درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17302صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 24 خرداد 1394 - 11:26
استاندارد سازی روابط عمومی موبایل
روابط عمومی با بهره گیری از این چهار ابزار که در موبایل قابل استفاده هستند می تواند از روش هایی نظیر: اطلاع رسانی، برگزاری مسابقه و نظرسنجی برنامه های خود را اجرا کنند. باید دانست که تکنولوژی موبایل با توجه به ضریب نفوذ بالای آن اثربخشی بسیار بیشتری نسبت به سایر وسایل ارتباطی دارد. استفاده از روابط عمومی موبایل به چند دلیل انجام می گیرد:
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بهره گیری از قابلیت های تکنولوژی موبایل برای مقاصد فعالیت های روابط عمومی با توجه به فراگیری روز افزون آن در حوزه ای به نام روابط عمومی موبایل تعریف می شود. این بهره گیری در شش زمینه ممکن است:
1. اس ام اس
2. ام ام اس
3. نرم افزار
4. وبسایت
5. بلوتوث
6. جی پی اس


روابط عمومی با بهره گیری از این چهار ابزار که در موبایل قابل استفاده هستند می تواند از روش هایی نظیر: اطلاع رسانی، برگزاری مسابقه و نظرسنجی برنامه های خود را اجرا کنند. باید دانست که تکنولوژی موبایل با توجه به ضریب نفوذ بالای آن اثربخشی بسیار بیشتری نسبت به سایر وسایل ارتباطی دارد. استفاده از روابط عمومی موبایل به چند دلیل انجام می گیرد:


• موبایل وسیله‌ای شخصی است: مردم اغلب به‌طور اشتراکی از تلویزیون و کامپیوتر استفاده می‌کنند،‌ اما به‌ندرت موبایل شان را با شخص دیگری به اشتراک می‌گذارند.


• امکان ارتباط با چند روش وجود دارد: گوشی‌های موبایل امکان ارتباط با صدا یا متن را ممکن می‌کنند. علاوه بر آن، می‌توانید ویدئوها و تصاویری ایجاد کنید، ارسال کرده یا دریافت کنید و همچنین صدا ضبط کنید یا حتی کاغذی را اسکن کنید.


• موبایل رسانه‌ای سیار است و همیشه به مخاطب دسترسی دارید: کامپیوترهای شخصی و تلویزیون برای دسترسی به افراد درحال حرکت مناسب نیستند. دسترسی به محتوا، درحال حرکت، نکته مهم تکنولوژی موبایل است.


• امکان اقدام فوری وجود دارد: معمولا مخاطب می‌تواند به‌سرعت پیام شما را دریافت کند و امکان اقدام سریع نیز وجود دارد. شخص می‌تواند با دیدن یک پیام بلافاصله وارد وب سایت شما شود و اقدامی انجام دهد.

در بهره گیری از موبایل باید به نکات زیر توجه داشت:
1. استفاده از تکنولوژی موبایل نیازمند زیرساخت های اولیه است. بنابراین ضمن تامین سخت افزارها نیازمند هزینه های قابل توجهی می باشد.
2. استفاده از روابط عمومی موبایل برای روابط عمومی هایی که مخاطبان آنها را جوانان و میانسالان تشکیل می دهند توصیه می شود.
3. اجرای اکثر برنامه های موبایل نیازمند گوشی های هوشمند است. بنابراین مخاطبان شما بایستی جزو گروه مرفه جامعه باشند.
4. روابط عمومی موبایل بخشی از حوزه سئو پی آر می باشد. بدین جهت در صورتی که می خواهید مخاطبان شما از وبسایت استفاده کنند باید در طراحی آن از ورژن موبایل نیز استفاده کنید. این کار به اعتبار شما در موتورهای جستجو کمک می کند و باعث افزایش بازدید سایت شما از طریق موتورهای جستجو می شود.
5. محتوای متنی روابط عمومی موبایل باید در کمترین اندازه ممکن تولید شود. همچنین در مورد تصاویر و فیلم ها نیز باید حتی الامکان از تصاویر و کلیپ های کم حجم استفاده شود.
6. در ارسال متون باید مخاطبان به دقت طبقه بندی شوند و برای هر گروه پیام مربوط ارسال شود.
 

نویسنده: عادل میرشاهی

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد