درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12190صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 2 مرداد 1400 - 12:32
نخستین نظرسنجی روزنامه ای در جهان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشریه "Harrisburg Pennsylvanian" نخستین روزنامه در جهان بود که 24 جولای 1824 اولین نظرسنجی خودرا منتشر کرد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| نشریه "Harrisburg Pennsylvanian" نخستین روزنامه در جهان بود که 24 جولای 1824 اولین نظرسنجی خودرا منتشر کرد. این نظرسنجی «چه کسی و با چه شرایطی می تواند بهترین رئیس جمهوری آمریکا باشد؟» عنوان داشت که انجام آن دو ماه طول کشیده بود و شش صفحه از صفحات این روزنامه را اشغال کرده بود.

 

این کار از آن پس روال عادی روزنامه ها شده است که پس از علمی شدن کار نظرسنجی، رسانه ها (به ویژه نشریات احزاب) اینک انجام نظرسنجی های خودرا به موسسات حرفه ای متخصص این کار واگذار می کنند.

تنها پرسشهای مربوط را به آنها می دهند و گاهی هم انجام این عمل را میان آنها به مناقصه می گذارند و این بنگاه ها از طریق توزیع پرسشنامه، مصاحبه تلفنی، دعوت مردم به میزگرد (فوکِس گروپ)، مصاحبه خانه به خانه و یا خیابانی جواب پرسش هارا جمع آوری و به کمک کامپیوتر و جداول ریاضی نتایج را با درصد تقریب آن تهیه می کنند که به سفارش دهنده داده می شود و انتشار می یابد و خبرگزاری ها نقل و به سایر رسانه ها می فرستند. بنابراین، این وظیفه عمدتا از دوش خبرنگار برداشته شده است و اینک در سطح وسیع تری انجام می شود.

دکتر فریدون وردی نژاد موسس روزنامه ایران از آغاز کار این روزنامه در سال 1373 هجری خورشیدی یک میز نظرسنجی در این روزنامه مرکب دبیر و شماری خبرنگار تاسیس کرد که پیرامون موضوعات و مسائل روز کسب نظر می کردند و این نظرات مورد توجه قرار می گرفت.

 

وردی نژاد در عین حال مدیرعامل خبرگزاری ملی (ایرنا) بود و این خبرگزاری را که در سال 1313 هجری به نام خبرگزاری پارس تاسیس شده است نوسازی و مدرنیزه کرد و برای پرورش روزنامه نگار، دانشکده خبررا تاسیس و یک موسسه نشر کتاب نیز ایجاد کرد.

 

منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد