درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:47   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12469صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 15 مرداد 1393 - 07:24
نگاهی به رنکینگ گران‌ترین مربیان لیگ چهارم
پرسپولیس گران‌قیمت‌ترین نیمکت را دارد
پس از کش و قوس‌های بسیار باشگاه‌های لیگ برتری تک به تک رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را برای روشن شدن افکار عمومی در مورد ارقام دریافتی فوتبالی‌ها منتشر کردند.
  

پرسپولیس گران‌قیمت‌ترین نیمکت را دارد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از کش و قوس‌های بسیار باشگاه‌های لیگ برتری تک به تک رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را برای روشن شدن افکار عمومی در مورد ارقام دریافتی فوتبالی‌ها منتشر کردند. این اتفاق البته با چالش‌های بسیاری مواجه بود و برخی اعداد اعلام شده را منطبق با واقعیت ندانستند، اما به هر کم و کیف آنچه امروز می‌توان بر آن استناد کرد و براساس آن گران‌ترین و ارزان‌ترین مربیان لیگ را رنکینگ کرد همین اعداد است. کنار هم قرار دادن این اعداد می‌تواند حاوی نکات جالبی باشد و قضاوت را در مورد توانایی‌ها و ارزش کادر فنی تیم‌ها راحت می‌کند.


علی دایی گران‌ترین
علی دایی بدون رقیب است، مثل دوران بازیگری‌اش. همانقدر دست نیافتنی و متمایز. او با 2 میلیارد و 100 میلیون تومان دستمزد گران‌ترین مربی لیگ ایران در جمع خارجی‌ها و داخلی‌ها است. دومین مربی گران‌قیمت در این جدول یعنی زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان 975 میلیون تومان یعنی فقط 25 میلیون تومان کمتر از یک میلیارد با او فاصله دارد، البته خود دایی این فاصله نجومی را پای شفافیت قراردادش می‌گذارد و اینکه او اهل رقم‌های زیر میزی و قراردادهای داخلی با رقم پایین‌تر نیست و پولی که می‌خواهد را رسما اعلام می‌کند و پای آن هم می‌ایستد. در واقع استدلال او در دل خود نوعی طعنه ظریف به همکارانش هم دارد و اینکه ارقام اعلام شده در مورد آنها حقیقت دریافتی‌هایشان نیست. این دومین سال پیاپی است که از زمان مد شدن اعلام رقم قراردادها دایی به‌عنوان گران‌ترین سرمربی ایران شناخته می‌شود.


پرسپولیس گران‌ترین کادر فنی
اما گران‌ترین کادر فنی در کل لیگ هم متعلق به پرسپولیس است. علی دایی نه‌تنها خودش گران است، بلکه دستیاران گرانی هم دارد. افشین پیروانی رکورددار بازی در پرسپولیس که خود در مقطعی کوتاه سرمربی پرسپولیس هم بود 500 میلیون تومان به‌عنوان دستیار اول او دریافت خواهد کرد. رقمی که او را هم صاحب عنوان گران‌ترین دستیار در کل لیگ می‌کند. دایی به 5 دستیار دیگرش هم که یکی از آنها برادر خودش محمد دایی است نفری 170 میلیون تومان دستمزد می‌دهد. با یک حساب سرانگشتی در مورد کل کادر فنی پرسپولیس به رقم نجومی سه میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان می‌رسیم رقمی که به مراتب از دریافتی کادر فنی اردوگاه رقیب یعنی استقلال بالاتر است. آنجا امیر قلعه‌نویی که پارسال یک میلیارد و 250 میلیون تومان قرارداد بسته بود تخفیف داد و قرارداد یک میلیاردی بست. دستیاران اول او یعنی فکری و زرینچه که از نظر سابقه و اسم و رسم کم از پیروانی ندارند هرکدام 150 میلیون تومان خواهند گرفت. کادر فنی 9 نفره استقلال در مجموع یک میلیارد و هفتصد و بیست میلیون تومان قرارداد بسته‌اند. باور رقم قرارداد امیر قلعه‌نویی که این روزها سخت مشغول جنگ رسانه‌ای با جواد نکونام است سخت است، اما با این وجود رقم‌های مطرح شده نشان می‌دهد که کفه ترازو و رقم قرارداد مربیان بیشتر به سمت نیمکت پرسپولیس سنگینی می‌کند و سرخپوشان تقریبا 2 برابر استقلال خرج کادر فنی خود کرده‌اند. اتفاقی که بی‌شک بار توقعات را روی علی دایی بیشتر خواهد کرد و هواداران قرمز نخواهند پذیرفت که این کادر فنی گرانقیمت در انتهای فصل جایگاهی پایین‌تر از استقلال را برای تیمشان رقم بزنند.


ارزان‌ترین‌ها
جدول گران‌ترین مربیان لیگ یک سورپرایز ویژه هم دارد و آن ارزان‌ترین سرمربی لیگ است. حمید استیلی با این تصور که مالک راه‌آهن هم هست برای خودش قرارداد 100 میلیون تومانی بست. قطعا اگر او می‌دانست دادستانی جلوی واگذاری راه‌آهن را می‌گیرد و این احتمال مطرح می‌شود که باشگاه از او گرفته شود هرگز چنین قرارداد سمبلیک و ارزانی برای خود نمی‌بست. بی‌شک اگر استیلی سرمربی تیمی غیر از تیمی بود که خودش ادعای مالکیت آن را داشت رقم قراردادش متفاوت بود و خیلی بیشتر از این حرف‌ها در قراردادش به ثبت می‌رسید. اگر حساب استیلی را کنار بگذاریم، رقم قرارداد نصرت ایراندوست مربی بومی ملوان است که 150 میلیون تومان قرارداد بسته است. رقمی که به مراتب کمتر از دستیارهای تیم‌های بزرگ است.


رسول خطیبی اعلام نشد
در تمام این لیست فقط یک علامت سوال بی‌جواب مانده است. آ‌ن هم مقابل نام رسول خطیبی وجود دارد. رقم قرارداد او هنوز اعلام نشده است جالب اینکه وقتی مسوولان سازمان لیگ متوجه شدند سپاهانی‌ها خودشان قرارداد سرمربی این تیم را اعلام نمی‌کنند به دستور تاج رقم قرارداد کرانچار روی سایت سازمان لیگ قرار گرفت تا اصفهانی‌ها مقابل عمل انجام شده قرار گیرند، اما این اتفاق در مورد رسول خطیبی رخ نداده است.
تراکتور رقم او را فاش نکرده و سازمان لیگ هم هنوز راسا اقدام نکرده است. هر چند که بعید به نظر می‌رسد اعلام این رقم هم ترکیب بالای این جدول را چندان دستخوش تغییرات کند.


عابدزاده گران‌ترین نیست
در بین مربیان دروازه‌بان‌ها هم چند چهره سرشناس در لیگ وجود دارد. مثل احمد رضا عابدزاده گلر افسانه‌ای پرسپولیس و البته استقلال. جالب است بدانید که او گران‌ترین مربی دروازه‌بان‌های لیگ نیست، چرا که این عنوان به حمید بابازاده مربی گلرهای پیکان می‌رسد که 310 میلیون تومان قرارداد دارد. بعد از او عابدزاده و دستیار کرانچار در سپاهان که هموطن او هم هست با 250 میلیون گران‌ترین‌ها هستند. کرانچار به نظر می‌رسد برای این هموطنش سنگ تمام گذاشته است، چون او بعد از خودش بیشترین دریافتی را در کادر فنی سپاهان دارد.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۶۳

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد