درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 19:47   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11470صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 25 خرداد 1383 - 18:09
تبلیغ شهرت و روابط عمومی
تبلیغ یک اسم، قابلیت نمایانی است که از منبع احتمالاً غیر علاقه‌مند (به صورت رایگان) بیرون می‌آید. ایستگاه‌ها، در رژه‌های خیابانی و کنسرت‌ها شرکت می‌کنند و گردانندگان مالی، فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی گردآوری اعانه را به عهده می‌گیرند تا شهرت مثبتی را برای خودشان تبلیغ کنند.
  


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ذکر رایگان نام در ستون‌های روزنامه‌ها و مجلات و یا سایر ایستگاه‌ها را در اصطلاح «تبلیغ شهرت» (publicity) می‌نامند که عبارت از روشی جهت خارج کردن اسم چیزی است، که می‌تواند از آگهی‌های پول‌پرداز ارزش بیشتری داشته باشد. تبلیغ یک اسم، قابلیت نمایانی است که از منبع احتمالاً غیر علاقه‌مند (به صورت رایگان) بیرون می‌آید. ایستگاه‌ها، در رژه‌های خیابانی و کنسرت‌ها شرکت می‌کنند و گردانندگان مالی، فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی گردآوری اعانه را به عهده می‌گیرند تا شهرت مثبتی را برای خودشان تبلیغ کنند.


روابط عمومی و تبلیغ شهرت، اغلب با یکدیگر آمیخته‌اند ولی ما معمولاً فعالیت‌های رسمی مانند نوشتن اطلاعیه و سخنرانی برای سازمان‌ها و گروه‌ها را به عنوان روابط عمومی در نظر می‌گیریم. یک اطلاعیه و سخنرانی برای سازمان‌ها و گروه‌ها را به عنوان روابط عمومی در نظر می‌گیریم. یک اطلاعیه رسمی عبارت از اعلامیه درباره‌ی رویدادی است که از طریق پیک دستی و یا تحویل مستقیم به اربابان جراید داده می‌شود. ایستگاه‌ها در اطلاعیه‌های رسمی به تشریح برنامه‌های جدید و یا در حال اجرای خود می‌پردازند و رویدادی غیر معمول مانند ورود یک هنرپیشه‌ی تلویزیونی به شهر، و یا زمانی را که ایستگاه یا سیستم عهده‌دار گردانندگی مالی فعالیتی جدید می‌شود اعلام می‌کنند.

 

نوشتن اطلاعیه‌های رسمی روزانه یا هفتگی، معمولاً از فعالیت‌های بخش تبلیغاتی یا بخش بازاریابی ایستگاه، سیستم کابلی، یا شبکه به شمار می‌رود. روابط عمومی هم‌چنین به فعل و انفعالات مدیریتی و روزنامه‌ها، دولت، گروه‌های فشار و عامه‌ی مردم در حیطه‌ای گسترده اطلاق می‌شود. در پخش رادیو تلویزیونی و کابلی، دو الگوی متخصصانه روابط عمومی بسیار حساس جلوه می‌نمایند: روابط تجاری با جراید و روابط اجتماعی.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد