درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 12:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12352صفحه نخست » گفتگوشنبه، 11 مرداد 1393 - 20:16
نقش روابط عمومی در طرح تکریم ارباب رجوع در گفتگوی اختصاصی شارا با نماینده مردم کرمانشاه
به نظر من ارتباط کاری مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس می تواند ارتباطی غیر مستقیم و از طریق دادن اطلاعات لازم به افرادی باشد که به ادرات مراجعه می کنند. از این طریق می توانیم تعامل بسیار خوبی با مدیران روابط عمومی داشته باشیم.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: "روابط عمومی ها می توانند با دادن اطلاعات لازم به مراجعین مشکلات آنها را حل کنند. در نتیجه با مراجعه کمتری از سوی ارباب رجوع ها به ادارات و سازمان ها روبرو خواهیم شد."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران-(شارا) «سید سعید حیدری طیب» عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به اینکه اکثر مراجعات مردم بر سر مسائل جزئی است، گفت: "قسمت عمده ای از مراجعات مردم به نماینده ها به مسائل جزئی و ساده ای مربوط می شود که وظیفه مدیر و کارمندان است تا پاسخگوی آنها باشند."


وی افزود:" این عدم پاسخگویی از طرف مدیران و کارمندان به دلیل نبود اطلاع یا تخصص لازم از طرف مدیران و یا به علت کم حوصلگی و بی توجهی به خواسته های ارباب رجوع است."


«حیدری طیب» یکی از راه های حل مشکل تکریم ارباب رجوع را ایجاد دفاتر پاسخگویی در ادارات دانست و عنوان کرد:" به نظر من در بحث تکریم ارباب رجوع باید دفاتری در هر اداره یا سازمانی برای افراد مراجعه کننده ایجاد شود تا اطلاعات لازم به آنها داده شود. در نتیجه می بینید که خیلی از مسائل اداری آنها حل می شود و ما شاهد تعداد مراجعه کننده کمتری به ادارات خواهیم بود."


عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اهمیت ارتباط مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس گفت: "به نظر من ارتباط کاری مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس می تواند ارتباطی غیر مستقیم و از طریق دادن اطلاعات لازم به افرادی باشد که به ادرات مراجعه می کنند. از این طریق می توانیم تعامل بسیار خوبی با مدیران روابط عمومی داشته باشیم."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد