درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16226صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیدوشنبه، 17 فروردین 1394 - 12:09
پنج ابزار برای تامین سوخت ماشین روابط عمومی
خوشبختانه برای صاحبان کسب و کار و کارگزاران روابط عمومی، تعدادی از نوآوران تلفن همراه و وب فرا رسیدند و ابزارهای جدیدی برای مدیریت روابط عمومی در عصر وب ساختند تا بتوانند تلاش های سریعتر و آسان تری را انجام دهند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دیوید گرزوف-ریچارد- گزارش خبری به طور فزاینده در حال انتقال به سطح آنلاین است، کارآفرینان و کسب و کارهای بزرگتر مجبور شده اند که تلاش های روابط عمومی خودشان را بر ژورنالیسم دیجیتال متمرکز کنند یا با ریسک عقب افتادن از همقطاران مواجه شوند.


خوشبختانه برای صاحبان کسب و کار و کارگزاران روابط عمومی، تعدادی از نوآوران تلفن همراه و وب فرا رسیدند و ابزارهای جدیدی برای مدیریت روابط عمومی در عصر وب ساختند تا بتوانند تلاش های سریعتر و آسان تری را انجام دهند.


در نقش من به عنوان یک استاد ارتباطات رسانه ای و موسس آژانس روابط عمومی، من به طور مداوم با ابزارهای ترویجی جدید دست گذاشتم تجاربی کسب کردم که در این نوشتار آن را با شما به اشتراک می گذارم. بیشتر این ابزارها در روز اول هیچ برشی نداشتند، حتی بعد از اینکه یک ماه از استفاده شان می گذشت همچنان بی فایده بودند.


در اینجا آخرین دستاوردهای من از ابزارهایی که من آنها را کاملا آزموده ام و می تواند به سوزن کمپین روابط عمومی شما اجازه حرکت بدهد.


1. هارو: یک راهنمای گزارگرشگران، یا هاروی کوتاه، برای سرویس اشتراک ایمیلی که به گزارشگران با توجه به نیاز منبع به افراد متصل می شود که به گونه ای فعال جویای پوشش مطبوعاتی هستند و داستان های مرتبط و تخصص های خودشان را به اشتراک می گذارند.
هارو که اکنون چند سالی از فعالیت آن می گذرد توانسته از نظر میزان استقبال به اوج برسد و در حال حاضر بیش از 30 هزار خبرنگار در آن عضویت دارند و بسیاری از گزارش های خبری در خروجی های رسانه ای برتر از این طریق پیدا و منتشر می شوند. خبرنگاران با اشتراک رایگان این سیستم می توانند سه مرتبه در طول روز گزارش های مورد نیازشان را دریافت کنند. یک سیستم پولی نیز برای آن وجود دارد که افراد می توانند با عضویت در ان خدمات بیشتری از سیستم دریافت کنند.


2. آلرت های تاکواکر: شرکت تاکواکر تحلیل رسانه های اجتماعی را برای آلرت های گوگل ارائه می دهد. با این ابزار شما می توانید اخبار شرکت ها و صنایع را نظارت کنید. خدمت آلرت رایگان می تواند به شما ایمیل هایی همزمان ارسال کند که آخرین مواردی که در صفحات وب مطرح شده اند را نمایش دهد.
من توصیه می کنم که به طور همزمان از آلرت های گوگل و آلرت های تاکواکر برای آگاهی از 100 درصد موارد طرح شده در وب استفاده کنید. هر دو این ها می توانند برخی چیزهایی را که دیگری با تاخیر نشان می هد به طور کامل نمایش دهند. پس چرا برای آلرت های تاکواکر رایگان ثبت نام نکنیم؟


3. فوآپ: وقتی کمپین روابط عمومی را راه اندازی می کنید، هزینه های عکاسی می تواند به سرعت زیاد شود و گالری عکس شما نیز به سرعت رو به کهنگی می گذارد. به فوآپ وارد شوید که نسل بعدی از منابع عکس ارزان قیمت را دریافت کنید. این عکس ها به وسیله هزاران عکاس از طریق گوشی های هوشمند گرفته شده اند و شما می توانید این عکس های با کیفیت را تنها با پرداخت 10 دلار خریداری کنید.
با پرداخت 10 دلار که 5 دلار آن برای فوآپ و 5 دلار دیگر آن برای عکاس منظور می شود خریدار می تواند عکس را دریافت کند. بنابراین در فعالیت های خودتان جستجوی عکس در پایگاه داده فوآپ، خرید عکس ها و دانلود نرم افزار فوآپ را در نظر داشته باشید.


4. موک راک: بیشتر خبرنگاران اکنون در رسانه های اجتماعی فعال هستند. بعد از همه این ها، شبکه های اجتماعی جایی است که داستان ها به اشتراک گذاشته می شوند. در حالیکه بستر رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاری اخبار فوق العاده هستند، اما این به آن معنا نیست که بتوانیم از آنها برای شناسایی خبرنگار مناسب استفاده کنیم یا اینکه بتوانیم آنها را در آن مکان متقاعد نماییم.
موک راک به کارگزاران روابط عمومی کمک می کند که بر روی بستر رسانه اجتماعی به منظور کشف و ارتباط با خبرنگارانی که به طور فعال به بحث درباره عناوین جدید صنعت، کالا و خدمات می پردازند حرکت نمایند. موک راک ایمیل های رایگان روزانه ای را که دیلی موک راک نام دارند ارسال می نمایند که در این ایمیل ها خوانندگان بینش های شفافی را در خصوص روندهای خبری دریافت می کنند و خبرنگاران نیز جذب می شوند. برای موک راک دیلی ثبت نام کنید. می توانید از خدمات پولی این سایت استفاده کنید که به شما این قدرت را می دهد که فهرست هایی از رسانه ها را ایجاد و ذخیره کنید. همچنین این سرویس اجازه یافتن آلرت های رسانه ها را بر اساس کلمات کلیدی به شما می دهد.


5. آنالیتیکس: گوگل آنالیتیکس می تواند به شکل فوق العاده ای در فعالیت های روابط عمومی در وبسایت ها موثر باشد. چراکه این نرم افزار به روابط عمومی ها نشان می دهد که روندهای جستجوی مخاطبان برای موضوعات مختلف به چه شکل است. آنالیتیکس حتی نشان می دهد که چه مواردی به طور مشترک در دستگاه های موبایل بیشتر مورد جستجو واقع شده اند.
آنالیتیکس مواردی نظیر زمان حضور کاربر در صفحه وب، اطلاعات ارجاع، جمعیت شناسی، داده های مربوط به نرخ پرش و ارائه نرم افزار را بلافاصله بعد از نصب نرم افزار به شما اعلام می کند. می توانید از نسخه رایگان آن برای نظارت بر حوزه های هشتگانه ای که برای دستگاه های iOS در نظر گرفته شده است استفاده نمایید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد