درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:32   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4199صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 31 تیر 1392 - 21:14
سئوی شبکه اجتماعی و روابط عمومی
نویسنده: لی آدن - در طول دوره تخصصی و مشاوره به این باور رسیدم که امروزه متخصصان روابط عمومی بایستی به فرآیند دریافت و اعمال دانش سئو در رسانه های اجتماعی شتاب دهند.
  

شارا، مترجم: عادل میرشاهی- کارشناس روابط عمومی و سئو پی آر- در طول دوره تخصصی و مشاوره به این باور رسیدم که امروزه متخصصان روابط عمومی بایستی به فرآیند دریافت و اعمال دانش سئو در رسانه های اجتماعی شتاب دهند. داستان سرایی در باب کسب و کار یک فعالیت رقابتی به شمار می رود و پیام رسانی عالی زمانی محقق می شودکه پروسهتولید پیام در ارتباطبا اثرگزاران و کسانی باشد که آن را تبلیغ می کنند.هم مخاطبان سئو و رسانه های اجتماعی تسهیگران اکتشاف اخبار و اطلاعات هستند، بنابراین متخصصان روابط عمومی با درک سئو در شبکه های اجتماعی می توانند به دسترسی و اثرگزاری کمک کنند.
به خاطر دعوتم از «جاستین گلدزبروگ و هیتر والینگ» تشکر می کنم. من در بیستمین جلسه بحث روابط عمومی شرکت کردم که بیشتر درباره سئو و روابط عمومی با اشاره به شبکه های اجتماعی صحبت شد. برای یک گفتگوی تویتری، من تعدادی تویت از سوال و جواب هایی که پرسش آنها محتمل می نمود تهیه کردم و با این کار توانستم در طی گفتگو نقش موثری ایفا کنم. آن آموزش های مقدماتی همچنین برای یک یادداشت بلاگ نیز مفید است.
• مبانی درک و اجرای فرآیند سئو و روابط عمومی را توضیح دهید؟

1. دوست دارم اینگونه شروع کنم: شبکه اجتماعی بسیار موثر است اما گوگل به بالغ بر 10 میلیارد سوال پاسخ می دهد و بنابراین مرگ سئو هنوز بعید می نماید.
2. برای یک اساس خوب «10 نکته برای متخصصان روابط عمومی» را ملاحظه کنید.
3. مبانی سئو: نتایج جستجو برای کاربران در نقاط مختلف متفاوت است. مقیاس سابقه در رتبه بندی احتمالات زیادی دارد.
4. مبانی سئو: در جستجوی کلمات کلیدی و تمرکز بر روند بهینه سازی: یک یا دو موضوع را در هر صفحه بهینه سازی کنید.
5. مبانی سئو: استفاده از کلمات کلیدی و جایگزینی عنوان، تیترها، کپی از بدنه و لینکهایی به صفحه.
6. مبانی سئو: ایجاد، بهینه سازی، طرح در شبکه های اجتماعی و ترویج لینک ها. تحلیل های وب را دنبال کرده و بر شبکه های اجتماعی نظارت داشته باشید.
7. همچنین راهنمای سئو پی آر را مطالعه کنید.

• خطاهایی که روابط عمومی ها در ارتباط با فعالیت سئو مرتکب می شوند را به همراهنکاتی برای بهبود بیان کنید؟


1. خطا: تمرکز انحصاری بر گزارش های خبری برای سئو. اگر این قابل جستجو است، می تواند سئو شود.
2. خطا: تنها گزارش های خبری تان را با سبک اسوشیتد پرس تنظیم کنید. همچنین سعی کنید گاهی آن را در قالب مقاله تهیه کرده و از طریق سیستم های خبررسانی روابط عمومی ارسال کنید.
3. خطا: استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی، بیخیال شدن از ساخت لینک، تخفیف اثر رسانه های اجتماعی بر سئو.
4. نکته: یک فرهنگ لغات کلیدی درست کنید و نویسندگان را آموزش دهید که نکات کلیدی را در لینک دهی و آگهی نویسی بیاموزند.
5. نکته: صفحات وب، گزارش ها، تصاویر، ویدئو، فایل های پی دی اف، پرونده های وردی را در صفحاتتان قرار دهید.
6. شناسایی صفحه ای از نتایج گوگل که می خواهید لینک تان در آن نشان داده شود و انتخاب عنوان و تولید محتوا و لینک های اطراف آن برای نشان دادن در صفحه مورد نظر.

• چه نکته ها و ابزارهایی برای کشف بهترین و مرتبط ترین کلمات کلیدی دردسترس برای روابط عمومیقرار دارد؟

1. کلمات کلیدی بایستی با نیازهای مخاطبان مد نظر از قبیل: خبرنگاران، بلاگرها و مصرف کنندگان همخوان باشد.
2. درباره کلمات کلیدی برای جستجو و عناوینی برای گفتگو در شبکه های اجتماعی فکر کنید. برخی اوقات آنها مشابهند.
3. ابزارهای کلمات کلیدی: ابزار کلمات کلیدی گوگل (موبایل را در نظر داشته باشید)
4. ابزارهای کلمات کلیدی: وردترکر یا ورد استریم یا کیورد دیسکاوری و سمراش (برای رقبا)
5. ابزارهای کلمات کلیدی: آبرساجست اهرم پیشنهادی گوگل.
6. آنگاه که کلمات کلیدی را یافتید به واژه نامه کلمات کلیدی و طرح سردبیری نیاز دارید.

• چه کارهایی را سئو که برای شناسایی و ارسال سایت و محتوا به افراد مرتبط (نه برای بیشتر افراد) انجام می دهد؟

1. جذب افراد «صحیح» از طریق جستجو در محتوای روابط عمومی با انتخاب و بهینه سازی کلمات کلیدی مرتبط صورت می گیرد.
2. شناخت مخاطب هدف به معنای شناخت کلمات کلیدی آنهاست. بهینه سازی بر مبنای «نظر سنجی».
3. درک اینکه کلمات کلیدی و عناوین بازتاب علایق مخاطبان هدف شما است و بایستی بر آن متمرکز شوید.

• گوگل اخیرا صفحات لحظه ای را معرفی کرده است. این صفحات چه معنایی در سئو و روابط عمومی دارد؟

صفحات فعلی گوگل هستند که فقط صفحه نتایج موتورهای جستجو را با سرعت نمایش می دهد. تاثیر بسیار محدودی بر سئو و فعالیت روابط عمومی امروز دارند.

• چگونه متخصصان روابط عمومی بایستی میان رسانه های اجتماعی و سئو (SEO) تعادل برقرار کنند؟ آیا بایستی یکیپیشقدم و دیگری حامی اولی باشد؟

1. بهینه سازی و اجتماعی کردن بر مبنای مشتری مداری از طریق جستجوی کلمات کلیدی و عناوین شبکه های اجتماعی صورت می گیرد. این نوعی جریان میان نقاط متضاد است. (یعنی از یک طرف متن بایستی طبیعی و متناسب با علایق مخاطب تنظیم شود و از طرف دیگر چگالی کلمات کلیدی در آن طبق استاندارد سئو باشد. مترجم)
2. رسانه اجتماعی و سئو با یکدیگر کار می کنند اما تاکتیک های مورد استفاده بستگی به نتایجی دارد که می خواهیم از این همکاری بدست آوریم.
3. هم سئو و هم رسانه های اجتماعی بر کشف اطلاعات اثر می گذارند. اما نسبت این دو در این است که رسانه های اجتماعی تعامل و اثرگذاری سئو را تسهیل می کنند.
4. بازاریابی اغلب زعیم سئو است و روابط عمومی صاحب رسانه های اجتماعی می باشد. آموزش متقابل برای افزایش بهره وری ضروری می نماید.

• فرآیندی از ابتکارات در بازاریابی محتوا برای تولید محتوا و ترویج آن انجام می شود، این فرآیند را توضیح دهید. سئو چگونه در این فرآیند می گنجد؟

1. پیش از همه مقاله «ده گام برای بازاریابی بهتر و سئو» را مطالعه کنید.
2. طرح های محتوا با کلمات کلیدی و عناوین شبکه های اجتماعیپشتیبانی می شود. بنابراین تولید کنندگان محتوا می توانند از آن الهام بگیرند.

• جای خالی را پر کنید: ..... اولین چیزی است که همه کارگزاران روابط عمومی باید آن را برای بهبود سئویشان انجام دهند.

1. این نوع از سوال مشکل است. هیچ چیزی اولویت اول را ندارد.
2. اگر تنها بر روی یک مورد متمرکز شوید، زمانی که آن مورد تغییر کند خواهید سوخت.
3. این با رابطه و شبکه اجرا می شود. کلمات کلیدی صحیح و محتوای تلفیقی به اضافه شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری برابر پیروزی است.
ما برخی از هوشمندترین بازاریابان و متخصصان روابط عمومی را روی خواندن وب این بلاگ داریم. آیا آنچه یادداشت می کنید در پاسخ به این سوالات تویت می شود؟ چه سوالاتی در امتداد روابط عمومی و سئو وجود دارد که دوست دارید به آنها پاسخ داده شود؟


منبع:

http://www.toprankblog.com/2011/06/social-seo-pr-answers

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد