درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11847صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 15 تیر 1383 - 07:53
3 تاکتیک عالی روابط عمومی که دیگر کار نمی کنند
آیا سعی می کنید که کسب و کار کوچکتان را به همگان معرفی کنید؟ گزارش مطبوعاتی و ایمیل دیگر نمی تواند مثل گذشته کار کند. وقتی این مساله وارد تبلیغات می شود، بسیاری از کسب و کارها هنوز بر برخی تکنیک های مشابه قدیمی برای به اشتراک گذاری اخبار شرکت یا بازار مشتری شان استفاده می کنند تا خبرنگاران و وبلاگ نویسان از آن استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بریتنی هلمریچ- آیا سعی می کنید که کسب و کار کوچکتان را برای همگان معرفی کنید؟ گزارش مطبوعاتی و ایمیل دیگر نمی تواند مثل گذشته کار کند.
وقتی این مساله وارد تبلیغات می شود، بسیاری از کسب و کارها هنوز بر برخی تکنیک های مشابه قدیمی برای به اشتراک گذاری اخبار شرکت یا بازار مشتری شان استفاده می کنند تا خبرنگاران و وبلاگ نویسان از آن استفاده کنند. این روش ها شامل گزارش های مطبوعاتی، ارسال مستقیم آن به گزارشگران یا پخش از طریق سیستم های وایر، تورهای مطبوعاتی، تماس های سرد و بیشتر از آن می شود.


ما در پیمایشی که میان متخصصان روابط عمومی 52 و صاحبان کسب و کار انجام دادیم دریافتیم که این تاکتیک های امتحان شده روابط عمومی هنوز کار می کند. بر مبنای پاسخ آنها، آنها این کار را نمی کنند. سه تاکتیک برجسته روابط عمومی که متخصصان می گویند دیگر کار نمی کند گزارش های مطبوعاتی، پیچ کردن جمعی و ایمیل فرستادن است و بسته های مطبوعاتی چاپ سخت سنتی نیز در این دسته به شمار می رود. گزارش های خبری و پیچ کردن جمعی هر دو اکثریت غالب را با 27.03 درصد به خود اختصاص می دهند. بسیاری از پاسخگویان با این موافق هستند که به جای روش های سنتی، کسب و کارها باید به سمت رسانه های اجتماعی رو بیاورند. آنها تاکید می کنند که داستانسرایی بسیار مهم است.


مگی پترسون، مشاور روابط عمومی می گوید: «به جز ارسال گزارش های خبری، اگر شما اخبار دارید چرا به طور مستقیم آن را با سردبیر یا بلاگر درمیان نمی گذارید؟ یا هنوز بهتر است یک کمپین با وبلاگ یا کانال رسانه اجتماعی خودتان ایجاد کنید؟ یا به اشتراک گذاری داستانی را انجام دهید که به شما کمک کند به زندگی برگردید. مدل جدید روابط عمومی داستانسرایی را در اولویت قرار می دهد و برندها را به روزنامه نگاران ارجاع می دهند و لازم نیست که همچون گذشته بر تاکتیک های روابط عمومی سنتی تکیه کنند.»


وقتی به داستانسرایی می رسیم، به هر حال کسب و کارها باید مطمئن شوند که داستان خودشان را به درستی بیان می کنند. استفان ریچارد، موسس شرکت روابط عمومی ساوگرو می گوید: «شما اغلب می شونید که متخصصان بازاریابی خودشان را به عنوان «داستانسرا» معرفی می کنند. به هر حال بسیاری از این بازاریاب ها و متخصصان روابط عمومی داستان های اشتباه تعریف می کنند. آنها اغلب بر داستان شرکت خودشان تمرکز می کنند. در حالیکه باید بر داستان مشتریان خود تمرکز کنند.»


در حالیکه متخصصان روابط عمومی که پاسخ دادند می گویند گزارش های مطبوعاتی دیگر بهترین راه برای ارائه پیام به شمار نمی روند و در میان کل پاسخگویان تنها سه نفر با این مساله مخالف بودند.
برایان گاریدو موسس آژانس روابط عمومی جهانی بی جی می گوید: «درست نیست، گزارش خبری هنوز زنده و خوب است. به منظور قرار دادن داستان در آن شما هنوز نیاز دارید که حداقل یک صفحه با 140 کارکتر بنویسید.»


شریل بیم، مدیر روابط عمومی بیم گفت: «اوه، و لگز شخصی فکر کند گزارش مطبوعاتی سنتی مرده است، این یک اشتباه است.»
برخی از پاسخ های دیگری که دیده می شدند شامل ارسال ناخواسته نمونه ها و هدایا و استفاده از سخنگویان مشهور، سازماندهی یک تحریم و ارسال پیچ از طریق فکس می شد. در اینجا برخی از پاسخ های جالب را مطرح می کنیم:


1. دونا برنز، مدیر روابط عمومی سینکام سیستم می گوید: ایمیل های دسته جمعی و گزارش های خبری حدود یک دهه است که کار نمی کند، هنوز درصدی از روابط عمومی ها و بازاریابان این را انجام می دهند. از زمانی که اینترنت با آی بزرگ نوشته می شد خبرنگاران دیگر علاقه ای به تجدید چاپ کلمه به کلمه اخبار ندارند. اگر شما پوشش فردی می خواهید، یک ایمیل کوتاه با توضیح منحصر به فرد در خصوص خبرتان و اینکه چرا خوانندگان به خواندن آن علاقه دارند ارسال کنید.»


2. جانیس براچ، موسس مرکز تخصصی رزومه می گوید: «خبرنگاران پشت میز نشین را ملاقات کنید. امروز سردبیران بسیار پرمشغله هستند و گزارش گران زمانی برای مسائل وقت گیر در دفترشان ندارند. به آنها محتوایشان را در یک قالب دیجیتال بدهید و ببینید که می توانید آنها را در اسکایپ یا چت کننده گوگل به صورت چهره به چهره ملاقات کنید یا خیر. همچنین می توانید ترتیب این ملاقات را با مشتریتان نیز بدهید.»


3. سیمون گرانر، موسس و مدیرعامل بازاریابی دیجیتال نسل آینده می گوید: «در واقع هیچ ارزش برای ارائه به گزارشگر، بلاگر یا خروجی رسانه ای وجود ندارد. هیچ درکی از اینکه مخاطبان صورت نمی گیرد و فقط سعی می کنیم محصول، خدمات و یا تخصص خودمان را به آنها تحمیل کنیم.»


4. جوردن لندز-برنمن، مدیرعامل و موسس روابط عمومی مد و بانوان می گوید: «تنها اینکه فهرست برترین شخصیت ها را هدیه بدهید اهمیت دارد. این مهم است که اگر شما می خواهید در مسی کادو دادن حرکت کنید، هدایای خودتان را برای وبلاگ نویسان، افراد مشهور و کسانی که در شبکه های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارند بدهید. همچنین خوب است که به خوبی هدیه ای به سبک خودتان برای آنها در نظر بگیرید که به نوعی نشان از نوع فعالیت شما داشته باشد.»


5. دیوید جار از روابط عمومی امریکا می گوید: «من بدترین تاکتیک روابط عمومی این استکه یک کنفرانس مطبوعاتی را میزبانی کنیم وقتی اخباری که می خواهیم به خبرنگاران بدهیم هیچ اثری بر توده مخاطبان ما ندارد. این بدترین نوع بازی است و دقیقا برابر با اتلاف وقت و انرژی می باشد و شهرت شما را با رسانه خراب می کند.»


6. ترمه مظاهری، فریلنس و مشاور بازاریابی می گوید: «یکی از بزرگترین خطاهای شرکت های روابط عمومی و کسب و کارها این است که در رسیدگی به بحران روابط عمومی وانمود می کنند که هیچ چیزی اتفاق نیفتاده است! نادیده گرفتن یک بحران و فاصله گرفتن از آن یک تاکتیک بی اثر است و تنها چیزها را خرابتر می کند.»


7. نیکول دون، مدیرعامل دون پلیر مدیا می گوید: «اینکه در فضای آنلاین حضور نداشته باشید به رقبای شما کمک می کند که در روابط عمومی از شما سبقت بگیرند. بزرگترین اشتباه روابط عمومی پرهیز از استفاده ظرفیت های آنلاین است.»


8. نانسی گاربسون، مدیر عامل استراتژی های ارتباطات و بازاریابی می گوید: تلفن به خبرنگار و آزار آنها وقتی آنها در آخرین زمان ممکن قرار دارند تنها باعث می شود که آنها نسبت به شما بدخو شوند.»

منبع: http://www.businessnewsdaily.com/6673-the-top-pr-tactics-you-need-to-stop-using.html
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد