درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14147صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 20 آبان 1393 - 12:45
بانکداری تلفن همراه: روبرو شدن خدمات مالی با کیف پول الکترونیکی
بانکداری تلفن همراه یک انقلاب با جنبه های بسیار و بازیکنان بسیاری در میدان جنگ است. بازیکنان اصلی به غیر از بانک ها هستند؛ شرکت مخابرات، شرکت های اینترنت و فن آوری، خرده فروشان، و دیگران همه بخشی از این میدان جنگ در بانکداری تلفن همراه هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- GEMALTO، رهبر جهان در امنیت دیجیتال، با یک راهنمای نوآورانه تلفن همراه، راهنمای پرداخت GEMALTO Netsize معرفی کرده است تا به ارایه بینشی از این نوع بانکداری برای کاربران، اپراتورهای تلفن همراه، بانک ها، شرکت های کارت اعتباری و بازرگانان کمک کند.


GEMALTO- «محبوبیت گوشی های هوشمند افزایش در استفاده از تلفن همراه را نشان می دهد.» به همین دلیل است که این راهنما تصویر بزرگی از امنیت تلفن همراه، هویت، حفظ حریم خصوصی و تجارت اجتماعی را بررسی می کند، در حالی که بر روی کیف پول تلفن همراه، در برنامه های خرد و انتقال پول، صدور صورت حساب اپراتور و پیام رسانی، و همچنین ارتباطات میدانی نزدیک(NFC) تمرکز می کند.


محبوبیت گوشی های هوشمند و دسترسی به ارتباطات داده ها، دستگاه های تلفن همراه ارزشمندی را برای خرید مصرف کنندگان، بانکداری شخصی، معاملات تجاری، و پرداختی های نظیر به نظیر را ایجاد کرده اند.


مشتریان از تلفن همراه برای لذت بردن از خدمات ارایه شده توسط مشاغل و ارایه دهندگان اطلاعات استفاده می کنند، در نتیجه اپراتورهای تلفن همراه فرصت های اضافی را برای درآمد زایی از طریق خدمات شبکه خود ارایه می دهند.


دستگاه های تلفن همراه شکل حیاتی از ارتباطات جهانی امروز هستند. VISA تخمین زده است که تا سال 2020، پرداخت های تلفن همراه بیش از 50 درصد از معاملات کاربران تلفن همراه را تشکیل می دهد. این روند نیاز دارد که صنایع برای موفقیت تجاری خود یک استراتژی تلفن همراه را جایگزین کنند.


بانکداری تلفن همراه: روبرو شدن خدمات مالی با کیف پول الکترونیکی
گزیده ای از کتاب:

بانکداری تلفن همراه یک انقلاب با جنبه های بسیار و بازیکنان بسیاری در میدان جنگ است. بازیکنان اصلی به غیر از بانک ها هستند؛ شرکت مخابرات، شرکت های اینترنت و فن آوری، خرده فروشان، و دیگران همه بخشی از این میدان جنگ در بانکداری تلفن همراه هستند.


بانکداری تلفن همراه یک اقتصاد در حال تغییر شکل با معرفی سیستم مالی به میلیون ها مصرف کننده است. در تعدادی از کشورها، شرکت هایی که بازارهایی را بدست آورده اند، بانک ها نیست؛ به جای آنها، ارتباطات هستند که منجر به ایجاد این راه ها شده اند.


از هم اکنون تا ده یا بیست سال آینده، بانکداری تلفن همراه در همه جا حضور خواهند داشت و بخش شفافی از زندگی مصرف کنندگان خواهند بود. این شرکت و یا به احتمال زیاد این کنسرسیوم که صاحب این روند است نه تنها از معاملات خود، بلکه از تمامی اطلاعاتی که تجارت تلفن همراه برای مصرف کنندگان و مزایای خود ایجاد می کنند، سود می برند. کسانی که موفق به دریافت یک پرش در بانکداری تلفن همراه نخواهند شد، پشت سر گذاشته می شوند.


چالش هایی برای بازیکنان غیر بانکی. بانک با رقبای جدید در خارج از بانک (گوگل، اینتویت، مایکروسافت، پی پال، و اسکور) روبرو است که مجبور به بدست آوردن کنترل هستند. آیا بانک این بازیکنان را به عنوان همکاران و یا رقبا در نظر گرفته است، تعدادی از همکاری در این صنعت با کنسرسیوم این صنعت تازه شکل گرفته همراه هستند، همه ی رقابت برای نفوذ کمی که مهارت ها و دانش به اشتراک می گذارند، ممکن است فراهم شود.


چالش های نظارتی. بانکداری تلفن همراه با تعدادی از چالش های نظارتی مواجه است. سوالاتی در مورد اینکه آیا تمامی موسسات مالی که بانک نیستند باید مجاز به ارایه خدمات بانکی بدون دخالت یک بانک هستند، با وجود اختیار برای تراکنش های الکترونیکی؛ چه قوانین بانکی یا اختیارات مخابراتی داشته باشند یا نه، بانک مرکزی چگونه می تواند عرضه پول را کنترل و از پول شویی جلوگیری ، برخی از سوالات که هنوز هم نیاز به توضیح دارد.

 

منبع مرجع: پی آر بنکینگ


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد