درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:18   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6627صفحه نخست » چهارشنبه، 8 آبان 1392 - 17:01
از تبلت ها چه استفاده هایی می شود؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه علاوه بر رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها از دستگاه های مختلف مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز استفاده می شود. اما سوالی که به ذهن خطور می کند این است که کاربران از این دستگاه ها چه استفاده هایی می کنند. در این مطلب به بررسی نتایج نظرسنجی که از کاربران تبلت ها در کشورهای آمریکا ، انگلستان و استرالیا در مورد استفاده از تبلت ها صورت گرفته است پرداخته می شود.
 
 این نظرسنجی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ صورت گرفته و استفاده از تبلت ها برای سرگرمی با ۵۰% بیشترین میزان کاربرد توسط کاربران را داراست. موارد سرگرمی شامل استفاده از تبلت ها برای انجام بازی ، خواندن کتاب ، گوش دادن به موسیقی و … است.
 
 
از تبلت ها چه استفاده هایی می شود؟
 
 کاربرد تبلت ها
 
در رتبه بعدی ، مصارف برقراری ارتباط مانند ارسال ایمیل ، دسترسی به شبکه های اجتماعی و … با ۲۶% قرار دارند. رتبه سوم ، فعالیت های ایجادی مانند ویرایش ویدئوها و وبلاگ نویسی هستند. در نهایت یافتن اطلاعات لازم مانند اطلاعات مربوط به آب و هوا و اخبار ، تحقیق در مورد محصولات و خدمات در رتبه چهارم با ۹% است.
 این مطلب برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند بدانند دارندگان تبلت ها چه استفاده ای از دستگاه همراه خود می کنند در وبلاگ قرار گرفته است.
 امیدوارم در صورتی که تمایل دارید از اطلاعات موجود در این مطلب در تحقیقات خود استفاده کنید این مطلب بتواند اطلاعات لازم را برای شما فراهم کند.
 
 منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
 برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

 


   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد