درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16201صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 15 فروردین 1394 - 15:35
انتشار نخستین کتاب راهنمای رسانه اجتماعی
آژانس بازاریابی خدمات غذایی، دیپ، امروز اعلام کرد که تیمش مفتخر است که نخستین کتاب راهنمای رسانه اجتماعی را در 11 فصل گردآوری کرده و به خوانندگان ارائه کند. این کتاب در 11 فصل گردآوری شده است که شامل بینش هایی از کارگزاران آژانس ها، مدیران برند، دانشگاهیان و رهبران تکنولوژی می شود که به خواننده خود درک جامعی از استراتژی رسانه اجتماعی در روابط عمومی جهان می دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای تهیه نسخه نهایی راهنمای رسانه اجتماعی، پی آر نیوز بینش هایی از متخصصان سراسر جهان را در اولین جلد «کتاب استراتژی ها و تاکتیک های رسانه اجتماعی» گردآوری کرده است.


آژانس بازاریابی خدمات غذایی، دیپ، امروز اعلام کرد که تیمش مفتخر است که نخستین کتاب راهنمای رسانه اجتماعی را در 11 فصل گردآوری کرده و به خوانندگان ارائه کند. این کتاب در 11 فصل گردآوری شده است که شامل بینش هایی از کارگزاران آژانس ها، مدیران برند، دانشگاهیان و رهبران تکنولوژی می شود که به خواننده خود درک جامعی از استراتژی رسانه اجتماعی در روابط عمومی جهان می دهد.


والری لی، شریک دیپ گفت: «برگزیده شدن پی آر نیوز برای همکاری» جهت تهیه کتاب راهنمای رسانه اجتماعی یکی از رسالت های بزرگ برای تیم ما بوده است.» وی افزود: «این یک ابزار ارزشمند برای سازمان ها و شرکت هایی است که به دنبال صرف وقت در رسانه اجتماعی هستند.»


مقاله ای که درباره رسانه اجتماعی توسط دیپ در تیم امی روزندهال، باتنی بل و چلسی بنت تقریری از بهترین شیوه ها برای آژانس هایی است که می خواهند استعدادها را برای استخدام از طریق فیسبوک جذب کنند. در دنیای دیجیتال بر اساس گزارش استاف دات کام، امروز، 66 درصد از شرکت ها از بسترهای رسانه اجتماعی به عنوان ابزاری مورد نیاز استفاده می کنند. مقاله دیپ با عنوان «دسترسی به سواحل جدید استعدادهای درخشان نمایشگاه فرهنگ و شخصیت در فیسبوک» به تشریح چگونگی ایجاد نظم سازمانی از طریق استراتژ های فیسبوک برای جمع آوری و ارائه محتوای فرهنگی به مخاطبان و استخدام شنوندگان بالقوه می پردازد.


امی رازندهال، مدیر ارشد روابط عمومی دیپ می گوید: «من مفتخرم که به شما اعلام کنم که با همکاری تیم سخت کوشی که دارم در جریان آخرین روندهای جهان هستم.» وی می افزاید: «برای مثال زمانی که متوجه روند رو به رشد استفاده از فیسبوک به عنوان یک ابزار استخدامی شدیم، ما استراتژی استفاده از فیسبوک در دیپ را به عنوان پنجره ای به زندگی روزمره آژانس افزودیم و تعامل ما ظرف کمتر از 5 ماه دو برابر شد.»


فراتر از جذب استعدادها در فیسبوک، دیپ خدمات تخصصی رسانه اجتماعی را به برخی از برندهای مواد غذایی و آشامیدنی در ایالات متحده امریکا ارائه می کند. از مشاوره شرکت های صنعتی مانند سلام کاکائو گرفته تا ایجاد کتاب های راهنمای رسانه اجتماعی برای مشتریان نستله همه توسط تیم نستله ایجاد شده است. در حقیقت در سال گذشته، دیپ صفحات فیسبوک و توییتر خودش را برای تولیدات مواد غذایی راه اندازی کرد که بیش از 7500 اپراتور معنی دار در کمتر از یک سال بدست آورد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد