درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 05:30   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11694صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 5 تیر 1393 - 14:13
7 دلیل معمول برای حذف ایمیل های روابط عمومی توسط خبرنگاران
بیایید فرض کنیم که ایمیل شما از سد فیلتر اسپم ایمیل یک خبرنگار عبور کند و در اینباکس او قرار بگیرد. حالا، بگذارید فرض کنیم که خبرنگاری که شما آن گزارش خبری را برایش ارسال کرده اید به محض خواندن عنوان ایمیل شما در همان دو ثانیه اول آن را پاک کند یا به محض ملاحظه آن در سه ثانیه اول آن را باز کند تا از محتوای آن آگاهی پیدا کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استیو گلدشتاین، عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- بیایید فرض کنیم که ایمیل شما از سد فیلتر اسپم ایمیل یک خبرنگار عبور کند و در اینباکس او قرار بگیرد. حالا، بگذارید فرض کنیم که خبرنگاری که شما آن گزارش خبری را برایش ارسال کرده اید به محض خواندن عنوان ایمیل شما در همان دو ثانیه اول آن را پاک کند یا به محض ملاحظه آن در سه ثانیه اول آن را باز کند تا از محتوای آن آگاهی پیدا کند.


حتما می دانید که یک روزنامه نگار در لحظه ای که ایمیل شما را دریافت می کند، نیازهایی دارد و اگر به آن نیازهای اطلاعاتی پاسخ داده نشود، جای ایمیل شما در سطل زباله ایمیل خبرنگار است.


شما نمی توانید به آن کمکی کنید- هیچ کاری در آن شرایط از دست هیچ کس بر نمی آید. شاید هم خبرنگار از خواندن آن انصراف دهد اما آن را مهم تلقی کرده و برای مسئول مافوق خود فروارد کند. و مافوق او نیز تمام ایمیل های او را مستقیما در سطل زباله می اندازد. خوب بنابراین به نظر نمی رسد که ایمیل گزارش مطبوعاتی شما بتواند تبدیل به خبر شود و شما در این مورد نیز نمی توانید کاری انجام دهید.


فرض کنیم که داستان آنطور که تعریف شد اتفاق نیافتد، شما باید از خودتان بپرسید که چرا گزارش شما دور انداخته شد. در این یادداشت به 7 دلیل معمول اشاره می شود:
1. شما عنوان اشتباهی را برای خبرنگار ارسال کرده اید یا اساسا موضوعی که ارسال کرده اید برای شبکه و کانال رسانه ای مورد نظرتان هیچ ارزشی نداشته است. آیا شما مطالب شبکه خبری یا خبرنگار مورد نظرتان را مطالعه کرده اید؟ آیا مطمئن هستید که هنوز در همان رده و موضوع مورد نظر شما مطالبی را منتشر می کنند؟
2. شما یادداشت و گزارش خودتان را در زمان یا روز یا شب اشتباهی برای خبرنگار فرستاده اید. سعی کنید که از سردبیر یا تهیه کننده رسانه درباره روز و زمان مناسب برای ارسال گزارش های خبری اطلاع کسب کنید.
3. موضوع شما برای هیچ کدام از افراد شرکت جالب توجه نیست و روزنامه نگار نیز در اقتباس های خودش به آنها نیاز پیدا نمی کند.
4. گزارش خبری شما قابلیت تبدیل شده به خبر را ندارد و صرفا یک گزارش بدون ارزش های خبری است.
5. آخرین باری که شما گزارش مطبوعاتی را برای یک خبرنگار ارسار کردید و او آن را منتشر کرد، یک روز کامل یا بیشتر طول کشیده که شما از وی برای چاپ خبرتان تشکر کنید یا خبر چاپ آن را که برایتان ارسال کرده است، پاسخ دهید.
6. شما دوست دارید که چاپ خبرتان را از طریق تلفن پیگیری کنید در حالی که بیشتر خبرنگاران از این کار خوششان نمی آید و بنابراین آنها کار شما را فراموش نکرده و بار دیگر اصلا خبرتان را کار نمی کنند.
7. شما نام و نام خانوادگی خبرنگار را با املای ناصحیح نوشته اید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/07/x-reasons-why-journalists-delete-your-emails/?hq_e=el&hq_m=2879172&hq_l=9&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد