درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16636صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 - 10:46
محورهای هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت اعلام شد
اکبر نعمت الهی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به محورهای اصلی هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت گفت: در این جشنواره فقط آثاری برگزیده می شوند که قابلیت و ظرفیت الگو برداری برای دیگر روابط عمومی ها را دارا باشند، از این رو روابط عمومی ها باید در ارسال آثار به ابعاد کیفی و خلاقانه آثار توجه ویژه ای داشته باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت در قالب ٦ محور اصلی و ١٢ قالب اثر با مشارکت روابط عمومی های صنعت نفت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، اکبر نعمت الهی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به محورهای اصلی هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت گفت: در این جشنواره فقط آثاری برگزیده می شوند که قابلیت و ظرفیت الگو برداری برای دیگر روابط عمومی ها را دارا باشند، از این رو روابط عمومی ها باید در ارسال آثار به ابعاد کیفی و خلاقانه آثار توجه ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار کرد: دریافت آثار روابط عمومی ها حداکثر تا پایان خردادماه خواهد بود و امیدواریم همکاران روابط عمومی ها بهترین آثار تولید شده در سال ١٣٩٣ را در وقت مقرر به دبیرخانه هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت ارسال کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: جزییات برنامه ریزی و برگزاری جشنواره از طریق سایت همایشها و جشنواره های وزارت نفت روی سایت http://www.oilfestival.com منتشر می شود.

بر اساس این گزارش، مطالعات اجتماعی، برنامه ریزی، انتشارات، ارتباطات الکترونیک، تبلیغات، ارتباطات رسانه¬ای محورهای اصلی آثار مورد ارزیابی هفتمین جشنواره روابط عمومی¬های برتر صنعت نفت است.

محور مطالعات اجتماعی آثار باید در قالبهای پژوهش (مرتبط با فعالیتهای روابط عمومی)، نظرسنجی (جشنها، جشنواره ها، نمایشگاهها، گردهمایی ها، ارباب رجوع و...) و تحلیل محتوا (بریده جراید، انتقادها و پیشنهادها، سخنرانی ها و...) باشد، همچنین محور برنامه ریزی آثار باید در قالب تدوین برنامه سالانه (سال ١٣٩٤) در محور انتشارات نیز آثار باید در قالب بروشور معرفی شرکت، معرفی پروژه ها و یا گزارش عملکرد، کتاب مرتبط با فرهنگ سازی، ویژه نامه مرتبط با فعالیتهای فرهنگی خانواده ها باشد.

بر پایه این گزارش، آثار ارسالی به هفتمین جشنواره روابط عمومی¬های برتر صنعت نفت در محور ارتباطات الکترونیک باید در قالب وب سایت شرکت، حضور در شبکه های ارتباطی اینترنتی و مجازی باشد، ضمن آن که آثار در محور تبلیغات باید در قالب تیزر (حداکثر دو دقیقه) و فیلم مستند (معرفی شرکت، معرفی پروژه های شرکت، مستند اجتماعی) باشد، اما آثار ارسالی با محور ارتباطات رسانه ای باید در قالب تولید و انتشار خبر، گزارش برنامه ریزی، برگزاری و بازتاب اخبار کنفرانس خبری مدیر عامل باشد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد