درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:11   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13067صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 13 شهریور 1393 - 15:18
در گفتگو با برکنریج / روابط عمومی 2.0 در زمان رسانه های اجتماعی
یک استاد روابط عمومی می گوید: "رسانه های اجتماعی به تنهایی نمی توانند دوام بیاورند. من از آن به عنوان تاکتیک یاد نمی کنم بلکه به عنوان استراتژی به آن نگاه می نمایم". دیردر کی. برکنریج مدیر ارتباطات پی.اف.اس. مارکت وایز، می گوید: " این یکپارچه سازی ها سبب ایجاد شایستگی های جدید شده است".
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک استاد روابط عمومی می گوید: "رسانه های اجتماعی به تنهایی نمی توانند دوام بیاورند. من از آن به عنوان تاکتیک یاد نمی کنم بلکه به عنوان استراتژی به آن نگاه می نمایم".


دیردر کی. برکنریج مدیر ارتباطات پی.اف.اس. مارکت وایز، می گوید: " این یکپارچه سازی ها سبب ایجاد شایستگی های جدید شده است".

 

او ادامه می دهد: "برای حرفه ای های ارتباطات با درک کامل از پلت فرم جدید، رسانه های اجتماعی بخشی از مدیریت بحران، مدیریت شهرت (اعتبار)، و ساخت روابط خواهد بود. این، بخشی از روابط اجتماعی ما را تشکیل خواهد داد، در هم تنیده در تحقیق ما، و بخشی از برنامه های سنجش و ارزیابی ما خواهد شد".


می گوید، رسانه های اجتماعی در روزهای اول، بر اساس طرز فکر صنعت به دو بخش رسانه های سنتی و رسانه های دیجیتال تقسیم می شد. او نشان می دهد که از چندین صفحه نمایشی که در زندگی مصرف کنندگان وجود دارند، همچنان بخش بزرگی متعلق به رسانه های سنتی مانند تلویزیون و نشریات چاپی، در کنار لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند و تبلت ها، می باشد.


برکنریج می گوید: "این در مورد ما نیست، بلکه در مورد انتخاب کنندگان ماست ".

"با تکنولوژی، اطلاعات و دانش، ما می توانیم بسیار باهوش تر و دقیق تر در مورد افراد و جامعه ای باشیم که به آن ها خدمت می نمائیم".


برکنریج، شغل روابط عمومی مدرن و ارتباطات حرفه ای را به عنوان گامی به سمت نقش ترکیبی آن ها مورد توجه و بررسی قرار می دهد. او باید از داخل شرکت شروع کند، با هم و با بخش های مختلف در یک تلاش هماهنگ برای برندسازی و برقراری ارتباطات، کار کند.


برکنریج، نویسنده کتاب "رسانه های اجتماعی و روابط عمومی: هشت روش جدید در روابط عمومی حرفه ای"، تاکید می کند: "ما دیگر نمی توانیم به صورت انفرادی فعالیت کنیم".
"ما با تمامی بخش های ساختمان برند، بازاریابی و تبلیغات و طراحان دیجیتال کار می کنیم، و این همکاری را به تمامی مناطق شرکت گسترش می دهیم. ما مدیران اعتبار هستیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که به ندای عموم گوش فرا داده و از به وجود آمدن بحران جلوگیری به عمل آوریم".


آیا کانال های رسانه های اجتماعی شما به ایجاد روابط عمومی کارآمد کمک می کند؟
یاد بگیرید که چگونه از رسانه های اجتماعی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان خود استفاده نمائید.
 

گفتنی است کتاب "روابط ‏ عمومی دو" تالیف دیریدکی.برکنریج از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.

دیردر کی. برکنریج مدیر ارتباطات پی.اف.اس. مارکت وایز، یک کارگزاری ارتباطات بازاریابی در نیوجرسی است. او که یکی از کهنه‌سربازان صنعت روابط‌عمومی است،‌گروه خلاقی از مدیران روابط‌عمومی و بازاریابی را رهبری می‌کند که برای افزایش آگاهی از علامت تجاری موکلین خود، کارزارهای روابط‌عمومی راهبردی و خلاق تنظیم می‌کنند. او به مدیران ارشد شرکت‌هایی چون اینسنت وان،‌ جی‌وی‌سی، مایکل سی. فینا،‌ خدمات فن‌آوری کوالیتی‌ و شبکه‌های نوری مترو آر‌سی‌ان مشاوره می‌دهد.

نویسنده کتاب همچنین استاد دانشگاه فرلی دیکینسون در مدیسونِ نیوجرسی است و به تدریس روابط‌عمومی و بازاریابی تعاملی برای برنامه مدیریت تجارت جهانی مشغول است. او نویسنده دو کتاب «ابزار جدید روابط‌عمومی» و «ترویج علامت تجاری در سایبر: توسعه علامت تجاری در اقتصاد دیجیتال» برای انتشارات اف‌تی پرنتیس هال است.

"دیردر" درباره موضوعاتی چون روابط‌عمومی،‌ بازاریابی دیجیتال‌ و ترویج علامت تجاری در انجمن روابط‌عمومی آمریکا،‌ انجمن ملی رادیو و تلویزیون،‌ مؤسسه تحقیقات راهبردی،‌ سازمان مدیران زن و کالج‌ها و دانشگاه‌های متعددی سخنرانی کرده است. او عضو انجمن روابط‌عمومی آمریکا است و عضو هیئت مدیره شعبه نیوجرسی انجمن و باشگاه تبلیغات نیوجرسی بوده است.

"روابط‌عمومی دو" در واقع، از وب یک و کانال جدید آن برای توزیع اطلاعات الهام گرفته است. این پدیده همه چیز را دست‌خوش تغییر کرده است. رسانه سنتی را وادار به تکامل کرده است. طیف کاملاً جدیدی از تأثیرگذاران را با سازوکاری متفاوت برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات پدید آورده و روش معمول و روزانه جستجو برای اخبار را تغییر داده است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد