درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11456صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 خرداد 1393 - 05:53
احمدی خبر داد
آغاز طرح تحولی در روابط عمومی بسیج
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بالغ بر 80 درصد برنامه‌های روابط عمومی سازمان بسیج جدید و ابتکاری است و محور آنها هم ارتباط با رسانه‌ها و تعامل بیشتر با این طیف قرار داده شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اسماعیل احمدی اظهار کرد: در روابط عمومی بسیج طرح تحولی آغاز شده است که در بازه زمانی یک سال و نیم گذشته در حوزه‌های مختلف تعریف شده است و عمدتا در برنامه‌ها نیروی انسانی، مکان استقرار، بودجه و هویت مصداق می‌یابد.

 

وی بیان کرد: بالغ بر 80 درصد برنامه‌های روابط عمومی سازمان بسیج جدید و ابتکاری است و محور آنها هم ارتباط با رسانه‌ها و تعامل بیشتر با این طیف قرار داده شده است.

 

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از منظر درونی و بیرونی آموزش و پژوهش محور اصلی را تشکیل می‌دهند، گفت: طی 8 ماه گذشته تاکنون با سفر به استان‌های مختلف و تشکیل جلسات متعدد با روسا و معاونان صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و نمایندگان نشریات کشوری و مدیران نشریات محلی، هفته نامه‌ها، ماهنامه‌ها، مجلات و سایت‌های فضای مجازی پیرامون رسانه اسلامی و نقش و جایگاهی که جامعه اسلامی دارد، بحث و گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

 

احمدی تصریح کرد: همایش بسیج و رسانه سال گذشته برای نخستین بار به صورت بین‌المللی برگزار شد و 17 رسانه جهان اسلام در آن دعوت شدند که با ابتکارات خوبی همراه بود.

 

وی افزود: در راستای گفتمان ولایت که روسای کارگروه‌ها را اهالی رسانه تشکیل می‌دادند، دبیران آن از مجموعه بسیج بودند که برای نخستین بار یک ستاد مرکزی برای این منظور شکل گرفت.

 

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: همایش‌های استانی بسیج و رسانه امسال در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود که از 22 شهریور تا 22 آبان ماه سال جاری در 32 استان کشور و به مدت دو ماه، کل همایش‌ها برگزار می‌شود.

 

احمدی خاطرنشان کرد: همایش بین‌المللی بسیج و رسانه 22 آذرماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود و تعدادی از رسانه‌های جهان اسلام به آن دعوت می‌شوند.

 

وی با اشاره به رویکرد جدید روابط عمومی سازمان بسیج که تنها انعکاس اخبار نیست، گفت: رسانه‌ها هم نیازمندی‌هایی دارند که در یک خدمت متقابل با رسانه قرار گرفته و در طیف مخاطبان رسانه‌ها در اولویت حمایت قرار دارند.

 

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: از منظر درونی و به منظور حفظ منافع رسانه‌ها، آموزش و پژوهش به عنوان محور اصلی خدمات مدنظر است و ما طی یک سال و نیم گذشته نزدیک به 9 دوره آموزشی را در این راستا برگزار کردیم.

 

احمدی اضافه کرد: امسال برای نخستین بار بسیج آموزش‌ها را تخصصی‌تر کرده و افرادی که در دوره قبلی جامعه هدف بودند مانند خبرنگاران استانی، خبرگزاری‌های بسیج، معاونان روابط عمومی سپاه‌های استانی و مدیران روابط عمومی و اقشار معاونت‌های تخصصی بسیج در سازمان‌های مرکزی در تهران دوره مقدماتی را گذراندند امسال هم دوره تخصصی را فرا خواهند گرفت.

 

وی با بیان اینکه تمامی دوره‌ها در سه لایه مقدماتی، تکمیلی و تخصصی برگزار می‌شود، افزود: برای نخستین بار دوره‌های آموزشی در خود استان‌ها برگزار شد که روابط عمومی‌های سپاه شهرستان‌ها، دوره دو روزه ای را در حوزه مدیریت طی کردند.

 

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: گردهمایی تمامی معاونان روابط عمومی‌های سپاه شهرستانی کشور به ظرفیت 500 نفر به مدت سه روز در قالب یک کارگاه آموزشی در تهران برگزار می‌شود.

 

احمدی بیان کرد: برگزاری دوره عکس که قبلا برای تهران و استان البرز بود برای استان‌ها نیز برگزار می‌شود و تمامی استان‌ها با برگزاری دوره‌های مختلف از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به دنبال تدوین چشم انداز است و آسیب شناسی بسیج از منظر رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی‌های بسیج و تحلیل محتوای اخبار بسیج به صورت فصلی در رسانه‌های داخلی و خارجی مدنظر است.

 

منبع: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد