درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11536صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 28 خرداد 1393 - 19:29
روابط عمومی برزیل اهداف تغییر موقعیت تصویر جهانی کشور را بررسی می کند
دبیرخانه ارتباطات اجتماعی برزیل در حال بررسی توافقاتی در زمینه روابط عمومی بین المللی است. این در حالیست که در پنج سال گذشته مبلغی معادل 6.5 میلیون دلار توسط فلیشمن هیلارد در رابطه با سازمان های داخلی هزینه شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برزیل با هدف تغییر موقعیت جهانی شهرت کشور را با تمرکز بر بخش کشاورزی در دستور کار خود قرار داد.


به گزارش گروه ترجمه شارا، دبیرخانه ارتباطات اجتماعی برزیل در حال بررسی توافقاتی در زمینه روابط عمومی بین المللی است. این در حالیست که در پنج سال گذشته مبلغی معادل 6.5 میلیون دلار توسط فلیشمن هیلارد در رابطه با سازمان های داخلی هزینه شده است.


با توجه به اسناد مناقصه، پدیداری جهانی برزیل در سال های اخیر بهبود یافته است، افزایش پیشرفت های اجتماعی، اقتصادی کشور و دریافت عنوان میزبان بعدی بازی های جام جهانی و بازی های المپیک از نمودهای این پدیداری است.


با این حال، دبیرخانه ارتباطات اجتماعی برزیل با هدف غلبه بر کلیشه های ذهنی که همچنان جویای تغییر این برداشت ها از کشور برزیل و تشریح بهتر سیاست های اقتصادی آن در چالش های فعلی است.


برای این کار، دبیرخانه ارتباطات اجتماعی برزیل جویای استفاده از بخش کشاورزی کشور است که حدود 25 درصد از تولید ناخالص داخلی را صرف کمک به نوسازی تصویر بین المللی آن با نشان دادن برزیل به عنوان یک کشور رقابتی و نوآور کند.


برزیل تحت نظارت دولتی شرکت امبراپا، به بزرگترین تولید کننده و صادر کننده قهوه، شکر، اتانول، آب پرتقال، گوشت گاو و مرغ تبدیل شده است. علاوه بر این، یک چهارم محصولات کشاورزی جهان در برزیل تولید می شود.


امید است که این کمپین- با هدف قرار دادن وارد کنندگان خارجی، اتاق های بازرگانی، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی، صاحبنظران و رسانه ها در سراسر جهان- برزیل را در انظار مخاطبان کلیدی اش به عنوان یکی از تولید کنندگان مواد غذایی که از آخرین منابع و دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی برای بخش کشاورزی خود استفاده می کند، معرفی کند.


همچنان که امبراپا با هدف توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی جویای بهبود توسعه کشاورزی پایدار است. بر این اساس، آنها در صدد هستند که در زمینه تجارت محصولات کشاورزی از نوآوری های علمی و تکنولوژی استفاده کنند و در این مصاف تمرکز خود را بر تولید مواد غذای با کیفیت قرار می دهد.


منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14721/Brazil-PR-Review-Aims-To-Reposition-Countrys-Global-Brand.aspx#sthash.KlCVNpFW.dpuf

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  انقلابی در روابط شما


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد