درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 11:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11470صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 25 خرداد 1383 - 18:45
تبلیغ شهرت و روابط عمومی
تبلیغ یک اسم، قابلیت نمایانی است که از منبع احتمالاً غیر علاقه‌مند (به صورت رایگان) بیرون می‌آید. ایستگاه‌ها، در رژه‌های خیابانی و کنسرت‌ها شرکت می‌کنند و گردانندگان مالی، فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی گردآوری اعانه را به عهده می‌گیرند تا شهرت مثبتی را برای خودشان تبلیغ کنند.
  


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ذکر رایگان نام در ستون‌های روزنامه‌ها و مجلات و یا سایر ایستگاه‌ها را در اصطلاح «تبلیغ شهرت» (publicity) می‌نامند که عبارت از روشی جهت خارج کردن اسم چیزی است، که می‌تواند از آگهی‌های پول‌پرداز ارزش بیشتری داشته باشد. تبلیغ یک اسم، قابلیت نمایانی است که از منبع احتمالاً غیر علاقه‌مند (به صورت رایگان) بیرون می‌آید. ایستگاه‌ها، در رژه‌های خیابانی و کنسرت‌ها شرکت می‌کنند و گردانندگان مالی، فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی گردآوری اعانه را به عهده می‌گیرند تا شهرت مثبتی را برای خودشان تبلیغ کنند.


روابط عمومی و تبلیغ شهرت، اغلب با یکدیگر آمیخته‌اند ولی ما معمولاً فعالیت‌های رسمی مانند نوشتن اطلاعیه و سخنرانی برای سازمان‌ها و گروه‌ها را به عنوان روابط عمومی در نظر می‌گیریم. یک اطلاعیه و سخنرانی برای سازمان‌ها و گروه‌ها را به عنوان روابط عمومی در نظر می‌گیریم. یک اطلاعیه رسمی عبارت از اعلامیه درباره‌ی رویدادی است که از طریق پیک دستی و یا تحویل مستقیم به اربابان جراید داده می‌شود. ایستگاه‌ها در اطلاعیه‌های رسمی به تشریح برنامه‌های جدید و یا در حال اجرای خود می‌پردازند و رویدادی غیر معمول مانند ورود یک هنرپیشه‌ی تلویزیونی به شهر، و یا زمانی را که ایستگاه یا سیستم عهده‌دار گردانندگی مالی فعالیتی جدید می‌شود اعلام می‌کنند.

 

نوشتن اطلاعیه‌های رسمی روزانه یا هفتگی، معمولاً از فعالیت‌های بخش تبلیغاتی یا بخش بازاریابی ایستگاه، سیستم کابلی، یا شبکه به شمار می‌رود. روابط عمومی هم‌چنین به فعل و انفعالات مدیریتی و روزنامه‌ها، دولت، گروه‌های فشار و عامه‌ی مردم در حیطه‌ای گسترده اطلاق می‌شود. در پخش رادیو تلویزیونی و کابلی، دو الگوی متخصصانه روابط عمومی بسیار حساس جلوه می‌نمایند: روابط تجاری با جراید و روابط اجتماعی.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد