شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كتاب روابط عمومي و ارتباطات بزودي چاپ مي شود
شنبه، 25 مرداد 1393 - 13:42 کد خبر:12666
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- حسن خسروي مدرس دانشگاه و عضو انجمن روابط عمومي ايران و انجمن متخصصان روابط عمومي كشور اعلام كرد كه به لطف و مرحمت خداوند متعال ، كتاب جديدم با عنوان روابط عمومي و ارتباطات بزودي چاپ و روانه بازار خواهد شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- حسن خسروي مدرس دانشگاه و عضو انجمن روابط عمومي ايران و انجمن متخصصان روابط عمومي كشور اعلام كرد كه به لطف و مرحمت خداوند متعال ، كتاب جديدم با عنوان روابط عمومي و ارتباطات بزودي چاپ و روانه بازار خواهد شد.


وي افزود: اين كتاب در واقع تلاشي است در راستاي پاسخ گويي به خواسته ها و نيازهاي پژوهشي و مطالعاتي دانشجويان رشته هاي مختلف مديريت و بويژه علاقه مندان عرصه روابط عمومي ، بازاريابي و مشتري مداري.

 

وي گفت: علاوه براين بخش قابل ملاحظه اي از كتاب به صورت حرفه اي براي مجريان و گويندگان و سخنرانان و آنانكه علاقه مند به مباحث مجري گري، گويندگي و فن بيان و فنون سخنوري هستند تاليف و تنظيم شده كه قطعا براي اهل فن جالب خواهد بود چرا كه مطالب هم به صورت آكادميك به رشته تحرير درآمده و خود يك منبع درسي براي اين حوزه بوده و هم با توجه به اينكه نگارنده خود از مجريان با سابقه همايش ها و مراسم مختلف ملي و بين المللي با بيش از 1000 اجرا مجري گري در داخل و خارج از كشورميباشد به صورت كاربردي قابل استناد و استفاده خواهد بود.

 

حسن خسروي مولف كتاب روابط عمومي و ارتباطات گفت: قرار است كه به اميد خدا با همكاري ناشر محترم اثر ، كتاب براي ترم تحصيلي آينده دانشگاه ها چاپ و روانه بازار شود. از اين رو اساتيد رشته هاي مختلف كسب و كار، مديريت، روابط عمومي، بازاريابي و... مي توانند از مباحث اين كتاب براي تدريس دروس خود استفاده نمايند.

 

خسروي در ادامه گفت: كتاب جديد من در حقيقت يك درسنامه مفيد براي تمامي اساتيد ، معلمان ، مديران ، سرپرستان و دست اندركاران عرصه مديريت و روابط عمومي كشور و تمام آناني كه مثل آموزش و پرورش – دانشگاه ها – مراكز نظامي و انتظامي – شهرداريها - استانداري ها - فرمانداريها و... به نحوي دستي در تعامل و ارتباطات با ديگران دارند مي باشد.

 

وي توصيه كرد كه مديران سازمانها و مخصوصا بانكها و بيمه ها و سازمان هايي كه داراي شعب مختلف هستند از اين كتاب استفاده كرده و هميشه آنرا در كنار خود داشته باشند.

 

حسن خسروي افزود : علاوه بر اينها كتاب داراي بخشهاي متنوع براي استفاده عموم اعضاي خانواده ها ست براي آنكه بدانيم چگونه با يكديگر تعامل سازنده و مفيد داشته باشيم. كتاب روابط عمومي و ارتباطات در بيش از 400 صفحه در قطع وزيري تهيه و تنظيم شده و اميد است بتواند در ميان دل و جان همه دوستان و عزيزان عرصه روابط عمومي و ارتباطات كشور جاي مناسبي براي خود باز كند.

 

اين كتاب در چهار فصل به رشته تحرير درآمده است: فصل اول: شامل مطالب مديريتي است . فصل دوم اختصاص به مباحث روابط عمومي داشته و در فصل سوم نيز به بازاريابي ، مشتري مداري وكسب و كار پرداخته شده و نهايتا در فصل چهارم به صورت جسته و گريخته و تحت عنوان مطالب پيوست كتاب، نكته هاي خواندني در باب روابط عمومي و مديريت و ارتباطات در آن گنجانده شده است. سواد رسانه اي، هوش هيجاني، اصول و فنون مجري گري و گويندگي و سخنوري، تصميم گيري، تفويض اختيار، خبر نويسي، زبان تخصصي، فروش، ارتباطات انساني، زبان بدن، مديريت زمان از جمله مباحث اين كتاب هستند.