درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:11   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17112صفحه نخست » روابط عمومی برترشنبه، 9 خرداد 1394 - 09:02
جواد عطاران، مدیر روابط عمومی بانک ملت:
صداقت، پایه و اساس روابط عمومی 360 درجه است
جواد عطاران، مدیر روابط عمومی بانک ملت - رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت گفت: از آنجا که روابط عمومی 360 درجه انتظارات ذینفعان را به طور کامل پاسخ می دهد و محور اصلی آن نیز صداقت است در آینده مورد استقبال مردم و سازمان ها قرار خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جواد عطاران با بیان این نکته که در روابط عمومی 360 درجه یا روابط عمومی همه جانبه به همه ذینفعان توجه و نیازهای آنها شناسایی می شود، افزود: در این نوع روابط عمومی، با تمامی ذینفعان ارتباط اثربخش برقرار می شود.

وی با بیان این نکته که بزرگ ترین ذینفع سازمان، جامعه یعنی مردم است چه آنانی که مشتری سازمان هستند و چه آنانی که مشتری سازمان نیستند، ادامه داد: دولت، سهامداران و کارکنان اعم از مدیران به عنوان راهبران استراتژی سازمان و کارکنان، ذینفعان سازمان هستند که اگر به همه آنها به صورت همزمان توجه شود، توانسته ایم مدل روابط عمومی همه جانبه را با توجه به فرآیندهای کاری روابط عمومی، پیاده سازی کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک ملت با بیان این نکته که در شرایط کنونی، اندک روابط عمومی هایی هستند که دایره توجه خود را به همه ذینفعان معطوف کنند، اظهار داشت: ما در روابط عمومی 360 درجه در پی جذب تمامی ذینفعان هستیم ضمن این که ارتباطی که برقرار می شود باید اثربخش باشد که هم سازمان درک درستی از نیازهای ذینفعان پیدا کند و به آنها، پاسخ دهد و هم آنها با درک صحیحی از سازمان و متناسب با ظرفیت های آن، انتظارات خود را تنظیم کنند.

وی مهم ترین ابعاد فعالیت های  روابط عمومی را آگاه کردن و اطلاع رسانی، ایجاد انگیزش، پیش بینی مسائل، شناسایی ظرفیت ها، مدیریت مشکلات و بحران ها، غلبه بر مشکل انزوای مدیران و کارکنان، ایفای مسوولیت های اجتماعی و تاثیر گذاری بر سیاست های عمومی ذکر کرد و گفت:  اگر به هریک از این وظایف به درستی توجه کنیم و از طرف دیگر به ذینفع مربوطه بپردازیم توانسته ایم در برقراری ارتباط اثربخش با ذینفعان به درک درستی برسیم.

عطاران در توضیح این موضوع گفت: مثلا اگر مدیران از استراتژی سازمان به خوبی مطلع باشند، انتقال استراتژی به درستی صورت گیرد و کارکنان ، تحقق استراتژی را کار روزانه خود بدانند ارتباط اثربخش بین سازمان و یکی از ذینفعان برقرار شده است.

وی با تاکید بر این نکته که در روابط عمومی همه جانبه همه ذینفعان باید منتفع شوند، یادآور شد: روابط عمومی 360 درجه از مفهوم پایداری شرکتی گرفته می شود که در پی ایجاد اقتصاد و جامعه پایدار است. به عبارتی این مفهوم تکمیل شده حوزه ایفای مسوولیت های اجتماعی است که سازمان ها در پی انتفاع فعالیت های خود  از جامعه به دنبال آن هستند که مسوولیت های اجتماعی خود را هم ایفا کنند.

به گفته عطاران، اگر مسولیت های اجتماعی در ماموریت های ذاتی سازمان گنجانده شود و در تعریف محصول به نیازهای جامعه توجه لازم صورت گیرد مفهوم پایداری شرکتی نیز محقق شده است. به عبارت دیگر اگر در تولید محصول یا تعریف خدمت به اثربخشی آن برای ذینفعان فکر کنیم در ادامه مسیر ارائه تولیدات و خدمات، سود خود به خود محقق خواهد شد.

مدیر  روابط عمومی بانک ملت تاکید کرد که برای پیاده سازی روابط عمومی 360 درجه  نیاز به این است که ابتدا جلساتی با خبرگان امر برای شناسایی ذینفعان برگزار و در کارگاه هایی انتظارات آنها شناسایی شود تا متناسب با آنها، محصولات لازم طراحی شود.

وی از ایجاد میز ارتباط برای رسانه ها در راستای تحلیل شاخص های کلان اقتصادی، به عنوان یکی از اقدامات انجام شده برای ایجاد ارتباط اثربخش با رسانه ها خبر داد و گفت: در عین حال در جریان سازی و تولید محتوای مورد نیاز رسانه ها با استفاده از کارشناسان نیز مشارکت جدی خواهم داشت.

عطاران، صداقت را پایه و اساس روابط عمومی 360 درجه خواند و گفت: اگر ارتباط با ذینفعان بخواهد اثربخش باشد چاره ای جز صداقت در پاسخگویی و ایفای منطقی خواسته های ذینفعان و اجرای صادقانه استراتژی ها وجود نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به این که ملت ایران ملتی هوشمند و قابل احترام است که موضوعات را به خوبی تحلیل می کند و رسانه ها هم قدرت تحلیل مسائل را دارند، در آینده روابط عمومی 360 درجه مورد اقبال عمومی قرار خواهد گرفت و در عصری که به نام عصر ارتباطات نام نهاده شده است، سازمان ها نیز به طرف تحقق این ایده حرکت خواهند کرد.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد