درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12515صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 18 مرداد 1393 - 06:00
پیام خطر پرسپولیس!
پرسپولیس باخت،علی کریمی تشویق شدصادقیان جنجال به پا کرد
  

پیام خطر پرسپولیس!


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیدار تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی فصل گذشته به سود مدافع عنوان قهرمانی پایان یافت.علی دایی که حالا با انتشار قراردادش و داشتن عنوان گرانترین مربی لیگ ایران فشار مضاعفی را هم تحمل می‌کند در دومین بازی هم نتوانست طعم برد را به هوادارانش بچشاند تا شرایط در اردوگاه قرمز در نزدیکی مرز خطر قرار بگیرد.
برای فولاد ابتدا سروش رفیعی در دقیقه 45 گل زد و بعد از آن در نیمه دوم شریفات در دقیقه 53 کار را تمام کرد و این شروع حاشیه‌های بازی بود. بعد از گل دوم فولاد هواداران فولاد به کنایه علیه علی دایی شعار سر دادند و فریاد زدند «دایی حیا کن پرسپولیسو رها کن». هواداران پرسپولیس نیز که به شدت از وضعیت پرسپولیس ناراضی بودند با شعارهای «دایی یادت باشه کریمی باید باشه» و «جادوگر به پرسپولیس برگرد» به تشویق علی کریمی پرداختند. دایی هم برای هواداران پرسپولیس دست زد که جوابی به طعنه‌های آنها باشد.


چمن افتضاح بود
اما مهمتر از ثبت نتیجه 2 بر صفر، نکات حائز اهمیتی هستند که انگار بیشتر از هر نکته فنی‌ باید به آنها پرداخت. بازی دو تیم فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه تازه مورد بهره‌برداری قرار گرفته غدیر اهواز برگزار شد، اما چمن بسیار نامناسب آن بیش از هر چیزی به چشم آمد، به‌طوری که اگر در یک مکان عمومی شاهد این بازی بودید، اولین جمله همه بینندگان این بود که: چه چمن افتضاحی! به راستی چرا باید مهد فوتبال ایران چنین چمن فاجعه باری داشته باشد؟ منطقه‌ای که 8 سال جنگ را تحمل کرد و مردمی دارد که تنها دلخوشی‌شان همین فوتبال است. واقعا خجالت آور نیست اگر کسی در خارج از کشور بازی دو تیم فولاد و پرسپولیس را که به واسطه رقابت تنگاتنگ برای کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته و نمایندگان آسیایی کشورمان در فصل آتی از حساسیت بالایی برخوردار بود را تماشا کنند؟ اصلا شاید همین بهانه را دست AFC و رقیبان سرسخت ما بدهد تا ما باز هم از رسیدن به میزبانی مسابقات آسیایی محروم شویم.


جنجال پیام
این مسابقه یک نکته منفی دیگر هم برای پرسپولیس داشت و آن رفتار پیام صادقیان ستاره این تیم با داور در دقایق پایانی بود.اتفاقی که منجر به اخراج او از زمین بازی شد. او حتی در رختکن هم آرام نشد و شیشه رختکن را هم شکست. رفتارهای او حتی خود باشگاه پرسپولیس را هم به واکنش وا داشت. یک روز بعد از بازی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به عملکرد اخلاقی پیام صادقیان در بازی برابر فولاد خوزستان، کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به این موضوع تشکیل جلسه خواهد داد.
البته علی دایی هم در کنفرانس بعد از بازی به این ماجرا اشاره می‌کند و از داوری‌ها که در دو بازی پشت سر هم تیم او را 10 نفره کردند گلایه دارد. وی درباره اعتراض و ضربه صادقیان به داور مسابقه می‌گوید: «من چنین صحنه‌ای ندیدم، اما بی‌تردید چنین کاری بداخلاقی است و نباید آن را انجام دهیم. هوا گرم بود و فشار زیادی به بازیکنان می‌آمد اما نباید دنبال چنین مسائلی باشیم و باید ببینیم چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟»
اما سوال او از داور بازی: «چرا بازیکنان ما عین آب خوردن کارت زرد می‌گیرند یا اخراج می‌شوند؟ تیم ما در 2 بازی 10 نفره شده است. این اتفاقات نباید رخ دهد و ما باید بررسی کنیم چرا تیم ما بی‌دلیل بر سر اعتراض، کارت زرد و قرمز می‌گیرد.»
دایی البته بازیکنان خاطی تیمش را هم تهدید می‌کند:« این مسائل ما را از هدف‌مان دور می‌کند. بازیکن باید تمام تمرکزش به مسائل درون زمین باشد و به حق یا ناحق نباید اعتراض انجام دهد. من با بازیکنانم که به داور اعتراض می‌کنند برخورد خواهم کرد. ما باید در طول بازی حواس‌مان به شرایط بازی باشد و قطعا این‌گونه نمی‌شود که بازیکنان بخواهند اعتراض کنند.»


مربیان چه گفتند
اما بشنوید از آنچه مربیان دو تیم از نحوه عملکرد تیمشان بعد از بازی گفتند. علی دایی بعد از این شکست مدعی شد که روز تیم او نبوده است:
« فوتبال است و امروز یکی از بدترین روزهای ما بود. البته در 10، 20 دقیقه اول پایاپای بازی کردیم، اما بازیکنان ما اشتباه کردند و به لاک دفاعی فرو رفتند و فولاد هم در دقایقی که بهتر از ما بود توانست به گل برسد. در نیمه دوم اصلا انتظار دریافت گل را نداشتیم که گل دوم همه نقشه‌های ما را خراب کرد.»
دراگان اسکوچیچ اولین برد تیمش در فصل اخیر را به اهوازی‌ها تقدیم می‌کند: «خودتان می‌دانید که ما یک شبه بنا به دلایلی که همه می‌دانند بسیاری از بازیکنان‌مان را از دست می‌دهیم و این موضوع به ما استرس وارد می‌کند. دوست دارم این پیروزی را به مردم شریف اهواز هدیه کنم و این پیروزی برای بازیکنان با انگیزه ما یک علامت و نشانه بزرگ باشد.» او همچنان نگران وضعیت بختیار رحمانی است: «بختیار رحمانی عنصر سازنده تیم ما است که او را از دست داده‌ایم. اینکه امروز پیروز شدیم دلیلی نمی‌شود که در طول فصل به بختیار رحمانی نیاز نداشته باشیم، بلکه واقعا به این بازیکن نیاز داریم.به همین دلیل به مردم شریف خوزستان می‌گویم با وجود این برد شکیبایی و صبر خودشان را حفظ کنند شاید برخی تصور کنند این پیروزی یک شبه به دست آمده است، اما هیچ چیز یک شبه تمام نمی‌شود.»


سپاهان با توپ پر آمده
دنیا این روزها به کام سپاهان است. آنها با پیروزی دو گله برابر گسترش فولاد ۶ امتیازی شدند و جای خود را در بالای جدول لیگ برتر مستحکم کردند و چشم انتظار نتایج دیگر رقیبان هستند. گلزنان بازی محمد رضا خلعتبری دقیقه 31 و پریرا 64 برای سپاهان بودند و هر دوگل هم روی دو پاس شریفی پدیده بی چون و چرای این تیم زده شد، اما نکته اینکه کرانچار لیگ دوازدهم و سیزدهم را نیز به همراه طلایی‌پوشان اصفهانی با 6 امتیاز آغاز کرده است و هیچ‌گاه سرنوشت این تیم را به قهرمانی گره نزده است، البته این مورد مشابه وقتی نگران‌کننده خواهد بود که سپاهان در فولادشهر اصفهان برابر استقلال تهران متوقف شود تا سناریوی سه هفته‌ آغازین تکرار شود. کرانچار از بازی تیمش راضی است: «شاهد بازی خوبی از هر 2 تیم بودیم و تیم‌ها بازی زیبایی به نمایش گذاشتند.گسترش فولاد با توجه به اینکه میزبان بود هجومی آغاز کرد و دیدار با کیفیتی به نمایش گذاشت و 20 دقیقه اول فشار زیادی روی تیم ما آورد. ما توانستیم بازی خوب‌مان را به حریف دیکته کنیم، البته گسترش فولاد نیز موقعیت‌های خوبی خلق کرد و شانس آوردیم که دروازه‌مان باز نشد و تیم میزبان موفق به استفاده از موقعیت‌هایش نشد.»


نتایج سایر بازی‌های روز اول از هفته دوم:
نفت تهران یک – راه‌آهن 2
گل‌ها: رامین رضاییان (79) و امین منوچهری (94) برای راه‌آهن و علی قربانی (90) برای نفت تهران
پیکان صفر – سایپا صفر


حسن‌زاده: منتظر گزارش دیدار فولاد ـ پرسپولیس هستیم
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: منتظر گزارش دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان هستیم. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده اظهار داشت: منتظر ارائه گزارش این بازی هستیم تا پس از بررسی نهایی، رای در مورد متخلفین صادر شود.
وی خاطرنشان کرد: با اینکه سمینار روسای کمیته‌های انضباطی استانهای سراسر کشور همزمان با بازی فوق در حال برگزاری بود، تا حدودی در جریان اتفاقات این بازی قرار گرفته ام اما منتظر گزارش کامل این دیدار از سوی مقامات برگزار کننده بازی هستم تا تصمیم نهایی در مورد تخلفات گرفته شود.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۶۵

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد