درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12083صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 28 تیر 1393 - 09:46
صورت حساب حضور شرکت های بزرگ در شبکه های اجتماعی جام جهانی
نتایجی که از این تحقیقات بدست آمده است می گوید مک دونالدی که برای هر مصرف کننده ای کالایی خوشمزه تلقی می شود به ازای هر بار ذکر نامش در شبکه های اجتماعی به اندازه دو عدد مکدونالد بزرگ هزینه کرده است و شرکت جلدن هایس برای هربار ذکر نامش به اندازه قیمت دو عدد مکینتاش هزینه کرده است. به اعتقاد ما این هزینه ها با میزان بازگشت سرمایه برای این شرکت ها همخوان نیستند.
  

 

javadi11


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه ما این گفته را بارها شنیده ایم که می گویند: «سخن گفتن ارزان است.» اما جام جهانی این فرصت را با هزینه های بسیار گران در اختیار برخی شرکت ها قرار داد.


برای مثال نگاهی به یینگلی یک شرکت پانل های خورشیدی نشان می دهد که 17.5 میلیون دلار برای حمایت از جام جهانی هزینه کرده است. با این کار یینگلی 2 هزار782 مرتبه در رسانه های اجتماعی مطرح شده است که به حسابی برای هر ذکر نامش در شبکه های اجتماعی 6 هزار و 290 دلار هزینه کرده است.


مک دونالد نیز که در این میان وضعیت بهتری داشته است، در طول بازی های جام جهانی 2 میلیون و 700 هزار و 352 مرتبه در شبکه های اجتماعی مطرح شده است و این آمار متعلق به پیش از فینال است که توفانی از توییت ها را برای این شرکت به همراه داشت. هزینه مکدونالد برای این بازی ها به ازای هر بار مطرح شدن در شبکه های اجتماعی 6.48 دلار بوده است. اما از آنجا که به ازای خوردن هر دو ساندویج تنها یک بار نامش در میان رسانه های اجتماعی آمده است، آیا این پول درست هزینه شده است؟


مشاوره استراتژیک رسانه دیجیتال 25 ای ام با ردیابی مکالمات رسانه های اجتماعی جهانی در طول جام جهانی، با استفاده از نرم افزار اگزکت تارگت برای تحلیل آنچه در جام جهانی می گذرد، نظرات مردم را درباره حامیان اعلام کرد.


هدف این است که آزمونی میان بازیگران و جام جهانی انجام شود تا میزان پرداختن و گفتگو پیرامون برندها را برای توجیه هزینه در حمایت و تایید ارزیابی کند.


تصور کنید که این شرکت ها تا چه اندازه برای دیدن نام خود در پشت سر بازیکنان تیم آلمان خوشحال می شدند اما مساله اینجاست که با این همه مردم هنوز درباره پنل های خورشیدی یینگلی، ماء الشعیر بودوایزر، جوجه های موی پارک و لاستیک قاره هیچ بحثی نمی کند و شاید بتوانیم بگوییم که آنها پول خودشان را بی خودی خرج کردند.


گوردون جلدن هایس می گوید: ارزش نامشهود لینک دادن به برند شما در جهان فوتبالیست های مشهور بسیار سخت ارزیابی می شود. رئیس مدیریت شهرت در 25 ای ام ادامه می دهد: امکان دارد برای سنجش ارزش موارد عملی از ابزارهای شنود در رسانه های اجتماعی استفاده کرد.


وی افزود: ارزیابی ارزش افزوده مساله ای بسیار واقعی و جدل انگیز است، همچنان که بازاریابان سعی می کنند بازگشت قابل اطمینان مالی در بازاریابی اجتماعی، اسپانسر شدن و بازاریابی عمومی را پیدا کنند. انفجار ناشی از فعالیت در توییتر در طول جام جهانی خارق العاده بود، این برای برخی از بزرگترین برندهای جهان طبیعی است که هزینه های هنگفت را بر سر این شبکه تخدیر کننده سرمایه گذاری کنند.


نتایجی که شرکت ما از این تحقیقات بدست آورده است می گوید مک دونالدی که برای هر مصرف کننده ای کالایی خوشمزه تلقی می شود به ازای هر بار ذکر نامش در شبکه های اجتماعی به اندازه دو عدد مکدونالد بزرگ هزینه کرده است و شرکت جلدن هایس برای هربار ذکر نامش به اندازه قیمت دو عدد مکینتاش هزینه کرده است. به اعتقاد ما این هزینه ها با میزان بازگشت سرمایه برای این شرکت ها همخوان نیستند.


بودوایزر هزینه ای برابر با 71.91 دلار را که برابر با 12 عدد ماء الشعیر است برای هر اشاره به او در شبکه های اجتماعی پرداخته است. شرکت موی پارک میز با هزینه 493 هزار و 235 دلار در شبکه های اجتماعی معادل 3 هزار و 162 قطعه جوجه پرداخت کرده است.


شرکت یینگلی عملکرد بدتری داشته است و بیش از 6 هزار دلار برای هر اشاره پرداخته است.


شرکت های حامی جام جهانی بسیار بیشتر از این مقدار هزینه کرده اند و تخمین زده می شود که هرکدام 34 میلیون دلار پرداخته باشند. کیاموتورز 11146 مرتبه اشاره شده است در حالی که ویزا شاید با 5 هزار و 653 بار یادآوری برای هر یادآوری 6000 دلار هزینه کرده اند.

منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/669/116089.html
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد