درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 10:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17139صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 10 خرداد 1394 - 10:01
نقش موثر روابط عمومی در تبیین و تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت
حبیب‌اله رشیدارده، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران - انتخاب شعار سال 1394 تحت عنوان «دولت وملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری را باید نقطه عطفی در تاریخ روابط عمومی ایران دانست چون یکی از بخش‌های مهم در تبیین و تحقق این مهم به حق روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اساساً رویکرد آگاهی بخشی، اقناع‌سازی، روشنگری و مشتری‌مداری با ذات و جوهره وجودی روابط عمومی در هم تنیده شده است.

روابط عمومی در سازمان به عنوان وکیل مدافع مشتریان حرکت می‌کند و ضمن در نظر گرفتن شرایط سازمان خود، به حقوق مشتریان نیز توجه اساسی دارد.

روابط عمومی‌ها در راستای تبیین شعار امسال مسئولیتی بس سنگین دارند. از آن رو که همدلی و همزبانی میان دولت و ملت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است، با عملکرد مطلوب و مناسب روابط عمومی‌ها روندی سریع به خود گرفته و موجب تقویت سرمایه اجتماعی کشور می‌شود.

روابط عمومی‌ها در گام اول با بهره از فناوری‌های ارتباطی جدید باید اطلاع‌رسانی مناسب و صادقانه‌ای را از فعالیت‌ها و عملکردهای سازمان‌های خود داشته باشند و در این صورت است که مردم می‌توانند بر پایه شناخت منطقی نسبت به خدمات انجام شده، با دولت همدل و همراه شوند.

نکته مهم در این راستا اهمیت شناخت روابط عمومی‌ها از الزامات اطلاع‌رسانی مطلوب در عصر حاضر است زیرا پاره‌ای از اطلاع‌رسانی‌ها به جای ایجاد حس مثبت در مردم نسبت به عملکردها بدبینی ایجاد می‌کند.از سوی دیگر روابط عمومی‌ها با دریافت نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات مردم نسبت به عملکرد سازمان‌ها و انتقال آن به مسئولان ارشد خود، زمینه‌ساز تعامل منطقی و درک مناسب میان دولت و ملت می‌شوند، امری که اگر به درستی به نتایج و دستاوردهای آن توجه شود در ایجاد بهره‌وری و ارتقای عملکرد سازمان‌ها و جلب حداکثری رضایت مردم، نقش موثری ایفا خواهد کرد.

باید توجه داشت گام اول در تحقق همدلی میان دولت و ملت، شناخت دو طرفه است و مهمترین عامل ایجاد این شناخت نیز روابط ‌عمومی‌ها هستند.

خوشبختانه طی سال‌های اخیر روابط عمومی‌ها با تکیه بر دانش تخصصی و حرفه‌ای، نقش اساسی در تقویت مشتری‌مداری در سازمان‌ها ایفا نموده‌اند که زمینه‌ساز ایجاد اعتماد مشترک میان دولت و ملت بوده است.

 

حبیب‌اله رشیدارده، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد