درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:06   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12000صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 23 تیر 1393 - 17:26
پیمایش: تبلت هایی برای رسیدن به رایانه های شخصی 2015
کامپیوترهای تبلت گوی سبقت را از رایانه های شخصی می رباید
نتایج یک پژوهش نشان داد: - واشینگتون، ایالات متحده امریکا: نتایج یک پیمایش در روز دوشنبه نشان داد کامپیوترهای تبلت گوی سبقت را از رایانه های شخصی در سطح جهان می رباید. این پیمایش در رواقع تغییر در چشم انداز تکنولوژی را در بعد جهانی نشان می دهد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، واشینگتون، ایالات متحده امریکا: نتایج یک پیمایش در روز دوشنبه نشان داد کامپیوترهای تبلت گوی سبقت را از رایانه های شخصی در سطح جهان می رباید. این پیمایش در رواقع تغییر در چشم انداز تکنولوژی را در بعد جهانی نشان می دهد.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از شرکت تحقیقاتی گارتنر این تغییر با وجود سرد بودن بازار تبلت در سال 2014 و ثبات فروش کامپیوترهای شخصی و با وجه به آپگرید کردن ابزارهای کارکرده در حال وقوع است.


شرکت تحقیقاتی گفت: انتظارها برای فروش کلی کامپیوترهای شخصی در سال جاری 308 میلیون واحد است و برخی از منابع از رشد «فراموبایل» ها و کاهش خرید کامپیوترهای شخصی سنتی و لپ تاپ های سنتی خبر می دهند.


برای سال 2014، فروش کامپیوترهای شخصی از میزان فروش تبلت ها پیشی می گیرد- با میزان فروش 256 میلیون واحد، اما در سال 2015 فروش تبلت ها بالغ بر 320 میلیون و فروش کامپیوترهای شخصی به 316 میلیون خواهد بود.


پیش بینی که در یک گزارش انجام شده است می گوید: مجموع ابزارها شامل کامپیوترهای شخصی، تبلت ها و گوشی های موبایل به بالغ بر 2.4 میلیارد واحد خواهد رسید.
تحلیلگران گارتنر می گویند: بازار تبلت قدری سرد شده است اما رشد اندک 32.9% امسال حدود پنجاه درصد افزایش داشته است. در عین حال بازار کامپیوترهای شخصی شاهد ثبات نسبی می باشد و با کاهش 9.5% در سال گذشته انتظار می رود به 2.9% برسد.


رانجیت آتوال، تحلیلگر گارتنر گفت: فروش کامپیوترهای شخصی با ارتقاها و جایگزینی قطعات قدیمی به این رقم رسیده است.


وی ادامه داد: «امسال، ما پیش بینی می کنیم نزدیک به 60 میلیون کامپیوتر حرفه ای در بازار جایگزین شوند.»
فروش گوشی های موبایل نیز انتظار می رود به رقم 1.9 میلیارد واحد در سال 2014 برسد و رضدی 3.1 درصدی را تجربه کند. با احتساب تلفن های هوشمند برای دو سوم در مجموع این رقم محاسبه شده است.


گراتنر گفت: با احتساب ابزارها، اندروید گوگل انتظار دارد که نیمی از این فروش (یعنی حدود 1.16 میلیارد واحد) را از آن خود کند.


وی گزارش داد: ابزارهای ویندوز نیز بر روی 333 میلیون، آی او اس اپل و مک او اس نیز در مجموع روی 271 میلیون واحد حساب کرده اند.
منبع: خبرگزاری فرانسه
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد