درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:04   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10078صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 28 فروردین 1393 - 23:54
چگونه می توان بیانیه مطبوعاتی روابط عمومی را به خبر تبدیل کرد
بیانیه های مطبوعاتی به دو دلیل عمده حائز اهمیت هستند. اول، آنها رسانه و صنعت شما را در جریان آخرین تلاش های شرکت شما قرار می دهند. دوم، آنها علاقه گزارشگران را به نگارش متونی در مورد شرکت شما تحریک می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- بیانیه های مطبوعاتی به دو دلیل عمده حائز اهمیت هستند. اول، آنها رسانه و صنعت شما را در جریان آخرین تلاش های شرکت شما قرار می دهند. دوم، آنها علاقه گزارشگران را به نگارش متونی در مورد شرکت شما تحریک می کنند.


اگر شما برای اینکه یکی از 3000 نفر برنامه ریزی کرده اید، چطور می توانید پیام خود را متفاوت کنید؟


رگ روو، موسس آژانس گری هر پی آر که در دالاس مستقر است، ایده هایی چند را مطرح می کند:

برش درهم و برهم
پیش از نگارش نخستین کلمه گزارش خبری، خودتان را در نقش یک گزارشگر قرار دهید و سوالات زیر را بپرسید:
1. آیا این واقعا خبر است؟
2. آیا جالب است؟
3. آیا برای خوانندگان/ شنوندگان/ بینندگان مهم است؟
4. آیا به موقع است؟
5. آیا منحصر به فرد است؟
اگر هرگونه پاسخ منفی برای سوالات فوق وجود دارد، بهتر است در ایده خودتان تجدید نظر کنید.

مخاطبان خود را بشناسید
به چه کسانی می نویسید؟ دانستن پاسخی برای آن سوال می تواند تفاوت های زیادی را ایجاد کند. به یاد داشته باشید:


• گرفتار اصطلاحات فنی/علمی (برای مثال: نظریه خورشید مرکزی) نشوید مگر اینکه برای مخاطبان علمی/ فنی می نویسید. اگر برای عموم مردم می نویسید، مطمئن شوید که خورشید را شرح دهید و نه نظریه خورشید مرکزی.


• رهبری تان را انسانی کنید. برای اینکه تیترتان مورد توجه قرار گیرد و مثالی برای زندگی واقعی شود، باید در رسانه ها تکرار شده و مطالعات و یافته های آن مرتبا منتشر شود.

دوره را پمپ کنید
ما در عمق عصر بصری قرار داریم. تصاویر چاپی با کلمات شما در کنار تصاویر بصری تهیه شده در گزارش مطبوعاتی شما امروزه از اهمیت بسزایی برخوردار شده است. همه رسانه ها- تلویزیون، رادیو، چاپ، آنلاین- به تصاویر به بیان داستان شما کمک می کند.


• یک گزارش خبری دیجیتال ایجاد کنید. این گزارش را برای همه رسانه ها با یک داستان و در قالبی که هر یک از آنها می طلبند قرار دهید: یک پکیج ویدئویی و یک B رول برای تلویزیون؛ بخش های صوتی برای رادیو؛ یک گزارش خبری؛ و گرافیک های حمایت کننده و بخشی برای چاپ و همه آنچه در بالا آمد و لینک هایی را به سایر اطلاعات برای خروجی های آنلاین.


• ویدئو می تواند در وب سایت شرکت شما مجددا هدفگذاری شده یا برای ذینعان و مشتریان بالقوه ارسال شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید خلاقانه می توانید به مقالات منتشر شده در شارا مراجعه کنید.

منبع مرجع:http://www.shara.ir/view/10078/چگونه-می-توان-بیانیه-مطبوعاتی-روابط-عمومی-را-به-خبر-تبدیل-کرد

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد