درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 18:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18065صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 12 مرداد 1394 - 12:39
برگزاری هفتمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در بیمه آرمان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در بیمه آرمان در سالن کنفرانس بیمه آرمان برگزار گردید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در بیمه آرمان در سالن کنفرانس بیمه آرمان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، در این نشست که با حضور مدیرکل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه برگزار گردید علی فتحعلی مدیرعامل شرکت بیمه آرمان به ایراد سخنرانی پرداخت. فتحعلی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در شرکت بیمه آرمان با اشاره به اهمیت روابط عمومی در صنعت بیمه، مدیران روابط عمومی را محرم مدیران عامل و مجری وظایف درون و برون سازمانی فراوانی دانست.

 

مدیرعامل شرکت بیمه آرمان در این نشست حداقل هفت نقش محوری را از وظایف مهم روابط عمومی شرکت های بیمه دانست و افزود این واحد سازمانی می بایست در تشخیص نیاز ها، توانمندی بر آورده شدن نیازها با حفظ ایجاد مطلوبیت برای مشتری(بیمه گذار) و منافع برای بیمه گر، ایجاد مطلوبیت برای بیمه گذار و رضایت مشتری، شناسایی سطح قدرت خرید مردم،  بررسی شبکه های توزیع و فروش، انتقال  سریع ارتباطات بین بیمه گذار و بیمه گر، همکاری با واحدهای فنی در اعلام قیمت ها و ارتباط موثر با مشتری نقش موثر و محوری ایجاد نماید.

 

وی در تشریح این مهم که مدیر روابط عمومی نقش درون سازمانی و برون سازمانی دارد تاکید کرد ارتباط برون سازمانی یعنی مدیر باید متوجه بشود که مردم راجع به بیمه چه فکر میکند و بیمه را چگونه میبینند. مدیر باید ببیند که وقتی اطلاعات را به داخل سازمان آورد قدرت تحلیل داشته باشد که شرکت بیمه تا چه اندازه توانمندی رفع نیاز ها را دارد؟

 

فتحعلی در ادامه افزود ارتباط درون سازمانی یعنی مدیر  سازمان باید از داخل سازمان هم شناخت داشته باشد و آنرا خوب بشناسد با مدیران فنی ، مالی، اداری ارتباط داشته باشد. و مسایل شرکت را خوب بداند. شناخت از مسائل درونی شرکت در ارتباطات بیرونی موثر و در ارتباطات درونی سبب افزایش انسجام سازمانی می شود.

 

 مدیرعامل شرکت بیمه آرمان در ادامه با تاکید بر اینکه مدیر روابط عمومی باید مستقیما با مدیر عامل مرتبط باشد افزود متاسفانه برخی از مسئولین شناخت درستی از بیمه ندارند این در حالی است که بیمه یکی از بهترین نهادهایی است که می تواند به مردم خدمات بدهد و از تنش های سیاسی  جامعه جلوگیری کند.

 

وی تاکید کرد مدیران روابط عمومی باید نیازهای مشتریان را به خوبی بشناسند تا ضمن شناخت نقاط قوت خدمت رسانی، برای بیمه گذار ایجاد مطلوبیت نمایند و رضایت مشتری را کسب نمایند. ایجاد مطلوبیت بدین معناست که بیمه گذاری که خسارت دیده و ناراحت است، شرکت های بیمه را با لبخند و رضایت ترک نماید.

 

فتحعلی گفت مدیر روابط عمومی باید بررسی کند که با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم در کشور، مردم توان خرید چه نوع بیمه نامه ای را دارند و از سوی دیگر راه های سهولت خدمات رسانی به مشتریان از جمله امکانات مبتنی بر فناوری اطلاعات را شناسایی و عملیاتی نماید و ارتباطات بین بیمه گذار و بیمه گر را به سادگی و سرعت برقرار نماید.

 

فتحعلی در ادامه، نتیجه ارتباط موثر و قوی با مشتری را تنها راه موفقیت در استراتژی بازاریابی دانست و از مدیران روابط عمومی شرکت ها خواست که فرهنگ اتکای شرکت ها به بیمه های شخص ثالث و درمان تکمیلی را اصلاح نمایند.

 

فتحعلی در پایان از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه خواست که منافع مشترک شرکت ها را دریابند و اطمینان داشته باشند کمک به بهبود جایگاه صنعت، در نهایت به همه شرکت ها منافع می رساند.

 

در این نشست زندی، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تشریح مصوبات جلسه پیشین شورای هماهنگی روابط عمومی به برگزاری کارگروه های این شورا اشاره کرد. زندی در خصوص سند راهبردی توسعه فرهنگ بیمه نکاتی را مطرح کرد و اعضای کارگروه نیز در این خصوص به بحث و بررسی پرداختند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد