درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17029صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 خرداد 1394 - 12:58
روابط عمومی ها می توانند نقش نظارتی در دستگاه داشته باشند
نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت : انعکاس واقع گرایانه عملکرد هر سازمان همراه با تحلیل و بدون سیاست زدگی ، نقش نظارتی را به روابط عمومی ها خواهد داد.
  

روابط عمومی ها می توانند نقش نظارتی در دستگاه داشته باشند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد رضا حبیبی در اولین نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های وابسته به قوه قضائیه در استان یزد و رابطان فرهنگی و روابط عمومی حوزه های قضایی استان یزد اظهار داشت  : روابط عمومی هر سازمان از نظر درون سازمانی و برون سازمانی وظایفی دارد که ایجاد ارتباط و انسجام بین اجزای یک دستگاه از مهمترین وظایف درون سازمانی می باشد .

این مقام قضایی گفت  : از لحاظ برون سازمانی روابط عمومی هر دستگاه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی در دنیای کنونی،نقش صدا وسیمای آن سازمان را به عهده دارد و با نوآوری و ارتباط مناسب می تواند فعالیتهای سازمان را در کمترین زمان ممکن به اطلاع جامعه و مردم برساند .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه نقش نظارتی روابط عمومی ها اظهار داشت: چنانچه روابط عمومی هر سازمان واقعیتهای موجود را همراه با تحلیل به جامعه منعکس نمایند ، باعث می شود سازمانها بر رفتار وعملکرد خود نظارت بیشتری داشته باشند .

حبیبی با تأکید بر اطلاع رسانی مناسب از اقدامات وفعالیت های دستگاه قضایی استان خواستار تعامل وهمکاری بیشتر روابط عمومی دادگستری با روابط عمومی سازمانهای تابعه شد وافزود: در سایه همین تعامل اقدامات وتلاش های قوه قضائیه در استان به نحو مطلوب به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی وظیفه روابط عمومی در دستگاه قضایی را با توجه به حساسیت و شرایط خاص حاکم بر آن سخت تر از سایر دستگاه ها برشمرد و تصریح کرد : این حساسیت و سختی نشان از اهمیت این جایگاه و ضرورت دقت و اهتمام به این حرفه در دستگاه قضایی دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد ابراز داشت : تبلور تمامی خدمات و عملکرد هر دستگاه در روابط عمومی ها شکل می گیرد و این امر نیز باید با دقت و سرعت مناسب و به شکل مدیریت شده دنبال گردد.

حبیبی در خاتمه خاطر نشان کرد : هفته قوه قضائیه نیز فرصت مناسبی برای ارائه خدمات انجام شده به مردم است که امیدواریم در سایه همکاری سازمانهای تابعه بتوان فعالیتهای دستگاه قضایی را به نحو پررنگ تر و اثر بخش به اطلاع مردم رساند.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه هریک از مدیران روابط عمومی دستگاه های وابسته به قوه قضاییه و رابطان فرهنگی و روابط عمومی حوزه های قضایی به بیان دیدگاه ها و موانع و مشکلات حوزه های خود پرداختند.

 

 منبع: قدس آنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد