درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:37   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17077صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 6 خرداد 1394 - 09:45
"همدلی و هم‌زبانی راهی به وادی روشنی است"
فرشاد فخیمی، مدیر امور مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر - انسان به ذات، اجتماعی و نیازمند تعامل است و به تعبیری، همدلی و هم‌زبانی، جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان‌هاست‌. در این مسیر، احساسات ما یکی از مهم‌ترین ابزارها در رفع این نیاز اولیه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همدلی برخاسته از نیاز انسان برای برقراری ارتباط و پیوستگی با دیگران است که در پرتو آن کنش و فعالیت‌های اجتماعی در فضایی انسانی و فرهنگی رقم می‌خورد و در گستره ژرف آن حیات‌ جمعی انسان‌ها با تحولات چشمگیر و شگرفی همراه می‌شود.

انسان‌ها با درک و شناخت همدلی راه رهایی از مشکلات را می‌جویند و با درد‌ها و مشکلات یکدیگر همدردی می‌کنند.

بدیهی است، همدلی تنها در سطح بین فردی معنی نمی‌شود بلکه در سطح کلان، ملی و جهانی  نیز عنصر اصلی توسعه و تعاملات گسترده و همه‌جانبه است. 

در جهان امروز، فرهنگ همدلی و هم‌زبانی اساس حیات جمعی است و هویت ملت‌ها با توجه به این عنصر فرهنگی تعریف می­شود  همدلی و هم‌زبانی راهی به وادی روشنی است. شعار امسال برای همه کارکنان و مسئولان به ویژه همکاران مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مهم و حایز جایگاه متمایزی است و در اولویت عملکرد این مجموعه است. چرا که ما اطمینان داریم اتکا به سرمایه معنوی "همدلی و هم‌زبانی" منشأ کارها و اقدامات مهم، سازنده و موثری خواهد بود و توفیقات ماندگاری را برای بانک شهر ترسیم و در دستیابی به جایگاه شایسته این بانک ما را یاری خواهد رساند.

واقعیت این است که همدلی با نیک‌خواهی و هم‌زبانی با علاقه‌مندی و تعهد همراه است که راهبردهای توسعه کیفی را هموار می‌سازد و مشارکت، حمایت و اندیشه‌ورزی یکایک کارکنان مجموعه روابط‌عمومی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های پیش رو را رقم خواهد زد.

روابط‌عمومی در سایه همدلی، هدف‌ها و خط‌مشی‌های مرتبط با آینده را بهتر درک می‌کند و با هم‌زبانی، سمت و سوی حرکت در مسیر درست و هدف‌های روشن و مشخص را بهتر در می‌یابد.

برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل و استراتژی سازمان؛ همه و همه نیازمند نگاهی جامع و اهدافی واحد است که در پرتو همدلی میسر و محقق می‌شود.

در کل روابط‌عمومی پوینده و تحلیل‌گر؛ خواست‌ها، نیازها و گرایش‌های سازمان و مخاطبان را درک کرده و هدف و چگونگی تمامی برنامه‌ها را با همدلی و هم‌زبانی با مردم و جامعه ترسیم می‌کند، علم و هنری آمیخته که درون و برون یک سازمان را به هم پیوند می‌دهد و شریان حیاتی و دایمی یک مجموعه است.

 

در پایان، برای همه بزرگواران فعال در این حوزه، آرزوی موفقیت و سربلندی روز‌افزون دارم و 27اردیبهشت ماه، روز روابط‌عمومی و ارتباطات را صمیمانه به تمامی دست‌اندرکاران متعهد، سختکوش و خستگی‌ناپذیر در عرصه‌ روابط‌عمومی و ارتباطات تبریک و تهنیت می‌گویم.

 

نام تو را از دل و جان صدا می‌کنم که همدلی و هم زبان!

 

فرشاد فخیمی، مدیر امور مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد