درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17252صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیچهارشنبه، 20 خرداد 1394 - 08:32
اطلاع رسانی سایت روابط عمومی
در واقع تمام کارهای ما در اینترنت برای دیده شدن است. وقتی می خواهیم در اینترنت دیده شویم احتمالا بدین معناست که احساس کرده ایم که از طریق بقیه کانال های ارتباطی به خوبی دیده نمی شویم و لذا می خواهیم در اینترنت دیده شویم. نکته دیگره اینکه در بقیه کانال ها کامل دیده نمی شویم و می خواهیم در جایی قرار گیریم که بتوانیم بیشتر از سایر مکان ها اطلاع رسانی کنیم و از انوع مختلف ابزارها برای اطلاع رسانی خود استفاده کنیم.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از اینکه مطمئن شدید با تمام مراحل کار آشنایی کافی دارید و از طراحی سایت خود راضی هستید باید با تبلیغ و اطلاع رسانی صحیح آن را به همگان بشناسانید. در این نوشتار به نحوه ورود به این بحث در حوزه روابط عمومی اینترنتی می پردازیم.


در واقع تمام کارهای ما در اینترنت برای دیده شدن است. وقتی می خواهیم در اینترنت دیده شویم احتمالا بدین معناست که احساس کرده ایم که از طریق بقیه کانال های ارتباطی به خوبی دیده نمی شویم و لذا می خواهیم در اینترنت دیده شویم. نکته دیگره اینکه در بقیه کانال ها کامل دیده نمی شویم و می خواهیم در جایی قرار گیریم که بتوانیم بیشتر از سایر مکان ها اطلاع رسانی کنیم و از انوع مختلف ابزارها برای اطلاع رسانی خود استفاده کنیم.


بدین منظور باید یک سری فعالیت ها را برای اطلاع رسانی سایت روابط عمومی انجام دهیم اما پیش از آن باید مطمئن باشیم که اولا سایت را به خوبی بارگزاری کرده ایم و تمام باگ های آن را گرفته ایم. وقتی از این مساله مطمئن شدیم می توانیم کارمان را شروع کنیم. بدین ترتیب عمل می کنیم:


1. مکاتبه با کلیه مشتریان و تأمین کنندگان جراید
اینکه شما بتوانید از طریف ایمیل یا پست برای تمام مشتریان و تامین کنندگان مطبوعات معرفی جامع و کوتاهی از سایت خود ارائه دهید به دیده شدن شما بسیار کمک می کند. توصیه می کنیم که در این خصوص از اینفوگرافیک استفاده کنید.


2. ارائه خبر راه اندازی سایت به رسانه های جمعی
خبر خود را می توانید برای تمام جراید و نشریات مرتبط ارسال کنید و اگر دربرگیری فعالیت شما زیاد است نشریات سراسری نیز پذیرای معرفی شما می باشند.


3. چاپ نشانی وب روی کارت ویزیت، بروشورها و سربرگ ها
اینکه افرادی بدون استفاده از موتورهای جستجو وارد سایت شما شوند یک امتیاز برای سایت به شمار می رود بنابراین نباید فرصت های موجود برای چاپ نام سایت بر روی سربرگ ها و سایر متریال ها را از دست داد.


4. ثبت نام در موتورهای جستجوی گوگل و یاهو
این کار را به راحتی می توانید انجام دهید. عبارت «Submit a site in Google» را جستجو کنید و این کار را انجام دهید.

5. ارائه نشانی سایت در آگهی ها و تیزرهای تلویزیونی مربوطه
مخاطبان رسانه های تصویری عمدتا به اینترنت دسترسی دارند و می توانند برای اطلاعات بیشتر به صفحه شما بیایند. اما به خاطر داشته باشید که حتما برای ورود آنها به صفحه خود چیزی داشته باشید.


6. اتصال به سایر سایتها و طراحی لینک برای اینکه نشانی در سایت دیگری قابل رؤیت باشد.
یکی از مهمترین مهارت های روابط عمومی برای برقرار کردن ارتباط با سایر سایت ها و تارنماها برای دریافت لینک است. لینک از محتوای قوی و ارتباطات خوب نشات می گیرد و این ها چیزهایی هستند که روابط عمومی مسئولیت زیادی در قبالشان دارد.


در نهایت این اقدامات یا یکی از آنها را باید بطور دائم در یک مدت زمان خاصی مثلاً یک ماه تکرار کرد و در عین حال مطالب سایت را زنده و Update نگه داشت.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه نویسندگان شارا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد