درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:40   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12958صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 شهریور 1393 - 16:52
ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت با حضور وزیر نفت و تلاشگران عرصه روابط عمومی روز پنجشنبه (١٣ شهریور ماه) برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت با حضور وزیر نفت و تلاشگران عرصه روابط عمومی روز پنجشنبه (١٣ شهریور ماه) برگزار می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از شانا، این جشنواره با هدف معرفی و قدردانی از روابط عمومی های فعال، خلاق و موفق، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجارب، بررسی مشکلات و افزایش اثربخشی فعالیت ها و برنامه‌ها، شناسایی و معرفی الگوهای بر‌تر، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای بازآموزی مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی های صنعت نفت و تلاش برای فرهنگ سازی و بستر سازی انجام فعالیت های تخصصی، روز پنجشنبه (١٣ شهریور ماه) در مجموعه فرهنگی و ورزشی شماره یک صنعت نفت برگزار می شود.
 
 از محورهای ارزیابی آثار جشنواره می توان به مطالعات اجتماعی (پژوهش، نظرسنجی ارباب رجوع و کارکنان و مدیران، تحلیل محتوا)، برنامه ریزی، تدوین برنامه ارتباطات الکترونیک (وب سایت، رسانه‌های اجتماعی)، تدوین سند استراتژیک روابط عمومی، تدوین برنامه سالانه و آسیب‌شناسی روابط عمومی، برنامه‌های آموزشی روابط عمومی، انتشارات (نشریه داخلی، بروشور، کتاب، پوستر، گزارش سالانه، کاتولوگ، ویژه نامه) اشاره کرد.
 
 تبلیغات (فیلم، مولتی مدیا، تیزر و برنامه‌های تلویزیونی، لوح فشرده)، ارتباطات رسانه‌ای (تهیه و تنظیم خبر، سفرهای خبری، جوابیه، بریده جراید، کنفرانس خبری، همکاری با شانا) و فعالیت های فرهنگی (برنامه‌های خانوادگی، جشنها و آیینها، مسابقات فرهنگی، ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی) از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.
 
 چهار سطح ارزیابی آثار این جشنواره به ترتیب، سطح نخست (چهار شرکت اصلی)، سطح دوم (شرکت های پایه A و B)، سطح سوم (شرکتهای پایه ۱۶ و ۱۷) و سطح چهارم (شرکت های پایه ۱۵ و پایین‌تر) است که منظور از سطح بندی ارزیابی جشنواره این است که فعالیت های روابط عمومی‌ها با توجه به ظرفیت و گستره کاری آنان مقایسه و ارزیابی شود.
 
 با توجه به این که ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت، نسبت به گذشته از منظر علمی کاملا ارتقا یافته است و تنها از برترینها قدردانی می شود، بنابراین احتمال دارد در برخی بخشها فردی مقام کسب نکند.
 
 اکبر نعمت الهی، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، احمد یحیایی ایله‌ای، رئیس کمیته علمی جشنواره، قربانعلی پورمرادیان، رئیس شورای داوران جشنواره، سید مجتبی موسوی شاد، دبیر اجرایی جشنواره، علیرضا مسلم مسئول مراسم و امید اسکندری، مسئول اجرایی سایت جشنواره است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد