درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11802صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 12 تیر 1393 - 13:10
آخرین اشتباه روابط عمومی تایگرایر چه معنایی برای شرکت داشت؟
اگرچه من متخصص روابط عمومی هستم، می خواهم توصیه های دو سنتی خودم را با شما در میان بگذارم: ممکن است شرکت باید عذرخواهی می کرد و پس از آن به شکایت های مشتریان به بهترین نحو پاسخ می گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استنلی لیک، سی اف ای- هولدینگ خطور هوایی تایگر که عموما به نام تایگر ایر شناخته می شود بار دیگر خبرساز شد اما این اخبار اصلا برای او خوب نبود.
این مورد عملیات برای شرکت وابسته تایگرایر ماندالا است که از 1 ژولای 2014 به بعد این مسئولیت را بر عهده گرفته است. اعلامیه بلافاصله آمد و 70 هزار مسافری را که پروازهای خود را پیش خرید کردند را تحت تاثیر قرار داد.


اشتباه روابط عمومی تایگرایر
همراه با اخبار انعقاد قرار داد ماندالا تایگرایر، شایعاتی در شبکه های اجتماعی در خصوص اشتباه بودن بسته شدن این قرارداد منتشر شد که مسافران را به شدت حت تاثیر قرار داد.
شخصا فکر می کنم که هیچ چیز تا زمانی که در تایگرایر در خصوص تایگرایر ماندالا مطرح نشده بود گفته نشده بود. به بیان مسئولان شرکت (با تاکید من):
«به منظور نمایش حسن نیت مان، گروه تایگرایر با مشتریان تحت تاثیر قرار گرفته برای انتقال پرواز در صورتی که صندلی کافی در پرواز تایگرایر وجود داشته باشد جای آنها را عوض می کنیم و در غیر این صورت نیز بازپرداخت بلیط رزرو شده برای تاریخ 1 ژولای و بعد از آن ممکن است. اگرچه تایگرایر هیچ مسئولیت حقوقی نسبت به این کار ندارد. تعهدات قانونی و سایر مسئولیت ها بر عهده ماندالا می باشد.
من نمی توانم این اقدامات را درک کنم. چطور این شرکت می تواند از واژه های حسن نیت و نمایش حسن نیت استفاده کند در حالیکه اساسا این شرکت در انظار عموم مسئول این مساله است و چطور می تواند بگوید که هیچ اجبار قانونی یا مسئولیت قانونی در این قبال ندارد.
من فکر می کنم تایگرایر شکست خورد و 70 هزار مسافری که بر اثر این اقدام تحت تاثیر قرار گرفته بودند بعید به نظر می رسد بخواهند از سرویس های این خط هوایی استفاده کنند. مخصوصا در شرایطی که بعد از این حادثه آنها از ادبیات ناشایستی برای مخاطبان خودشان استفاده کردند.
با تلاش شرکت برای کسب سود (در 31 مارس 2014 پس از سه سال ضررهای متوالی با مبلغ 373 میلیون دلار به پایان رسید.) در واقع این ضرر نمی توانست نتیجه نشان دادن حسن نیت به مشتریان باشد.


برخی توصیه های ناخواسته
اگرچه من متخصص روابط عمومی هستم، می خواهم توصیه های دو سنتی خودم را با شما در میان بگذارم: ممکن است شرکت باید عذرخواهی می کرد و پس از آن به شکایت های مشتریان به بهترین نحو پاسخ می گفت.
وقتی شما با هواپیمایی بالای 36 هزار پایی در هوا پرواز می کنید، محال است فراموش کنید که از کدام سرویس هوایی استفاده کرده اید. با حضور تایگرایر در آن صنعت، ارائه خدمات به مشتریان درجه یکی که در آن از احساس امنیت لذت می بردند و شاید رضایت مسافران از چنین پروازی بسیار بیشتر از پروازی اهمیت دارد که هزینه های سفر در آن کم شده باشد. تایگرایر به زودی درک کرد که بهتر است کسب و کار خودش را تغییر دهد.


منبع: http://www.fool.sg/2014/06/24/what-does-tigerairs-recent-public-relations-blunder-mean-for-the-company/
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد