درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 10:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14141صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 19 آبان 1393 - 23:45
مدیر روابط عمومی مؤسسه جام جم: روابط عمومی رسانه ای با روابط عمومی نهادی متفاوت است
جنس کار وفعالیت روابط عمومی در مطبوعات با روابط عمومی نهادها، وزارتخانه ها و ارگان ها مقداری متفاوت است. دلیل ان هم از اینجا نشأت می گیرد که شاکله اصلی هر روزنامه، به دلیل اینکه هیات تحریریه باید به محتوای خبر دسترسی پیدا کند، باید از خروجی ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی مطلع شوند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید اکبر یعقوبی در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا اظهار داشت: «جنس کار وفعالیت روابط عمومی در مطبوعات با روابط عمومی نهادها، وزارتخانه ها و ارگان ها مقداری متفاوت است. دلیل ان هم از اینجا نشأت می گیرد که شاکله اصلی هر روزنامه، به دلیل اینکه هیات تحریریه باید به محتوای خبر دسترسی پیدا کند، باید از خروجی ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی مطلع شوند.»


وی افزود:«طبیعتاً ارتباط این خروجی ها با محتوای کاری که در مجموعه فعالیت خود دارند، می توانند به نحو احسن بر روی پایگاه های خبری خود اطلاع رسانی شود و یا اینکه از خبرنگارانی دعوت کنند که حوزه های خبری آنها را پوشش دهند. در نتیجه روابط عمومی ها در روزنامه می توانند این پل ارتباطی را بین هیات تحریریه و روابط عمومی نهادها و ارگان های دیگر برقرار کنندو خبر در نهایت صحت، درستی و اعتبار خبری برای مخاطب عرضه شود.»


مدیر روابط عمومی مؤسسه جام جم با اعتقاد به اینکه نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان است، گفت: «در نمایشگاه مطبوعات ما فعالیت های رسانه ای داریم به این مفهوم که در رساندن خبر و آگاهی دادن از نحوه ی فعالیت های هر یک از ارگان ها و نهادها، تمام تلاش خود را انجام دهیم و روابط عمومی هایی که نقش اصلی را در ارگان ها بازی می کنند، حتما در مجموعه نمایشگاه حضور داشته باشند و در ارتباط نزدیک با مخاطب خود قرار گیرند.»


یعقوبی تصریح کرد: « روابط عمومی ها با حضور خود در نمایشگاه مطبوعات می توانند آنچه که خودشان به عنوان خبر به آن می پردازند و در پایگاه اطلاع رسانی خود نشر می دهند را به مردم انتقال دهند و در نتیجه آثار حضور آنها در بین مخاطبین خود پربار و پرثمر خواهد بود. در عین حال از نزدیک با فعالیت های خبری رسانه ها بیشتر آشنا می شوند، گویی که آنها هم به نوعی کار خبر را انجام می دهند، ولی به نوعی در کیفیت و محتوای خبر به صورت تخصصی حضور ندارند. در نتیجه لازم است که از نزدیک شاهد فعالیت های آنها باشند و چیدمان خبری را حس کنند.»
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد