شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نشست هم‌انديشي نايب رئيس هيأت مديره و كارشناسان روابط عمومي و بازاريابي پست بانك ايران
یکشنبه، 10 خرداد 1394 - 18:07 کد خبر:17156
در حاشيه همايش سراسري مديران و كارشناسان روابط عمومي‌هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و مجموعه‌هاي وابسته، نشست هم‌انديشي بين دكتر فريبرز شعبانيان نايب رئيس هيأت مديره، مسئولان روابط‌عمومي و بازاريابي با كارشناسان روابط‌عمومي و بازاريابي مديريت شعب استان‌ها و مناطق در سالن آفتاب برگزار شد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-  در حاشيه همايش سراسري مديران و كارشناسان روابط عمومي‌هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و مجموعه‌هاي وابسته، نشست هم‌انديشي بين دكتر فريبرز شعبانيان نايب رئيس هيأت مديره، مسئولان روابط‌عمومي و بازاريابي با كارشناسان روابط‌عمومي و بازاريابي مديريت شعب استان‌ها و مناطق در سالن آفتاب برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي پست بانك ايران: دكتر شعبانيان در اين نشست ضمن تبريك اعياد شعبانيه و تقدير از كارشناسان روابط عمومي و بازاريابي مديريت‌هاي شعب استان‌ها گفت: خوشبختانه در حوزه روابط‌عمومي و بازاريابي مديريت‌هاي شعب استان‌ها نيروهاي با ارزش و توانمندي فعاليت دارند و همواره ايده‌هاي فوق‌العاده‌اي ارائه مي‌كنند.


وي افزود: رشته كار پست بانك ايران خرده‌بانكداري برمبناي منابع است و امروزه خرده‌بانكداري مدرن‌ترين كار بانكداري است كه بسيار كم ريسك و ماندگار است. اما اين كار ما را از بانكداري مشاركتي بي‌نياز نمي‌سازد.


نايب رئيس هيأت مديره تصريح كرد: خوشبختانه پست بانك ايران در بازار بين بانكي اعتبار خوبي دارد و همه بايد تلاش كنيم تا اين را به بانك اول ايران برسانيم.


وي درپايان عنوان كرد: در زمينه بازاريابي خيلي بايد كار كنيم و هرشعبه و دفتري بايستي تلاش كند تا حداقل يك مشتري كلان و وفادار براي خود جذب نمايد.


سيدحسين ابطحي سرپرست اداره كل بازاريابي و تجهيزمنابع نيز در اين نشست ضمن اشاره به روندايجاد پست سازماني براي كارشناسان بازاريابي و روابط عمومي استان‌ها و مناطق گفت: ابلاغ نرخ جديد سود سپرده‌ها، پيگيري‌هاي لازم درزمينه افتتاح حساب و جذب منابع دهياري‌ها درسطح كشور، اخذ مصوبه جهت بكارگيري و بهره‌مندي از تجربيات بازنشستگان بانكي در زمينه بازاريابي و مصوبه افتتاح حساب ويژه براي كاركنان و بازنشستگان بانك و خانواده‌هاي آنان، پيگيري و مكان‌يابي لازم براي نصب دستگاه‌هاي PINPAD و POS و نگهداري مناسب از دستگاه‌هاي ATM از مهمترين اقداماتي بود كه توسط اين اداره‌كل صورت گرفته است.


وي درپايان بر انجام تبليغات محيطي و محلي گسترده جهت معرفي سرويس دريافت قبوض جرائم راهنمايي و رانندگي و معرفي سرويس موبايل بانكينگ به كاركنان و مشتريان تأكيد كرد.


همچنين محمدتقي كمال‌پور معاون اداره‌كل حوزه مديريت و روابط عمومي در اين نشست ضمن تقدير از مشاركت جدي كارشناسان بازاريابي و روابط عمومي استان‌ها و مناطقع گزارشي از برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اين اداره كل را ارائه كرد.


گفتني است: در اين نشست برخي از كارشناسان روابط عمومي و بازاريابي مديريت‌هاي شعب به نمايندگي ديدگاه‌ها و پيشنهادهاي خود را جهت بهبود امور و رفع مشكلات جاري مطرح كردند كه توجه به جايگاه آنان، رفع مشكلات تجهيزات و بسترهاي ارتباطي حوزه روابط عمومي هريك از استان‌ها، ارائه آموزش‌هاي كاربردي در حوزه‌هاي روابط عمومي و بازاريابي، ساماندهي درگاه‌هاي اينترنتي، ايجاد ارتباط نزديك با كارگزاران دفاتر و توجه ويژه به آنان، تشكيل تيم‌ قوي بازاريابي، انجام تبليغات مناسب و بومي‌كردن آن، وفادارسازي مشتريان خاص و برگزاري سمينارهاي ويژه روابط عمومي و بازاريابي مهمترين مواردي بود كه در اين راستا مطرح شد.