درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:15   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12460صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 15 مرداد 1393 - 05:22
چهارمین کنفرانس بین المللی جستجو 2015 برگزار می شود
قالب کنفرانس «بحران مدیریت و ریسک در ارتباطات» می باشد، این عنوان نماینده هدفی دوگانه است که به مساله ترویج خوب ارتباطات و اجرای بحران و ریسک با مراقبت می پردازد. ما امیدواریم که گفتگوهای پیچیده در مورد مسائل مربوط به ارتباطات شکل گیرد و بحران ها و ریسک های ناشی از آن را رسیدگی کند. این امر مستلزم شناخت ارتباطات به عنوان یک ویژگی مهم است که می تواند به تیتری یک بعدی یا کلیشه ای ترویجی تبدیل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-چهارمین کنفرانس بین المللی جستجو 2015 در کوالالامپور مالزی، از 28 تا 29 می 2015 برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس فرصتی را برای متخصصان، دانشگاهیان و محققان قرار می دهد تا بتوانند دور همدیگر جمع شده و مسائل را در یک فضای تعاملی مورد بررسی قرار دهند. شرکت کنندگان می توانند در کنفرانس به دنبال تعریف سوالات، پیگیری پاسخ ها، جستجو برای هم افزایی پژوهش و موارد دیگر باشند. رویکرد کنفرانس هم به گذشته و آینده است. برای تعامل با ایده ها و یافتن در یک فضای همخوان می توان در کنفرانس شرکت کرد.


قالب کنفرانس «بحران مدیریت و ریسک در ارتباطات» می باشد، این عنوان نماینده هدفی دوگانه است که به مساله ترویج خوب ارتباطات و اجرای بحران و ریسک با مراقبت می پردازد. ما امیدواریم که گفتگوهای پیچیده در مورد مسائل مربوط به ارتباطات شکل گیرد و بحران ها و ریسک های ناشی از آن را رسیدگی کند. این امر مستلزم شناخت ارتباطات به عنوان یک ویژگی مهم است که می تواند به تیتری یک بعدی یا کلیشه ای ترویجی تبدیل شود.


دبیرخانه همایش ضمن استقبال از موضوعات اصلی همایش مربوط به قالب اصلی، تمرکز خود را بر حوزه های زیر قرار داده است:
1. زبان و زبانشناسی
2. آموزش
3. تبلیغات
4. روزنامه نگاری
5. روابط عمومی و بازاریابی
6. مطالعات رسانه


روانشناسی و سایر رشته ها در تعامل با قالب اصلی نیز می توانند مقالات خود را برای دبیرخانه همایش ارسال کنند.
خلاصه مقالات ارائه شده باید در حدود 200 تا 300 کلمه باید از طریق ایمیل به دکتر نیکول یانگ به آدرس ایمیل LaiFong.Yang@taylors.edu.my تا تاریخ 1 دسامبر 2014 ارسال شود. پورپوزال ها باید شامل عنوان، نام، وابستگی، آدرس ایمیل و یادداشت کوتاهی برای معرفی آن باشد. این یادداشت باید بین 60 تا 80 کلمه باشد. اطلاعیه پذیرش مقاله تا 15 ژانویه 2015 ارسال می شود.


بعد از کنفرانس، مقالات منتخب در ژورنال جستجو (اسکوپوس) (ویراست مارس 2016) بعد از فرآیند همسان بررسی منتشر می شود. برای دریافت اطلاعات به طور منظم می توانید به سایت www.search.taylors.edu.my مراجعه کنید. همچنین می توانید به ایمیل خانم جنی هنگ jenny.heng@taylors.edu.my ایمیل بزنید.


تاریخ های مهم:
ارسال چکیده مقالات: 1 دسامبر 2014
اعلام پذیرش به نویسندگان: 1 ژانویه 2015
زمان ارسال مقاله کامل: 31 مارس 2015
منبع: http://www.search.taylors.edu.my/

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد