شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و تبلیغات از 13 تا 15 اوت در شهر بانکوک، تایلند برگزار می شود.
به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس نوآورانه تمام علاقه مندان به گفتگو در باب حوزه های جدید رسانه ای و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی ارتباطات را دعوت کرده است.
گفتنی است علاوه بر موضوعات مذکور، تاثیر رسانه اجتماعی بر فرهنگ مدرن نیز در این کنفرانس مورد بحث و دقت نظر قرار می گیرد.
در اطلاعیه این کنفرانس آمده است: «همکار گرامی، از آنجا که ممکن است اخیرا اخباری را در خصوص مسائل سیاسی تایلند و درگیری های آن شنیده باشید، ما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که کنفرانس روابط عمومی و تبلیغات در زمانبندی مشخص برگزار می شود. ما مطمئن هستیم که شرایط ایجاد شده به زودی رفع شده و به حالت عادی باز می گردد.»
موضوعات فرعی این کنفرانس عبارتند از:
• رسانه اجتماعی، شبکه اجتماعی و ارتباطات اجتماعی
• ارتباطات برای تغییرات اجتماعی پایدار
• تغییر و روندها در ارتباطات رسانه اجتماعی
• رسانه اجتماعی در بازاریابی و برندسازی
• رسانه اجتماعی در روابط عمومی و تبلیغات
مقالات دریافت شده در دو ژورنال مقاله روابط عمومی، تله متریک و اینفورماتیک منتشر می شوند. می توانید این نشریات را از آدرس ذیل دریافت کنید:
http://www.journals.elsevier.com/public-relations-review
http://www.journals.elsevier.com/telematics-and-informatics
منبع: http://www.muic.mahidol.ac.th/conferences/pr/
|