درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11287صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 17 خرداد 1393 - 06:27
آیا بیانیه های مطبوعاتی می توانند برای کمپین محتوای آنلاین شما مفید باشند؟
نوشته: جولیا ام سی کوی مریم میرعبدالحق - ویکی پدیا، بازاریابی ویروسی را با «تبلیغات ویروسی یا بازاریابی نامشخص» مرتبط دانسته است. هنگامی که بخشی از محتوا ویروسی می شود، آن را از طریق خدمات شبکه های اجتماعی از پیش موجود به اشتراک گذاشته و آگاهی برند را افزایش می دهد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  باور دارید یا ندارید، هیچکس نمی تواند سودمندی کاربرد بیانیه های مطبوعاتی را در کمپین های محتوایی آنلاین خود تشخیص دهد. آموزش وبلاگ نویسی،نشریه رسمی، اطلاعات تصویری، مقالات ومستندات آموزنده ای که از بهترین بیانیه های مطبوعاتی که کنار گذاشته شده اند، بسیار آسان است. امروزه تجربه آنلاین هدایت شدهSEO، بازاریابی ویروسی هدف ایده آلی برای هر کسب و کار جدی است. یک بیانیه مطبوعاتی اگر به درستی نوشته و بهینه سازی شود، می تواند به این هدف کمک کند.


نوشتن با هدف ویروسی شدن
ویکی پدیا، بازاریابی ویروسی را با «تبلیغات ویروسی یا بازاریابی نامشخص» مرتبط دانسته است. هنگامی که بخشی از محتوا ویروسی می شود، آن را از طریق خدمات شبکه های اجتماعی از پیش موجود به اشتراک گذاشته و آگاهی برند را افزایش می دهد.مشاهده بخشی از محتوای ویروسی شده، بهترین محتوای بازاریابی(طلای بازاریابی محتوایی) است، به ویژه هنگامی که آن بخش از محتوا یک موتور جستجوی بهینه سازی شده باشد.


فوت و فن نوشتن بیانیه های مطبوعاتی بزرگ، که یک فرصت خوب برای ویروسی شدن و نگه داشتن استانداردهای SEO است، نوشتن به طور طبیعی است. چنانچه آماده اید، این سؤالات را از خود بپرسید:


• مخاطب من چه کسی است؟
• بیانیه ی مطبوعاتی من در مورد چیست؟
• چرا آن برای مخاطب من مهم است؟
• بیانیه ی مطبوعاتی من در کجا بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟
• اولین زمان منتشر کردن آن چه موقع است؟


هر کسی می تواند بیانیه مطبوعاتی بنویسد، اما حتی یک نویسنده خلاق ومجرب نیز می تواند این روند نوشتن دشوار را پیدا کند. با در نظر گرفتن ایده بیانیه مطبوعاتی خود به عنوان یک فرصت برای جرقه یک داستان، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان تمایل خواهند داشت تا درباره آن بیشتر بدانند و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.


مزایای نوشتن یک بیانیه ی مطبوعاتی
بیانیه های مطبوعاتی با روش های متعددی می تواند برای کمپین محتوای آنلاین شما مفید باشد. شما می توانید از آن به عنوان ابزاری برای به انجام رساندن سه هدف خاص استفاده کنید:


1. ایجاد لینک: ما درباره ایجاد لینکبه عنوان استراتژی SEO درسال 2014 بسیار شنیده ایم. شما می توانید از روابط عمومی خود استفاده کنید تا ساخت لینک استراتژی بازاریابی خود را آغاز کنید. این لینک شامل کلمات کلیدی در بیانیه مطبوعاتی شما است (تا زمانی که به طور طبیعی در جریان است). از این واهمه نداشته باشید که در وب سایت یا وبلاگ شما لینک هایی برای اطلاعات بیشتر باشد.


2. با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان ارتباط بگیرید. بیانیه های مطبوعاتی بهترین محل برای«گزارش» همه اطلاعاتی است که می خواهید یک روزنامه نگار و وبلاگ نویس در مورد کسب و کار شما بداند.از عنوان ها و تیترهایPR خود برای جلب توجه آنها استفاده و از آنها دعوت کنید تا در مورد گزارش شما مطلب بنویسند. چنانچه به تمامی اطلاعات مربوطه مسلط باشند، احتمالا این فرصت را خواهند داشت تا به جدیدترین مطالب دست پیدا کنند.


3. فروش خود را افزایش دهید. با توجه به کوه رسانه ها، بیانیه های مطبوعاتی می توانند با ایجاد آگاهی درباره نام تجاری، فروش را افزایش دهند. بسیاری از کسب و کارهای کوچک بدنبال تاکتیک های فروش خوب، به خصوص در هنگام کار با بودجه محدود هستند.


بیانیه های مطبوعاتی راهی بالقوه برای انتشار اطلاعات هیجان انگیز در مورد یک محصول، خدمات جدید و یا بهبود اجرایی کردن شرکت شما است. شما می توانید این اطلاعات را از طریق منابع خبری رایج آنلاین و کانال های رسانه های اجتماعی خود بدست آورید. اگر قوانین محتوای با کیفیت را ترکیب و بر روی نیازهای مخاطبان خود تمرکز کنید،احتمالاً می توانید در ایجادیکPRباارزش که به سمت ویروسی شدن می رود، موفق شوید.

ادامه مطلب درhttp://www.business2community.com/public-relations/can-press-release-benefit-online-content-campaign-0897005#TiFuZ1iqr9Lz6MVq.99

ادامه مطلب درhttp://www.business2community.com/public-relations/can-press-release-benefit-online-content-campaign-0897005#TiFuZ1iqr9Lz6MVq.99

منبع: http://www.business2community.com/public-relations/can-press-release-benefit-online-content-campaign-0897005
منبع مزجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد