شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسن خسروی مدرس دانشگاه و عضو انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور اعلام کرد که به لطف و مرحمت خداوند متعال ، کتاب جدیدم با عنوان روابط عمومی و ارتباطات بزودی چاپ و روانه بازار خواهد شد.
وی افزود: این کتاب در واقع تلاشی است در راستای پاسخ گویی به خواسته ها و نیازهای پژوهشی و مطالعاتی دانشجویان رشته های مختلف مدیریت و بویژه علاقه مندان عرصه روابط عمومی ، بازاریابی و مشتری مداری.
وی گفت: علاوه براین بخش قابل ملاحظه ای از کتاب به صورت حرفه ای برای مجریان و گویندگان و سخنرانان و آنانکه علاقه مند به مباحث مجری گری، گویندگی و فن بیان و فنون سخنوری هستند تالیف و تنظیم شده که قطعا برای اهل فن جالب خواهد بود چرا که مطالب هم به صورت آکادمیک به رشته تحریر درآمده و خود یک منبع درسی برای این حوزه بوده و هم با توجه به اینکه نگارنده خود از مجریان با سابقه همایش ها و مراسم مختلف ملی و بین المللی با بیش از 1000 اجرا مجری گری در داخل و خارج از کشورمیباشد به صورت کاربردی قابل استناد و استفاده خواهد بود.
حسن خسروی مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات گفت: قرار است که به امید خدا با همکاری ناشر محترم اثر ، کتاب برای ترم تحصیلی آینده دانشگاه ها چاپ و روانه بازار شود. از این رو اساتید رشته های مختلف کسب و کار، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و... می توانند از مباحث این کتاب برای تدریس دروس خود استفاده نمایند.
خسروی در ادامه گفت: کتاب جدید من در حقیقت یک درسنامه مفید برای تمامی اساتید ، معلمان ، مدیران ، سرپرستان و دست اندرکاران عرصه مدیریت و روابط عمومی کشور و تمام آنانی که مثل آموزش و پرورش – دانشگاه ها – مراکز نظامی و انتظامی – شهرداریها - استانداری ها - فرمانداریها و... به نحوی دستی در تعامل و ارتباطات با دیگران دارند می باشد.
وی توصیه کرد که مدیران سازمانها و مخصوصا بانکها و بیمه ها و سازمان هایی که دارای شعب مختلف هستند از این کتاب استفاده کرده و همیشه آنرا در کنار خود داشته باشند.
حسن خسروی افزود : علاوه بر اینها کتاب دارای بخشهای متنوع برای استفاده عموم اعضای خانواده ها ست برای آنکه بدانیم چگونه با یکدیگر تعامل سازنده و مفید داشته باشیم. کتاب روابط عمومی و ارتباطات در بیش از 400 صفحه در قطع وزیری تهیه و تنظیم شده و امید است بتواند در میان دل و جان همه دوستان و عزیزان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور جای مناسبی برای خود باز کند.
این کتاب در چهار فصل به رشته تحریر درآمده است: فصل اول: شامل مطالب مدیریتی است . فصل دوم اختصاص به مباحث روابط عمومی داشته و در فصل سوم نیز به بازاریابی ، مشتری مداری وکسب و کار پرداخته شده و نهایتا در فصل چهارم به صورت جسته و گریخته و تحت عنوان مطالب پیوست کتاب، نکته های خواندنی در باب روابط عمومی و مدیریت و ارتباطات در آن گنجانده شده است. سواد رسانه ای، هوش هیجانی، اصول و فنون مجری گری و گویندگی و سخنوری، تصمیم گیری، تفویض اختیار، خبر نویسی، زبان تخصصی، فروش، ارتباطات انسانی، زبان بدن، مدیریت زمان از جمله مباحث این کتاب هستند.
|