درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15477صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیدوشنبه، 6 بهمن 1393 - 01:19
پیروزی منطق سئو پی آر (روابط عمومی اینترنتی)
تنها یک مجموعه از کلمات کلیدی را که شما باید برای آنها رتبه بندی شوید را پیدا کنید و برای آن محتوایی را تولید کنید. کلمات کلیدی دیگر شما همچنین به اندازه یکی از رویکردهای شما است که باید به طور مرتب به آن فکر کنید و بر روی آن کار نمایید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوردون بارکر- من داستانی دارم که در زمینه بهینه سازی برای موتورهای جستجو است و این کاری است که از سال 1997، پیش از اینکه گوگل بوجود بیاید انجام داده ام. این داستان که من می خواهم در اینجا نقل کنم درباره وبسایت اخیر من بود و اینکه چگونه من برای دریافت دریافت بهترین رتبه در یک ماه بر روی آن انجام دادم. وبسایت من هنوز در صفحه دو در صفحه یک گوگل قرار دارد.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


طراحی وب شرکت
ما یک شرکت طراحی وب سایت بودیم. دو سال پیش، به روندهای گوگل نگاه کردیم، من دیدم که تقاضا برای طراحی وب در موتور جستجو به سرعت در حال افت است. من بر این واقعیت آگاه شدم که گسترش شرکت های طراحی وب و مشتریانی که همچنین کارکنان خودشان را برای این دوره ها آموزش می دهند در حال وقوع است.


داستان
سوالی که من پرسیدم این بود: آیا من در کسب و کار طراحی وب باقی بمانم، جایی که هر تام، دیک و ووسی خدمات خودشان را برای چند دلار عرضه می کنند، یا باید وارد حوزه جدیدی شوم؟ من تصمیم گرفتم روی جایگاه یابی مجدد شرکتم کار کنم اما چه و چگونه باید انجام دهم؟ بعد از ساعت ها فکر کردن من تصمیم گرفتم کاری را که در پس تکنولوژی های وب است انجام دهم. من برای اینکه بخواهم کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنم بسیار پیر بودم.


برای مدتی من فکر کردم که وب سایت های فروش کارتی راه خوبی برای کسب درآمد است و فراتر از یک سری سایت های پخش که کادوهای تبلیغاتی تا فروشگاه های پوشاک را عرضه کنیم. این قطعا چیزی بود که باید به آن دخول می کردیم، همچنان که من برای بازگشت میزان درآمد مشخص را مدیریت می کردم، اما دریافتم که اولا کار این محصولات فصلی است و مهمتر اینکه، این زمان زیادی را برای تامین محصولات می گیرد و باید آنها را با هزینه هایی معقول تحویل دهیم. به ویژه از آنجا که شما دیگر نمی توانید به اداره پست اعتماد کنید... (آیا شما هنوز اعتماد می کنید؟)


من هنوز یک سایت تجارت الکترونیکی دارم اما آن را بیشتر به عنوان تفریح تلقی می کنم اگرچه برای حوزه خودش در فهرست گوگل در میان دو صفحه اول گوگل قرار گرفته است. اما من وقت کافی را برای تامین منابع مورد نیاز برای فروش در آن ندارم. (همه سایت های دیگر نیز چنین چیزی را ارائه می دهند.)


استراتژی من این بود که به شرکت طراحی وبسایت برگردم و در بخش ارائه خدمات سئو فعالیت کنم، چیزی که بی نظیر و منحصر به فرد است. این چیزی است که من انجام دادم، اما در آن زمان من فراموش کردم که برندسازی مجدد و نگارش محتوا را بعد از باز تحقیق با تعدادی از دوستان انجام دهم (کسانی که همه شان تلاش می کردند مرا خوشحال کنند) من دریافتم که چیزهایی که من می گویم چیز زیادی ندارند- یا هیچ- در میان آنها نداشت. من فکر کردم که انگار دارم با دیوار آجری صحبت می کنم (سایت بسیار فنی بود، و من استدلال کردم.)


پاسخ
آینده ویدئو روشنگری و پیشبینی سریع مساله پهنای باند است که در صورتی که حل شود یک شبه مساله ویدئوها حل می شود. هزینه ویدئو از زمانی که تجهیزات با کیفیت اچ دی ارتقا پیدا کرده اند به شدت پایین آمده است و با این حال هزینه میزبانی وب بسیار بسیار گران است.


به طور معمولی در امریکا برای جریان زندگی، شما در حدود 50 دلار در ماه هزینه می کنید که با محدودیت هایی همراه است. برای مثال شما نمی توانید لینک ویدئو را در وبسایت خودتان قرار دهید. شما در واقع نیاز دارید که هزینه 350 الی 500 دلار را برای هر ماه پرداخت کنید تا بتوانید مالکیتی را بر ویدئوی خودتان داشته باشید. همچنین، آنچه درباره گذشت زمان میان امریکا و افریقای جنوبی مطرح است چیست؟ جریان مسائل پهنای باند است.


در واقع، آنها در حال آماده سازی خود برای چیزی هستند که شما بتوانید فیلم های زنده را از طریق دستگاه های پخش خودتان دریافت کنید. با این حال، من درباره جریان عموم از یک وب سایت شرکتی صحبت می کنم، نه درباره جریان در شکل تفریحی آن. اگر شما یک شرکت دارید و می خواهید برند، کنفرانس، دوره های آموزشی یا نمایش محصول خود را ترویج کنید می توانید در کشور و خارج از آن به هزاران مخاطب از طریق ویدئو دسترسی پیدا کنید.


این چیزی است که من برای جایگاه گزینی مجدد شرکتم در پخش ویدئویی شرکت انجام دادم. من این را برای هماهنگی تمام نقاط قوت انجام دادم که عبارتند از:
1. تکنولوژی: آیا ما می توانیم از اهرم تکنولوژی که داریم یا آن را ساخته ایم برای ارائه جریان زنده استفاده کنیم؟
2. ویدئو: آیا ما می توانیم ویدئویی را برای سیستم پخش خارجی موبایل بسازیم؟
3. ویدئو: آیا ما هیچ تجربه ای در فیلم برداری داریم؟


قلاب
پس از بازدید رویدادهای شرکت هایی که خدمات مان را به آنها ارائه می دهیم و بعد گفتگو با مشتریان فعلی خودمان توانستیم به درک متقابل و بهترین آرزوها از جانب آنها برسیم و ما به هیچ چیزی پایان ندادیم. من تصمیم گرفتم که غربالی را در کاربران زیادی که در وب برای ویدئوهای زنده داشتم انجام دهم و باب بازاری که بسیار تنگ تعریف شده بود را بگشایم، که ویدئوهای زنده عروسی بودند، بنابراین دوستان و خانواده شما می توانستند روز ازدواج شما را به طور زنده تماشا کنند.


بهینه سازی برای موتورهای جستجو کار می کند
من همه کلمات کلیدی را تا جایی که می توانستم تحقیق کردم و ساعت ها را صرف مشاهده سایت های رقبا در اینجا و خارج از اینجا کردم. این اتفاق نمی افتد که شما به دنبال کلمات کلیدی اصلی بروید و با آنها به موتور جستجو شلاق بزنید. آنچه شما نیاز دارید این است که چیز متفاوتی بگویید در حالیکه کلمات کلیدی را در ذهن خودتان دارید. چیزی که من قدری متفاوت انجام داده ام این بود که جنبه های پخش زنده را برای مراسم ازدواج ترویج کنم. می توان حرف های زیادی گفت و اطلاعات متفاوتی را که مرتبط با ازدواج است با بیانی متفاوت ارائه کرد. این راز است.


گوگل تبدیل به یک کامپیوتر بسیار «هوشمند» شده است و درک اینکه محتوای وبسایت چه هستند و نیاز به زمانی برای فهرست کردن و رتبه بندی شما در بین سایر سایت ها دارد. این امر نیازمند رفتاری با توجه به جنبه های انسانی به منظور یک رابطه معنادار با آن است. این مسائل از بالا ساده به نظر می رسد، و در حالیکه اینطور نیست. محتوای شما باید مرتبط باشد و بخشی از آن حیله و فریب است.


در حال حاضر گوگل صفحات شما را مرتبا در همه زمان ها فهرست می کند و لینک های شما را در هر جای صفحه که فکر کند مناسب باشند فهرست می کند، اما بسیار به ندرت پیش می آید که در زمان نگارش دوباره موارد عمده را جایگزین کنند، این شروع با گوگل در 13 ژانویه 2015 است (ممکن است یکی دو روز زودتر).


بنابراین تمام کاری که ما در طول یک ماه انجام دادیم و ما اکنون یکی از قدرتمندترین نام تجاری ترویج شده را داریم این بود که بدون اینکه پول و زمان خودمان هدر بدهیم، تنها یک مجموعه از کلمات کلیدی را که شما باید برای آنها رتبه بندی شوید را پیدا کنید و برای آن محتوایی را تولید کنید. کلمات کلیدی دیگر شما همچنین به اندازه یکی از رویکردهای شما است که باید به طور مرتب به آن فکر کنید و بر روی آن کار نمایید.
بنابراین شما باید تنها مجموعه ای از کلمات کلیدی را پیدا کنید که در عین حال شما را متفاوت از رقبای شما نشان دهد و این مجموعه از کلمات کلیدی باید گزینه هایی باشند که بتوانند شما را قوی کنند. شما باید داستانی متفاوت برای تعریف کردن داشته باشید. منطق ساده سئو پی آر می تواند بهتر از هر فن و فوتی برایتان عمل کند. با این حال ما به عنوان یک اسپین آف همچنین نیازمند چیزهای جدیدی هستیم که در جریان پخش زنده گوگل بدانیم.


مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد