درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11784صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 11 تیر 1393 - 12:13
نمره برزیل در سال 2014
محتوای ورزشی دیجیتال به عنوان یک واسطه بازاریابی، به بخش بخش شدن رو به رشد مخاطبان در هزاران کانال پخش پاسخ مثبت می دهد. درخواست از مردان و زنان، جوان و پیر، و بهره برداری از زیر مجموعه های بزرگ چند فرهنگی اتفاق می افتد. در تلفن همراه، کامپیوتر و تبلت پیام های متنی و اینترنتی قابل دسترسی هستند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نویسنده: آنتونی پاسکو- اگر طرح بازی بازاریابی شما شامل بازاریابی دیجیتال نمی شود شما با یک آینده بدون گل روبرو می شوید.


باتوجه به اینکه جام جهانی فیفا 2014 اکنون در گوشه و اطراف برگزار می شود، و اگر در سال 2010 خود برندها، ناشران، رسانه های بصری، مبلغان و طرفداران می توانستند هر کاری را انجام دهند، این امکان وجود داشت که بتوانند از بزرگترین رویداد ورزشی جهان استفاده خود را ببرند. اما طرفداران و برندها تنها نمی خواهند که برندشان شناخته شود یا بر مردم اثرگذاری شدید داشته باشد، آنها می خواهند بخشی از عمل باشند. درک اینکه متخصصان محتوای ورزش دیجیتال تیم تاک مدیا چشم هایشان را به توپ خواهند دوخت، همه عملیات را در زمین نظارت خواهند کرد محتوای سفارشی مختص جام جهانی ایجاد می کنند.
مصرف اخبار ورزشی دیگر به رسانه های ورزشی دیگر چاپی و پخشی محدود نمی شوند. مگر اکوسیستم های دیجیتال خیابانی دو طرفه فراهم کنند که فرصتی بی بدیل برای صاحبان و برندها و همچنین ناشران آنلاین باشد که بتوانند تعامل مستقیم و بلافاصله ای با طرفداران انجام دهند. دیجیتال نه تنها تجربه ارتباط معنی داری را با برندهای خوب دیگر را سبب شده است، بلکه همچنین منافع برندها با نسلی از داده های بزرگ و جریان درآمد به عنوان نتایج این تعامل را به وجود آورده است.


آنتونی پاسکو مدیر کل تیم تاک مدیا می گوید: «ورزش یک زبان جهانی است و طرفداران یک بخش را به تکاپو وا می دارد و همچنان که بدیهی است با ارائه محتوای سفارشی درگیر کننده که آموزنده نیز می باشد می توان وفاداری و نگهداری جوامع همفکر را به سرعت از طریق جوهای دیجیتال ایجاد کرد.»


با تکرار این کار، دیزر اوریلی، مدیر عامل گروه رسانه ای اوله! اظهار داشت: «جمع آوری و پخش زنده اخبار ورزشی یمی از تولیدات کلیدی برای ناشران دیجیتال است و کسب مزایای یک رویداد بزرگ همانند جام جهانی فیفا به ویژه اگر آنها بخواهند در بازی باشند و حتی پیش از آن ضروری است.»


محتوای ورزشی دیجیتال به عنوان یک واسطه بازاریابی، به بخش بخش شدن رو به رشد مخاطبان در هزاران کانال پخش پاسخ مثبت می دهد. درخواست از مردان و زنان، جوان و پیر، و بهره برداری از زیر مجموعه های بزرگ چند فرهنگی اتفاق می افتد. در تلفن همراه، کامپیوتر و تبلت پیام های متنی و اینترنتی قابل دسترسی هستند و حتی درحالی که تماشای بازی ها را در تلویزیون تجربه می کنند چند صفحه نمایش وجود دارند که توسط علاقه مندان به ورزش هدایت می شوند. این طرفداران مجموعه ای از منافع خدمات اشتراک را برای ارائه اخبار لحظه به لحظه فراهم آورده اند.


فوتبال به عنوان زیباترین بازی شناخته شده است نه متفاوت ترین بازی. همچنان که در سال 2010 تجربه شد، وقتی آفریقای جنوبی میزبان جام جهانی فیفا بود، برزیل پذیرفت که پذیرفت که برای جذب مخاطبان گسترده بین المللی تمام اطلاعات در تمام ساعات در دسترس مخاطبان بین المللی قرار گیرد. با این کار طرفداران و ناشران می توانستند بازی ها را در نظر داشته باشند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند. رسانه تیم تاک پوشش های چندلایه ای را تهیه کرد و محتوایی طراجی کرد که به وسیله انواع وسایل تمام گروه های مخاطب خود را پوشش می داد.


به نظر می رسد که نتیجه این اقدامات به گل رسیدن برزیل و رسیدن به اهداف و منافع خودش باشد. نکته قابل توجه اینکه ترکیبی از استراتژی های صحیح دیجیتال که قدرت را به مخاطبان توده ای و ورزش می دهد اکنون توسط بسیاری از زیر شاخته ها دنبال می شود.


منبع: www.teamtalkmedia.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد