درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1403 - 07:50   

هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها

  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند

  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟

  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


ادامه ادامه مطلب سه

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو

  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند
  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی
  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی
  هوش مصنوعی گوگل و آینده بازاریابی محتوا: دیدگاه متخصصان
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟
  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟
  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند
  یک مطالعه جهانی نشان می‌دهد که شمار بیشتری از مردم جهان از اخبار دوری می‌کنند
  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17012صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 3 خرداد 1394 - 13:24
رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری
جلد دوم کتاب استانداردهای روابط عمومی صبح امروز با حضور دکتر سورنا ستاری،‌ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مهندس شمس، مدیرعامل گروه پتروپارس رونمایی شد.
  

رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب استانداردهای روابط عمومی نخستین تلاش در خصوص تهیه و تدوین استانداردهای روابط عمومی است که با همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و مشارکت روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپاس، توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی با رویکرد ملی منتشر شده است.

این کتاب با مدیریت مهندس سیدهادی میرباقری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس و با قلم آقایان دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، مهندس سیدشهاب سیدمحسنی، دکتر مهدی باقریان، مهندس سیدحسین قوامی و عادل میرشاهی به رشته تحریر درآمده و همزمان با بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت پتروپارس و امضای تفاهم نامه حمایت از نخبگان ایرانی غیر مقیم، طی مراسمی رونمایی شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های عملی صورت گرفته در کشور، طی یادداشت یادبودی ابراز امیدواری کرد: امید است معاونت علمی و فناوری بتواند از اینگونه اقدامات فرهنگی و دانش بنیان حمایت کند.

مدیرعامل گروه پتروپارس نیز انتشار این کتاب را اقدامی در راستای مدیریت دانش و حمایت از اقدامات دانش بنیان دانست و افزود: با گذشت زمان، شرکت پتروپارس در کنار سرآمدی در اجرای ابرپروژه‌های ملی، در حوزه‌های روابط عمومی و منابع انسانی نیز سرآمد شده است.

هر دو جلد کتاب استانداردهای روابط عمومی از محصولات انتشارات کارگزار روابط عمومی است که با همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و حمایت صنعت نفت کشور و با بهره‌گیری از نظرات، دانش و تجربیات جمع کثیری از مدیران روابط عمومی ایران و استاتید این حوزه تالیف شده است.

دومین جلد کتاب استانداردهای روابط عمومی به دو بخش «مدیریت و برنامه‌ریزی» و «فنون روابط عمومی» تقسیم شده که در بخش اول به روش تهیه سند روابط عمومی به عنوان پیشینه و نقشه راه برای هر روابط عمومی پرداخته و در بخش دوم به فنون ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات اینترنتی و الکترونیکی، ارتباطات مردمی، مدیریت گردهمایی‌ها و مدیریت انتشارات پرداخته شده است.

رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری

رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری

رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری

رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری

رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری

رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری

رونمایی از جلد دوم کتاب «استانداردهای روابط عمومی» توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور+گزارش تصویری

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی


  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند


  چالش بازاریابی: غلبه بر چالش‌های بودجه بازاریابی


  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟


  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی


  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد