شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برزیل با هدف تغییر موقعیت جهانی شهرت کشور را با تمرکز بر بخش کشاورزی در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش گروه ترجمه شارا، دبیرخانه ارتباطات اجتماعی برزیل در حال بررسی توافقاتی در زمینه روابط عمومی بین المللی است. این در حالیست که در پنج سال گذشته مبلغی معادل 6.5 میلیون دلار توسط فلیشمن هیلارد در رابطه با سازمان های داخلی هزینه شده است.
با توجه به اسناد مناقصه، پدیداری جهانی برزیل در سال های اخیر بهبود یافته است، افزایش پیشرفت های اجتماعی، اقتصادی کشور و دریافت عنوان میزبان بعدی بازی های جام جهانی و بازی های المپیک از نمودهای این پدیداری است.
با این حال، دبیرخانه ارتباطات اجتماعی برزیل با هدف غلبه بر کلیشه های ذهنی که همچنان جویای تغییر این برداشت ها از کشور برزیل و تشریح بهتر سیاست های اقتصادی آن در چالش های فعلی است.
برای این کار، دبیرخانه ارتباطات اجتماعی برزیل جویای استفاده از بخش کشاورزی کشور است که حدود 25 درصد از تولید ناخالص داخلی را صرف کمک به نوسازی تصویر بین المللی آن با نشان دادن برزیل به عنوان یک کشور رقابتی و نوآور کند.
برزیل تحت نظارت دولتی شرکت امبراپا، به بزرگترین تولید کننده و صادر کننده قهوه، شکر، اتانول، آب پرتقال، گوشت گاو و مرغ تبدیل شده است. علاوه بر این، یک چهارم محصولات کشاورزی جهان در برزیل تولید می شود.
امید است که این کمپین- با هدف قرار دادن وارد کنندگان خارجی، اتاق های بازرگانی، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی، صاحبنظران و رسانه ها در سراسر جهان- برزیل را در انظار مخاطبان کلیدی اش به عنوان یکی از تولید کنندگان مواد غذایی که از آخرین منابع و دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی برای بخش کشاورزی خود استفاده می کند، معرفی کند.
همچنان که امبراپا با هدف توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی جویای بهبود توسعه کشاورزی پایدار است. بر این اساس، آنها در صدد هستند که در زمینه تجارت محصولات کشاورزی از نوآوری های علمی و تکنولوژی استفاده کنند و در این مصاف تمرکز خود را بر تولید مواد غذای با کیفیت قرار می دهد.
منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14721/Brazil-PR-Review-Aims-To-Reposition-Countrys-Global-Brand.aspx#sthash.KlCVNpFW.dpuf
|