درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:59   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11143صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 8 خرداد 1393 - 13:19
تبلیغات فروش
در اصطلاح، «تبلیغ فروش» (Sales Promotion) نامیده می‌شود. شبکه‌ها و ایستگاه‌ها معمولاً بروشورهای سفارشی از مضامین و موارد قابل فروش چاپ شده‌ی خود را در بین آگهی‌دهندگان بالقوه توزیع می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر کار یا اقدامی که مسئولان اجرایی فروش را در فروش زمان پخش آگهی‌های تجارتی متعلق به یک شبکه رادیو تلویزیونی، یک ایستاه و یا یک سیستم کابلی یاری دهد، در اصطلاح، «تبلیغ فروش» (Sales Promotion) نامیده می‌شود. شبکه‌ها و ایستگاه‌ها معمولاً بروشورهای سفارشی از مضامین و موارد قابل فروش چاپ شده‌ی خود را در بین آگهی‌دهندگان بالقوه توزیع می‌کنند. بروشورهای محلی شامل نقشه‌ای از مناطق تحت پوشش سیستم یا ایستگاه، و ارزیابی مشروحی از بهترین درجه‌بندی آماری، یا بهترین مخاطبان کانال ماهواره‌ای هستند. بروشورها هم‌چنین ممکن است حاوی سپاسنامه‌های آگهی‌دهندگان در مورد قدردانی از تبلیغات موفق قبلی خود، عکس هنرپیشگان تلویزیونی، و سرلوحه‌های اخباری محلی نیز باشند. گردانندگان مالی برنامه‌های تلویزیونی و نمایشنامه‌های رادیویی خارج از شبکه و اولین اجرا نیز از مضامین تبلیغاتی فروش برای بازاریابی برنامه‌هایشان جهت ایستگاه‌ها و شبکه‌های کابلی استفاده می‌کند.


در رادیو، بازی‌ها و مسابقات مربوط به مخاطبان به عنوان بخش‌ عمده‌ای از تبلیغات فروش، به منظور جذب عامّه مردم به محل کسب یک خرده‌فروش، طراحی می‌شوند. بسیاری از آگهی‌دهندگان، خواستار بازگشت مبلغ قابل ملاحظه‌ای از دلارهای هزینه‌ شده‌ی خود هستند. مشتریان بالقوه‌ای که برای حدس تعداد لوبیاهای موجود در یک شیشه بزرگ یا افتادن در یک ورودی نامشخص، در بازی یا مسابقه، فروشگاهی شرکت می‌کنند، فرصت فروش کالا را برای این محل فراهم آورده و یا حداقل آگهی‌دهنده را از آگاهی مردم از محل فروشگاه مطمئن می‌سازند. این گونه مسابقات، ارزش افزوده‌ای را (added value) به آگهی‌های تجارتی داده و ارتباط مستمر و مثبتی را بین ایستگاه‌ یا سیستم و آگهی‌دهنده ترویج می‌کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد