درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14779صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 25 آذر 1393 - 10:57
مدیر عامل بانک تجارت: پژوهش های کاربردی مزیت رقابتی
مدیر عامل بانک تجارت: پژوهش های کاربردی مزیت رقابتی محسوب می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد ابراهیم مقدم طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش تاکید کرد: امروزه، با تشدید رقابت در صنعت بانکداری کشور و افزایش سطح انتظارات مشتریان انجام پژوهش های کاربردی، مزیت رقابتی محسوب می شود.

پژوهشگران ارجمند: در دنیای امروز دانایی یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار رفته و پژوهش مهمترین راه کسب این دانایی می‌باشد، به طوری که نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی، یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌گردد.

 

 اگر پژوهش انجام نشود دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد، همچنین بدون پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود. در سطح سازمانی نیز پژوهش می‌تواند به عنوان مجموعه‌ای از فعالیت‌های بدیع، خلاق ، نوآورانه و نظام یافته، یک ابزار مهم جهت پویایی و رشد و توسعه سازمان به شمار آید.

با تشدید رقابت در صنعت بانکداری کشور و افزایش سطح انتظارات مشتریان، نیاز به پژوهش‌های کاربردی بیش از پیش احساس می‌شود. به همین دلیل، توانمندی بانک در انجام پژوهش‌های کاربردی می‌تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود.

اینجانب هفته پژوهش را به تمام پژوهشگران و محققین ارجمند تبریک عرض کرده و ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی این عزیزان، امیدوارم با گسترش فعالیت‌های پژوهشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های همکاران اندیشمند و توانای بانک تجارت و همچنین ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، با انجام تحقیقات کاربردی، موثر و اثربخش بتوانیم در راستای تعالی و کسب موفقیت های بیشتر برای بانک تجارت گام‌های استوارتری را برداریم.



منبع: شهرخبر
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد