درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10585صفحه نخست » چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 06:22
سه‌فعالیتی که موجب جلب اعتماد می‌شود
ما در جهانی زندگی می‌کنیم با داده‌های انبوه که در هر لحظه به سمت ما می‌آیند. از این رو از نظر اطلاعات غنای زیادی داریم و از نظر زمان فقیر هستیم. اگرچه به نظر می‌رسد در چنین جهانی حتما باید وظایف متعددی را بر عهده داشت اما بیشتر تحقیقات نشان می‌دهد که تک وظیفه بودن پرسنل، کارآترین شیوه برای انجام کارها است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، تک وظیفه بودن وقتی کارآیی خود را نشان می‌دهد که مدیران تلاش کنند تا اعتماد واقعی را در پرسنل ایجاد کنند. این اعتماد وقتی به‌دست می‌آید که اعضای گروه بتوانند پاسخ دهند که:


 آیا هریک از آنها به عنوان یکی از اعضای گروه برای شما ارزشمند هستند؟ آیا به آنها اعتماد می‌کنید و آنها قابل اعتماد هستند؟ 


این سوالات به نظر جواب‌های ساده‌ای دارند اما پاسخ به آنها نتایج شگفت‌انگیزی به همراه دارد. زیرا پاسخ به این سوالات است که می‌تواند باعث شود افراد با میل خود برای رسیدن به اهداف گروه نهایت تلاش خود را به‌کار ببرند


ممکن است شما به اعضای تیم‌تان اعتماد داشته باشید اما آیا اعضای تیم نیز چنین باوری دارند؟ برای ایجاد اعتماد در اعضای گروه وقتی یکی از آنها برای حرف زدن پیش شما می‌آید این موارد را مد نظر داشته باشید


1. حذف عواملی که باعث حواس پرتی می‌شوند.


زنگ تلفن‌هایتان را خاموش کنید (تلفن ثابت و تلفن همراه) همین‌طور زنگ اعلام دریافت ایمیل و یادداشت‌های متنی


اگر مقررات شرکت اجازه می‌دهد در اتاقتان را ببندید


از صفحه نمایش کامپیوتر و صفحه کلید آن فاصله بگیرید به این ترتیب آنها حواس شما را پرت نمی‌کنند. حالت ایده‌آل خاموش کردن هر نوع وسیله ارتباطی است.


اگر احتمال می‌دهید که طی جلسه کسی وارد اتاق و باعث وقفه افتادن در گفت‌وگو شود از قبل به او اطلاع دهید و عذرخواهی کنید


2. زمان مد نظر را از قبل تعیین کنید


به اعضای تیم‌تان بگویید که شما فلان مقدار دقیقه زمان برای صحبت دارید، آنگاه بپرسید که آیا فکر می‌کنند این مقدار کافی است؟


اگر کافی نیست، خیلی عالی می‌شود که دوباره برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید تمام توجهتان را روی صحبت‌های آنها متمرکز کنید


3. بپرسید، آنگاه گوش دهید.


با پرسیدن برای پی بردن به ریشه مساله علاقه خود را به موضوع نشان دهید.


تعبیر و تفسیر چیزی را که شنیده‌اید بیان کنید تا مطمئن شوید اعضای تیم شما دقیقا همان چیزی که مد نظرشان بوده را منتقل کرده‌اند


به نکات غیر کلامی گفت‌وگو توجه داشته باشید و با ارزیابی آنها نگرانی واقعی افراد را کشف کنید یا به آنها اطمینان بدهید که متوجه احساسات‌شان هستید.


قدر و ارزش زمان را بدانید تا بتوانید اعتماد اعضای تیم‌تان را جلب کنید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۱۹۸

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد