درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10124صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 - 05:42
پنج راه خلاقانه برای استفاده از رسانه اجتماعی
رسانه های اجتماعی بیشتر از یک ابزار بازاریابی برای کسب و کارها می باشند. آنها به ما کمک می کنند محصولات و خدمات خود را ترویج کنیم. به عنوان صاحبان کسب و کارهای کوچک، رسانه اجتماعی بیش از حضور در فیسبوک است. رسانه اجتماعی مکانی است که در جایگاه ما را در سطح شرکت های بزرگ بالا می برد. بنابراین شما درک می کنید که چگونه از این بستر استفاده کنید و به احتمال زیاد شما می دانید چرا باید بر روی برنامه های اجتماعی های خاص کار کنید.
  

پنج راه خلاقانه برای استفاده از رسانه اجتماعی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پنی فاکس- رسانه های اجتماعی بیشتر از یک ابزار بازاریابی برای کسب و کارها می باشند. آنها به ما کمک می کنند محصولات و خدمات خود را ترویج کنیم. به عنوان صاحبان کسب و کارهای کوچک، رسانه اجتماعی بیش از حضور در فیسبوک است. رسانه اجتماعی مکانی است که در جایگاه ما را در سطح شرکت های بزرگ بالا می برد. بنابراین شما درک می کنید که چگونه از این بستر استفاده کنید و به احتمال زیاد شما می دانید چرا باید بر روی برنامه های اجتماعی های خاص کار کنید. شما همچنین در می یابید چگونه یادداشتی را در فیسبوک ارسال کنید و یا توییتی را در توییتر ارسال نمایید.

شما همه چیزها را در می یابید اما اینکه چگونه می توانید بازاریابی خودتان را ارتقاء دهید. همیشه جای تعجب وجود دارد که چگونه به آنچه می توان از دانش و خلاقیت برای تولید پیام های ارتباطی استفاده کرد؟

به خلاقیت خود مجال بروز دهید

زمانی می آید که بازاریابی شما تا حدی احساس ضعف می کند. شما همان متن مشابه را توییت می کنید، تصاویر مشابهی را ایجاد کرده و در زمان مشابه به همراه چند لینک مشابه به اشتراک می گذارید. و گاهی اوقات فکر می کنید بعد از اینکه آمار را ارائه کردید، باید چه کنید.

[صدای ترومپت – من باید آن را بنویسم چون من مطمئنم چگونه بنویسم که همانند ترومپت صدا کند اما آن صدا به محض اینکه این بخش را تایپ می کنم در ذهنم خاموش می شود.] نگاهی به این پنج ایده برای خلاقیت بیاندازید تا بتوانید پیشنهاداتی را دریافت کنید که از گذشته خلاصتان کند؛ کارهایی که می کردید و جواب نمی داد و متوقفتان می کرد و شما را به بن بست می رساند (چراکه انسان، صدمه می زند!).

  1. از هاش تگ در آثار هنری تان استفاده کنید

آیا می خواهید یک رویداد را ترویج کنید یا ترویجی ویژه با هاش تگ داشته باشید؟ یا شاید شما فقط می خواهید نام خود را در قالب هاش تگ بیاورید؟

هر چیزی را که ترویج می کنید، یک هاش تگ درون کار هنری تان وارد کنید. هاشتگ خود را در کاور فیسبوک خود نیز وارد کنید، تصاوری قابل اشتراک گذاری ترویجی و در روی مواد بازاریابی خود نیز از  آن استفاده کنید.

در مورد همه راه های متفاوتی که می توانید هاش تگ ترویجی خودتان را در محتوای بصری خود وارد کنید، بیاندیشید. هاش تگ ها... آنها تنها متن نیستند.

  1. برای مشتریان جشن بگیرید

آلبومی از تصاویر سفارشی ایجاد کنید و آن را برای تشکر به مشتریان خود بدهید. این کار را در زمانی انجام دهید که نقطه عطفی در فعالیت های شما ایجاد شده است. با یک تشکر خشک و خالی در مراسم جشن سالگرد بازگشایی مغازه جدید و یا ارائه محصول جدید آینده تان می توانید راهی طولانی را طی کنید.

چه بهتر که راهی برای تقویت ارتباطتان با مشتریان بهتر از اینکه به آنها اجازه دهید که تصویر گایزراک را در صفحه فیسبوک شما و فایل ضمیمه توییتر شما مشاهده کنند؟ به آنها در یادداشت هایتان بگویید که تا چه اندازه از این حقیقت خوشحال شده اید که در حضور آنها این جشن را برگزار می کنید.

  1. محتوای قابل اشتراک گذاری پیدا کنید

مهم نیست که چه اندازه از رسانه اجتماعی استفاده کرده باشید، یافتن محتوای با کیفیت برای به اشتراک گذاری می تواند سخت باشد اگر فقط بخواهید آن را در فضای آنلاین جستجو کنید. از فهرست های توییتر برای یافتن سریع لینک های تعقیب کنندگانتان استفاده کنید.

فهرست های توییتر برای این هستند که مردم را در طبقه بندی هایی کنار هم قرار دهند بنابراین از سیستم طبقه بندی شخصی خودتان برای تسهیل فرایند یافتن محتوا از آن استفاده کنید. این روش از جستجوی گوگل بسیار سریعتر و بهتر عمل می کند.

(اگر شما نمی دانید چگور فهرست توییتر خودتان را نصب کنید، نگاهی به راهنمای بصری ویژه مبتدیان در خصوص فرآیند گام به گام ایجاد فهرست توییتر بیاندازید.)

اکثر مردم زمانی که مقاله ای عالی از شخصی می یابند، آن را با فشردن دکمه ریتوییت و انتقال به گزینه بعدی بازنشر می دهند. اما اگر شما دوباره هدف یادداشت وبلاگی قرار گرفتید چه؟

ما این کار را برای محتوایی انجام می دهیم که مالک آن هستیم بنابراین چرا اجازه ندهید که چیزی را که پیدا کرده اید و برای طرفداران شما با ارزش است، خوانده نشود؟ پس پیش به سوی جلو و بازتوییت کردن آن اما آنگاه آن را باید در برد پینترست خود پین کنید، در برنامه زمانبندی فیسبوک خود برای انتشار قرار دهید و در لینکداین به اشتراک بگذارید.

  1. از جستجوی پینترست استفاده کنید

پینترست یکی از بهترین موتورهای جستجو است که به شما می توانید برای کسب بینش در مورد مخاطبان زن خود از آن استفاده کنید. اگر زنان منبع اصلی مشتریان شما هستند، زمانی را برای جستجوی محبوب ترین ها در پینترست اختصاص دهید.

این ها تصاویر برجسته ای هستند که کاربران پینترست آن را انتخاب کرده اند. از این اطلاعات برای برخی تحقیقات استفاده کنید و از نتایج آن محتوای مورد نیازتان را تولید کنید.

آیا ایده هایی برای طرح بندی تصویر یا ترکیب رنگ هایی که برای شما بترکاند وجود دارد؟ آیا شما چیزی را می فروشید که افراد می توانند آن را به عنوان کالای مد روز به اشتراک بگذارند؟

زمانی را برای نگاه کردن به نتایجی که در جستجوهای متداول نشان داده شده است، اختصاص دهید و درباره ایده هایی که می توانند در خصوص تصاویر بازاریابی به شرکت شما انتقال داده شود، فکر کنید.

  1. جاسازی ویدئوهای اینستاگرام در سایت

اینستاگرام امروز بیشتر از یک مکان خنک برای به اشتراک گذاری عکس ها است. با برنامه 15 ثانیه ای آنها که شامل ویرایش و فیلترهای نوع نمایش تصویر، اینیستاگرام اکنون به صاحبان کسب و کارهای خرد راهی را برای به اشتراک گذاری آنچه در پشت صحنه با مشتریان شما اتفاق افتاده است، می دهد.

اگر این به اندازه کافی خنک نبود... اکنون شما می توانید این داستان های تصویری را در وبسایت خود جاسازی کنید. و برای این کار به هیچ مهارت خارق العاده ای نیاز ندارید.

این کار به اندازه کلیک کردن بر روی دکمه به اشتراک گذاری آسان است. شما می توانید به راحتی ویدئوی خود را در یادداشت وبلاگی خود جاسازی کنید. اگر شما می خواهید دسترسی به محتوای ویدئویی اینستاگرام را گسترش دهید، مقاله «teach you How to Embed Instagram Videos in your Site.» را مطالعه کنید.

آیا این قبیل مقالات برای بازاریابی رسانه اجتماعی شما مفید هستند؟ نظرات خود را در مورد مقالات شارا با ما در میان بگذارید تا در تولید محتواهای آینده از آن استفاده شود.

منبع: http://en.shara.ir

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد