درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:17   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10585صفحه نخست » چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 06:58
سه‌فعالیتی که موجب جلب اعتماد می‌شود
ما در جهانی زندگی می‌کنیم با داده‌های انبوه که در هر لحظه به سمت ما می‌آیند. از این رو از نظر اطلاعات غنای زیادی داریم و از نظر زمان فقیر هستیم. اگرچه به نظر می‌رسد در چنین جهانی حتما باید وظایف متعددی را بر عهده داشت اما بیشتر تحقیقات نشان می‌دهد که تک وظیفه بودن پرسنل، کارآترین شیوه برای انجام کارها است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، تک وظیفه بودن وقتی کارآیی خود را نشان می‌دهد که مدیران تلاش کنند تا اعتماد واقعی را در پرسنل ایجاد کنند. این اعتماد وقتی به‌دست می‌آید که اعضای گروه بتوانند پاسخ دهند که:


 آیا هریک از آنها به عنوان یکی از اعضای گروه برای شما ارزشمند هستند؟ آیا به آنها اعتماد می‌کنید و آنها قابل اعتماد هستند؟ 


این سوالات به نظر جواب‌های ساده‌ای دارند اما پاسخ به آنها نتایج شگفت‌انگیزی به همراه دارد. زیرا پاسخ به این سوالات است که می‌تواند باعث شود افراد با میل خود برای رسیدن به اهداف گروه نهایت تلاش خود را به‌کار ببرند


ممکن است شما به اعضای تیم‌تان اعتماد داشته باشید اما آیا اعضای تیم نیز چنین باوری دارند؟ برای ایجاد اعتماد در اعضای گروه وقتی یکی از آنها برای حرف زدن پیش شما می‌آید این موارد را مد نظر داشته باشید


1. حذف عواملی که باعث حواس پرتی می‌شوند.


زنگ تلفن‌هایتان را خاموش کنید (تلفن ثابت و تلفن همراه) همین‌طور زنگ اعلام دریافت ایمیل و یادداشت‌های متنی


اگر مقررات شرکت اجازه می‌دهد در اتاقتان را ببندید


از صفحه نمایش کامپیوتر و صفحه کلید آن فاصله بگیرید به این ترتیب آنها حواس شما را پرت نمی‌کنند. حالت ایده‌آل خاموش کردن هر نوع وسیله ارتباطی است.


اگر احتمال می‌دهید که طی جلسه کسی وارد اتاق و باعث وقفه افتادن در گفت‌وگو شود از قبل به او اطلاع دهید و عذرخواهی کنید


2. زمان مد نظر را از قبل تعیین کنید


به اعضای تیم‌تان بگویید که شما فلان مقدار دقیقه زمان برای صحبت دارید، آنگاه بپرسید که آیا فکر می‌کنند این مقدار کافی است؟


اگر کافی نیست، خیلی عالی می‌شود که دوباره برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید تمام توجهتان را روی صحبت‌های آنها متمرکز کنید


3. بپرسید، آنگاه گوش دهید.


با پرسیدن برای پی بردن به ریشه مساله علاقه خود را به موضوع نشان دهید.


تعبیر و تفسیر چیزی را که شنیده‌اید بیان کنید تا مطمئن شوید اعضای تیم شما دقیقا همان چیزی که مد نظرشان بوده را منتقل کرده‌اند


به نکات غیر کلامی گفت‌وگو توجه داشته باشید و با ارزیابی آنها نگرانی واقعی افراد را کشف کنید یا به آنها اطمینان بدهید که متوجه احساسات‌شان هستید.


قدر و ارزش زمان را بدانید تا بتوانید اعتماد اعضای تیم‌تان را جلب کنید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۱۹۸

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد