درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12375صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 12 مرداد 1389 - 10:58
احقاق حقوق مشتریان در زمان مناسب
جرالد نیادو - توانایی دسترسی حقوق مشتریان با پیشنهادات درست در زمان مناسب، از طریق کانال های مناسب به تفاوت رقابتی باور نکردنی برای هر کسب و کاری تبدیل می شود و می تواند موفقیت یک کمپین بازاریابی را تضمین کند. کسب وکارها این توانایی را که با دقت نیروی مدیریت کمپینی موفق را تحت کنترل خود درآورند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جرالد نیادو- توانایی دسترسی حقوق مشتریان با پیشنهادات درست در زمان مناسب، از طریق کانال های مناسب به تفاوت رقابتی باور نکردنی برای هر کسب و کاری تبدیل می شود و می تواند موفقیت یک کمپین بازاریابی را تضمین کند.


کسب وکارها این توانایی را که با دقت نیروی مدیریت کمپینی موفق را تحت کنترل خود درآورند.


فرآیندهای داخلی شرکت
در گذشته، کمپین های بازاریابی مستقیم رویدادهای یا تقویم های هدایت شده زیادی را در هر سال ارائه می داد، و آنها را با سایر کمپین ها تکمیل می کرد. این کار زمانی به ثمر می نشست که تیم بازاریابی اعتقاد پیدا می کرد که زمان باید مناسب باشد. در کل این رویکرد بیشتر درباره فرآیندهای داخلی شرکت بود تا اینکه درباره نیازها و خواسته های مشتریان کسب و کار باشد و اغلب نتیجه آن مشتریانی بودند که نا امید می شدند و احساس می کردند اطلاعات و مواردی نامربوط به آنها به صورت هرزه نامه ارائه شده است.


بیشتر اوقات به همین ترتیب، تحلیلگران مشتریانی را برای این کمپین از طریق استخدام انتخاب های بسیار ساده یا با استثنائات زیاد انتخاب می کردند. گروه هایی از مکان های خاص، یا به استثنای مشتریانی که آنها را می شناختند و در حال حاضر مشتری کالا بودند، برای اطلاع رسانی انتخاب می شدند. نیازی به گفتن نیست، این رویکرد گلی بر دیوار است که کمترین موفقیت را به همراه داشته است و نرخ پاسخ به آن کمتر از یک یا دو درصد می باشد.


مبارزه هدفمند
ابزارهای مدیریت کمپین موثر نتایج بسیار متفاوتی را به همراه دارند. یک کمپین بسیار هدفمند به کسب و کار شما کمک می کند تا فروش و منافع خود را با تمرکز بر پتانسیل های تولید درآمد بالا برده و مشتریان موجود را افزایش دهید. راه حل مدیریت یک کمپین ترکیبی از دانش و تجربه منابع انسانی است که با تحلیل پیشگویانه به دقت رفتار مشتریان را پیش بینی می کند و مشتریانی را ایجاد می کند که فروش را بالا برده و عرضه را در سطح مناسب نگه دارند.


ابزار مدیریت کمپین را نیازهای ویژه مشتریان را هدف قرار می دهد و دوست دارند مطمئن شوند که با پیشنهادی قانع کننده روبرو می شوند.


این برای اولین بار پاسخ هایی را به برخی از سوالات اساسی می دهد، اینکه با چه کسانی باید تماس گرفت، چه چیزی باید ارائه کرد، که موقع ارائه شوند و چه چیزی باید ساخته شود. به این صورت، هزاران یا صدها نفر از مشتریان را می توان با پیام هایی از طریق کانالی درست و در زمان درست هدف قرار داد.
 

شرایط را دریابید

یک راه حل خوب باید شرایط و استلزامات صحیح را دریابد. باید قادر باشد که ترجیحات مشتریان را دنبال کند و قادر به طراحی، اجرا و ارزیابی استراتژی های ارتباطات در همه کانال های کسب و کار باشد و به سرعت و موثر بتواند این کارها را به ثمر برساند.


علاوه بر این، باید گفتگویی مداوم با مشتریان بالقوه و مشتریان موجود داشته باشد و این کار تنها با استفاده از همه تعاملاتی صورت می پذیرد که در طول تاریخ کسب و کار وجود داشته اند برای مثال مواردی که ارائه شده اند، باقت و جزئیات کمپین و اینکه آیا این برای مشتریان جواب داده است یا خیر.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/14/116839.html
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد