درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 17:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17156صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 10 خرداد 1394 - 18:07
نشست هم‌اندیشی نایب رئیس هیأت مدیره و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی پست بانک ایران
در حاشیه همایش سراسری مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه‌های وابسته، نشست هم‌اندیشی بین دکتر فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره، مسئولان روابط‌عمومی و بازاریابی با کارشناسان روابط‌عمومی و بازاریابی مدیریت شعب استان‌ها و مناطق در سالن آفتاب برگزار شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در حاشیه همایش سراسری مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه‌های وابسته، نشست هم‌اندیشی بین دکتر فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره، مسئولان روابط‌عمومی و بازاریابی با کارشناسان روابط‌عمومی و بازاریابی مدیریت شعب استان‌ها و مناطق در سالن آفتاب برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر شعبانیان در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریت‌های شعب استان‌ها گفت: خوشبختانه در حوزه روابط‌عمومی و بازاریابی مدیریت‌های شعب استان‌ها نیروهای با ارزش و توانمندی فعالیت دارند و همواره ایده‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کنند.


وی افزود: رشته کار پست بانک ایران خرده‌بانکداری برمبنای منابع است و امروزه خرده‌بانکداری مدرن‌ترین کار بانکداری است که بسیار کم ریسک و ماندگار است. اما این کار ما را از بانکداری مشارکتی بی‌نیاز نمی‌سازد.


نایب رئیس هیأت مدیره تصریح کرد: خوشبختانه پست بانک ایران در بازار بین بانکی اعتبار خوبی دارد و همه باید تلاش کنیم تا این را به بانک اول ایران برسانیم.


وی درپایان عنوان کرد: در زمینه بازاریابی خیلی باید کار کنیم و هرشعبه و دفتری بایستی تلاش کند تا حداقل یک مشتری کلان و وفادار برای خود جذب نماید.


سیدحسین ابطحی سرپرست اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع نیز در این نشست ضمن اشاره به روندایجاد پست سازمانی برای کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی استان‌ها و مناطق گفت: ابلاغ نرخ جدید سود سپرده‌ها، پیگیری‌های لازم درزمینه افتتاح حساب و جذب منابع دهیاری‌ها درسطح کشور، اخذ مصوبه جهت بکارگیری و بهره‌مندی از تجربیات بازنشستگان بانکی در زمینه بازاریابی و مصوبه افتتاح حساب ویژه برای کارکنان و بازنشستگان بانک و خانواده‌های آنان، پیگیری و مکان‌یابی لازم برای نصب دستگاه‌های PINPAD و POS و نگهداری مناسب از دستگاه‌های ATM از مهمترین اقداماتی بود که توسط این اداره‌کل صورت گرفته است.


وی درپایان بر انجام تبلیغات محیطی و محلی گسترده جهت معرفی سرویس دریافت قبوض جرائم راهنمایی و رانندگی و معرفی سرویس موبایل بانکینگ به کارکنان و مشتریان تأکید کرد.


همچنین محمدتقی کمال‌پور معاون اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در این نشست ضمن تقدیر از مشارکت جدی کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی استان‌ها و مناطقع گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل را ارائه کرد.


گفتنی است: در این نشست برخی از کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریت‌های شعب به نمایندگی دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را جهت بهبود امور و رفع مشکلات جاری مطرح کردند که توجه به جایگاه آنان، رفع مشکلات تجهیزات و بسترهای ارتباطی حوزه روابط عمومی هریک از استان‌ها، ارائه آموزش‌های کاربردی در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی، ساماندهی درگاه‌های اینترنتی، ایجاد ارتباط نزدیک با کارگزاران دفاتر و توجه ویژه به آنان، تشکیل تیم‌ قوی بازاریابی، انجام تبلیغات مناسب و بومی‌کردن آن، وفادارسازی مشتریان خاص و برگزاری سمینارهای ویژه روابط عمومی و بازاریابی مهمترین مواردی بود که در این راستا مطرح شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد