درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12101صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 29 تیر 1393 - 05:31
روابط عمومی ها هم لایک کنند و هم در مراسم تشییع جنازه حضور یابند
در گذشته لطیفه ای بود که می گفت: « دو نفر با هم گفتگو می کردند. اولی به دومی گفت: چرا در مراسم تشییع جنازه دوستمان شرکت نکردی. مگر نه این بود که رابطه ات با او خیلی خوب بود. دومی به اولی پاسخ می دهد: چون من مطمئنم که اگر در مراسم او شرکت می کردم، او هرگز در مراسم تشییع جنازه من شرکت نمی کرد.»
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نویسنده: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- روابط عمومی ها به عنوان بخش ارتباطی با جامعه باید بدانند که بازخوردهای خوب همیشه در نتیجه رفتارهای سنجیده و مناسب اتفاق می افتند و این چیزی است که یادداشت امروز به آن می پردازد.


لایک کنید تا لایک کنند
بسیاری از روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی وارد شده اند و این حضور منافع زیادی برای سایت آنها دارد. به ویژه اگر آنها اکانت خود را در فیسبوک به سایت شان متصل کنند و بتوانند لایک و شیر دریافت کنند می توانند در نتایج جستجوی گوگل به سرعت رشد کنند.


بسیاری از روابط عمومی ها خود را تنها نسبت به تولید محتوا و پاسخگویی متعهد می دانند در حالیکه آنها باید علاوه بر آن خود را نسبت به ارتباط نیز مسئول بدانند.
برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی از طریق لایک ها اتفاق می افتد. دیگران وقتی به صفحه شما می آیند که شما را در مکان های مختلفی دیده باشند و این مساله زمانی اتفاق می افتد که شما مطالب دیگران را لایک کنید یا آنها را به اشتراک بگذارید.


به ویژه در مورد لایک و اظهار نظر در صفحات و گروه های پر جمعیت خودتان را موظف کنید و به این وسیله شما لینک های بیشتری را در شبکه های اجتماعی برای خودتان ایجاد می کنید که می توانند به شما مرتبط شوند.


ریتوییت کنید تا ریتوییت شوید
در سیستم توییتر نیز شما باید سعی کنید اخبار و اطلاعات مرتبط با حوزه کسب و کار خود را ریتوییت کنید و با این کار و ضمن آن با استفاده از هاشتگ ها می توانید دیده شدن خودتان را تضمین کنید.
صرف توییت کردن مسائل سازمان تنها عده معدودی را به شما جلب می کنند اما استفاده از هاشتگ ها به شما کمک می کند تا در کل شبکه دیده شوید و این کار زمانی که دیگران ببینند شما آنها را ریتوییت کرده اید و شما را ریتوییت کنند ارزش بیشتری پیدا می کند.


در مراسم تشییع جنازه شرکت کنید تا در مراسم تان شرکت کنند

در گذشته لطیفه ای بود که می گفت: « دو نفر با هم گفتگو می کردند. اولی به دومی گفت: چرا در مراسم تشییع جنازه دوستمان شرکت نکردی. مگر نه این بود که رابطه ات با او خیلی خوب بود. دومی به اولی پاسخ می دهد: چون من مطمئنم که اگر در مراسم او شرکت می کردم، او هرگز در مراسم تشییع جنازه من شرکت نمی کرد.»


در واقع این مساله به یک واقعیت ارتباطی اشاره می کند و آن اینکه در تمام ابعاد ارتباطات یک تبادل و تعامل وجود دارد که نقش محوری در این حوزه دارد.


بنابراین هرچه شما بیشتر بتوانید خودتان را در گروه های مختلف نشان دهید این مساله دامنه ارتباط شما را گسترش می دهد و باعث می شود با قدرت بیشتری ارتباطات خود را ادامه دهید.
و این ها نکاتی بودند که روابط عمومی ها نه تنها در فضای مجازی بلکه در فضای حقیقی به شدت به آن نیاز دارند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد