درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11547صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 30 خرداد 1393 - 05:29
هفت ایده خبری که روزنامه نگاران از متخصصین روابط عمومی می خواهند
نویسنده: استیو گلدشتاین ترجمه : سحر بشارتی راد - در گردهمایی اخیر انجمن روابط عمومی آژانس های تبلیغاتی آمریکا که در نیویورک برگزار شد، سوزان ورانسیا، خبرنگار بخش تبلیغاتی و بازاریابی روزنامه وال استریت، باب سافیان، سردبیر و مدیر عامل انجمن فاست، و لارا پتریکا خبرنگار اخبار یو اس ای تودی، مطالبی را که تمایل دارند متخصصین روابط عمومی به آنها ارایه دهند مطرح نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از عمده ترین اشتباهاتی که در هر مذاکره صورت می پذیرد صرفاً توجه به نیازها و نگرانی های شما به جای گوش سپردن به فرد مقابل و درک نیازهای وی می باشد. شما می توانید به زبانی ساده تر این ارتباط پویا را به شکل ارتباط همزیستی بین پژوهشگر روابط عمومی و روزنامه نگار بازگو نمایید. یکی از اشتباهات دیرینه که متخصصین روابط عمومی در این ارتباط مرتکب می شوند توجه به نیازهای یک برند تجاری یا مشتری و عدم توجه به نیازهای منحصر بفرد روزنامه نگاران است.


در گردهمایی اخیر انجمن روابط عمومی آژانس های تبلیغاتی آمریکا که در نیویورک برگزار شد، سوزان ورانسیا، خبرنگار بخش تبلیغاتی و بازاریابی روزنامه وال استریت، باب سافیان، سردبیر و مدیر عامل انجمن فاست، و لارا پتریکا خبرنگار اخبار یو اس ای تودی، مطالبی را که تمایل دارند متخصصین روابط عمومی به آنها ارایه دهند مطرح نمودند.


1- شناخت مصرف کننده: مطالعات در رابطه با رفتار مصرف کننده.


2- جزییات پشت صحنه: به عنوان مثال جزئیاتی در ارتباط با گردهمایی های پیش از ائتلاف– مواردی همچون اینکه افراد چه عنوان کرده اند و یا چه غذایی خورده اند.


3- گرایشات غیرمعمول و غیر عادی


4- علت انتخاب یک موضوع، چیزی که نشان دهنده اندک مطالعات مقدماتی متخصصین روابط عمومی قبل از ارائه موضوع است .


5- مطالبی در ارتباط با آنچه که موثر واقع نشده، و یا موضوعاتی که طبق برنامه ریزی ها پیش نرفته است.


6- اطلاعات محرمانه در ارتباط با چگونگی واکنش شرکت ها نسبت به اخبار مهم.


7- مطالبی که تاکنون جای دیگری دیده نشده است.
 

منبع خبر:
http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/06/05/x-kinds-of-story-ideas-that-reporters-want-from-pr-pros/?hq_e=el&hq_m=2896475&hq_l=10&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/11547/هفت-ایده-خبری-که-روزنامه-نگاران-از-متخصصین-روابط-عمومی-می-خواهند


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد