درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17010صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 خرداد 1394 - 13:33
استاندار یزد در مراسم جشن روابط عمومی ها :
روابط عمومی ها و رسانه های استان همه امور را برای مردم شفاف نمایند
استاندار یزد گفت : جشن روابط عمومی ها نمادی از برادری، مهربانی، دوستی و رفاقت است و شایسته است روابط عمومی ها و رسانه های استان با همت خود همه امور را برای مردم شفاف و روشن نمایند.
  

روابط عمومی ها و رسانه های استان همه امور را برای مردم شفاف نمایند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، صبح شنبه دوم خرداد ماه مراسم جشن بزرگ روابط عمومی های استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار، مدیران کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان در سالن شهید منتظرقائم استانداری برگزار شد.

استاندار یزد در این جشن ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه، تبریک ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و تبریک سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت : سوم خرداد روز نماد و حماسه تاریخی دلاورمردان سپاهی، بسیجی و ارتشی ایران زمین است و روزی است که جانبازان عزیز و سرافراز میهن اسلامی عزتمندی را به ملت ما هدیه نمودند.
"
سیدمحمد میرمحمدی" ادامه داد : امروز ایران اسلامی منبعث از همین ایثارگریها و فدارکاریهاست و در منطقه به عنوان قدرت برتر و نظامی همراه با صلح، دوستی، مهر و محبت شناخته می شود.
وی عنوان کرد: رسالت پیام رسانی در واقع پیروی از رسول خدا(ص) در راستای پیام رسانی از سوی خدای متعال به مردم و بشریت است، بنابراین روابط عمومیها و رسانه ها نقش ارزشمند و حساسی در استان و کشور دارند و موثرترین مسیر پیام رسانی برای توده های مردم هستند.
"
میرمحمدی" افزود: اگر امانت داری از پیام رسانی سلب شود خود بزرگترین مشکل را به همراه خواهد داشت و تحریف پیامها در همه زمینه ها بسیار مذموم است.
عالی ترین مقام اجرایی استان گفت : روابط عمومی ها فیلتر مؤثری هستند تا اگر مورد کذبی وجود داشته باشد از انتشار آن پیشگیری شود یا در اصلاح آن مورد کذب نقش اصلاح گری خود را ایفا نمایند.


افزایش و گسترش تشکلهای مردمی


استاندار یزد اظهار داشت : روابط عمومی ها در واقع ارتباطات را بین مردم، دستگاههای دولتی، مسئولین، دولت، مردم، رسانه ها و تشکلهای مختلف مردمی تنظیم می کنند و باید در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید تشکلهای مردمی را گسترش و افزایش دهیم تا نقش مردم تقویت شود و در این زمینه روابط عمومی ها می توانند نقش مؤثری داشته باشند.
"
میرمحمدی" ادامه داد : تغذیه های اطلاعاتی از طریق رسانه ها و روابط عمومی ها اتفاق می افتد و این اطلاعات می تواند هم نشاط آور، شادی بخش و هدایتگر باشد و هم خدای ناکرده اسباب نگرانی، غم و اندوه، اختلاف، دوری و دغدغه مردم را به همراه داشته باشد.
وی افزود: بنابراین رسانه ها و روابط عمومی ها باید در بالاترین درجه ممکن به نفع صلح، صمیمیت، مهربانی، برادری و دوستی فعالیت نمایند و ترویج کننده و تشویق کننده این صفات نیک در جامعه باشند.
عالی ترین مقام اجرایی استان عنوان کرد: از همه روابط عمومی ها و رسانه ها که به وظایف خطیر خود به خوبی عمل کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم، چه آن رسانه هایی که به خوبی نقد می کنند، چه آنهایی که بعضاً ممکن است یک مواردی را منعکس کنند که نادرست باشد و چه آنهایی که شفاف سازی را در دستور کار خود قرار داده اند و برای روشن نمودن ذهن مردم مسائل را تجزیه و تحلیل می نمایند. همه این رسانه ها برای ما عزیز هستند و به آنها احترام می گذاریم.
"
میرمحمدی" ادامه داد: تقاضای من از مدیران دستگاههای اجرایی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی این است که همه رسانه ها را رفیق و دوست و همکار خود تلقی کنند و با اندک مسائلی که از طریق رسانه ها انعکاس می یابد نرنجند و آزرده خاطر نشوند.
وی گفت : فطرت انسانی و ارزشهای الهی حکم می کند ما با هم برادر و صمیمی باشیم و اگر ظرفیت و سعه صدر بالایی داشته باشیم می توانیم همدیگر را اصلاح نموده و آسیبی به برادری ما وارد نمی شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان جشن روابط عمومی ها را جشن مهربانی و صمیمیت نامید و عنوان کرد : باید از طریق روابط عمومی ها همه امور برای مردم شفاف و روشن شود و مسائل مانند آب زلالی گردد که هر چه ته استخر وجود دارد از بالا دیده شود در این صورت است که دیگر کدورتها، اختلافها و برداشتهای مختلف وجود نخواهد داشت و اطمینان و اعتماد به یکدیگر 100درصد خواهد بود.


روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان قوی برای دولت و مردم


استاندار یزد گفت : رسانه ها و روابط عمومی ها بازوان قوی برای دولت و مردم هستند و با نقشی که در شفاف سازی مسائل و اطلاع رسانی درست به مردم ایفا می کنند می توانند فرهنگ و اخلاق جامعه را اصلاح نمایند زیرا بیشترین ناهنجاریهای اجتماعی به علت عدم شفافیتهاست و اگر مسائل شفاف شود کسی سراغ کارهای ناپسند نمی رود و فرهنگ عمومی اصلاح می شود.
"
میرمحمدی" از رسانه ها و روابط عمومی های استان خواست تا اطلاعات و پیامهایشان سازنده و مطالبشان تحول زا و همراه با علم و آگاهی برای مردم باشد و وظایف مردم و دولت را در قبال یکدیگر تبیین و تشریح نمایند تا یک فضای بالنده، سازنده و لذتبخش بر جامعه حاکم نمایند و خاطر نشان نمود که اطمینان داریم این کارها شدنی است و تنها کمی علاقه و از خودگذشتگی می خواهد.
عالی ترین مقام اجرایی استان در پایان از همه رسانه ها، مطبوعات و سایتهای استان خواست هر جا عیب و ایرادی از مسئولین دیدند با صراحت اعلام کنند و اگر مواردی بود که به نظرشان نادرست رسید اطلاع رسانی خود را به صورت شفاف انجام دهند و هیچ گونه نگرانی در این مورد نداشته باشند و افزود: ما از کسانی که از کارمان ایراد می گیرند بسیار تشکر می کنیم و اگر کسی عیب و نقص فردی را مطرح کرد آن بهترین دوست ماست و باید برای آن احترام زیادی قائل بود.

 

منبع: پانا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد