درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10480صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 05:00
5 ابزار برندسازی شخصیتی برای متخصصان روابط عمومی
بریتنی برگر - 5 ابزار برندسازی شخصی برای متخصصان روابط عمومی، عنوان سخنرانی من است که هفته گذشته در انجمن روابط عمومی دانشجویان امریکا ایراد کردم. بحثی که در آن جلسه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و همین مساله انگیزه ای را برای نوشتن این یادداشت برایم ایجاد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بریتنی برگر-5 ابزار برندسازی شخصی برای متخصصان روابط عمومی، عنوان سخنرانی من است که هفته گذشته در انجمن روابط عمومی دانشجویان امریکا ایراد کردم. بحثی که در آن جلسه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و همین مساله انگیزه ای را برای نوشتن این یادداشت برایم ایجاد کرد.


سال سوم من، وقتی بود که سعی می کردم با بهره گیری از رشته ارتباطات به چیزهایی که می خواهم برسم و بنابراین در یک کلاس روابط عمومی با پروفسور بارتو برداشتم. وی من و تمام دانشجویان خودش را تشویق می کرد که به انجمن روابط عمومی امریکا مراجعه کنیم. وی در آن زمان در انجمن مشاور علمی بود. او شخصیت جالبی داشت و بیشتر از سایر اساتید در دانشکده قدم می زد و با دانشجویان در محوطه دانشگاه تعامل می کرد و من توانستم در جلسه ای خصوصی وی را ملاقات کنم. اکنون از خودم می پرسم که اگر آن روز من او را ندیده بودم، الان در چه جایگاهی قرار داشتم.


از آنجایی که من در طول تحصیلم در دانشگاه تنها دو واحد دیگر روابط عمومی داشتم، بیشتر آنچه در باب روابط عمومی، رسانه اجتماعی و سایر مباحث آموختم مدیون حضورم در جلسات انجمن بین المللی روابط عمومی امریکاست. زمانی که برای نخستین بار عبارت «برند سازی شخصی» را شنیدم یکی از اصولی که به آن اعتقاد داشتم این بود که این حوزه می تواند به موفقیت شغلی ام کمک کند.


برخی از ویژگی های برجسته من شامل چیزهایی می شود که در دوران دانشجویی از جسیکا لالر زمانی که در یکی از ملاقات هایمان سخن می گفت، شنیدم. اینکه من امروز می توان وبلاگ بنویسم به کمک های چارلی شین باز می گردد، زمانی که سعی می کردم روابط عمومی را بیاموزم. من به خاطر می آورم آن چیزهایی که در آن زمان با آن مواجه می شدم برایم بسیار ترسناک بود. آنها چهره واقعی جهانی بود که در آن زندگی می کنیم.


بنابراین، به هر حال... در یکی از همه ملاقات هایی که زندگی مرا متحول کردند از من خواسته شد تا در مورد شکل زندگی خود سخنرانی کنم. بودن در میان جمعی از دانشجویانی که در چهره و فکرشان قدری گیجی مشاده می شد اندیشه ای بود که در ابتدا به ذهنم خطور کرد. چون خودم هم یکی از آنها بودم. اما حالا که دقت می کردم آنها باهوش بودند که در این اجتماع گردهم آمده بودند. چون از همین اجتماع بود که نقطه عطفی در زندگی من بوجود آمد و مرا صرف نظر از آنچه بدست آورده بودم به خواسته هایم رساند.


من در آن جلسه در باب برندسازی شخصی شخن گفتم، اما می دانم که دانش آموزانی که در جمع آنها سخنرانی می کردم با این مفهوم به خوبی آشنا هستند، بنابراین به جز تمرکز بر چیستی برندسازی شخصی و اینکه چه باید کرد، من تمرکز خود را بر تعدادی از ابزارها معطوف کردم. ابزارهایی که هرکسی می تواند با بهره گیری از آنها برند شخصی خودش را در فضای اینترنت کنترل کند. با این مقدمه به بحث اصلی وارد می شوم:


• برندسازی شخصی برای متخصصان روابط عمومی
ابزارهای برندسازی شخصی برای متخصصان روابط عمومی نوشته ای از بریتنی برگر است. اگر شما یکی از خوانندگان دائمی محتوای من در هر کجا هستید، یا مرا در رسانه های اجتماعی دنبال می کنید، می دانید که من یکی از طرفداران پر و پا قرص کارهای هوشمند به جای کارهای معمولی هستم.
برندسازی شخصی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهترین برند شخصی نیز می تواند شه

رت و اعتبار خودش را از دست بدهد و اگر شما نتوانید آن را آزمایش و ارزیابی کنید، این اتفاق می افتد. به همین دلیل است که من بحث «ابزارهای برند سازی شخصی» را برای اعضای انجمن بین المللی روابط عمومی امریکا طرح کردم. و همچنان که پیشتر اشاره کردم، متخصصان روابط عمومی ویژه هستند، و برندسازی شخصی برای آنها بسیار مهم است. بنابراین آنها باید از این ابزارها استفاده کنند:


1. هارو – مخفف «کمک و راهنمای گزارشگر»
هارو یک سیستم ایمیل از Vocus است که به افراد کمک می کند بتوانند از رسانه ها پوشش خبری دریافت کنند، چه بخواهند درباره خودشان این پوشش را دریافت کنند و چه در مورد شرکتشان، این ابزار به آنها کمک خواهد کرد. ایمیل های این سایت هر روز سه مرتبه ارسال می شود و تمام گزارشگران و خروجی های رسانه ها به آن نگاه می کنند و آنوقت کسانی که هوشمندانه از واژه ها استفاده کرده باشند و توانسته باشند نظر خبرنگاران را جلب کنند می توانند برای خودشان پوشش خبری دریافت کنند. هر پرس و جوی رسانه ای یک ایمیل ویژه دارد که که شما متن خبر خود را ظرف مدت تعیین شده برای آنها ارسال می کنید. اگر خبر شما انتخاب شود، افراد یا خروجی های رسانه ای که شما آنها را برای پیشنهادتان انتخاب کرده اید، اغلب به شما ایمیلی ارسال می کنند که حاوی لینک محتوای منتشر شده شماست.
هارو اولویت اصلی من برای دریافت پوشش خبری است. گفتنی است که بنده متخصص روابط عمومی ایزانگا هستم و به عنوان یک جوان متخصص و تازه کار باید برند شخصی خودم را می ساختم. شما می توانید برخی از مثال هایی که من توانسته ام در آنها پوشش خبری بدست آورم را در اینجا مشاهده کنید.
http://www.brittanyberger.com/personal-press/


2. Mention.Net
هر متخصص روابط عمومی در گذشته و حال حاضر از اهمیت گوگل آلرت خبر دارد. برای ساخت برند شخصی یکی از راه های فوق العاده این است که بدانید، مردم در مورد شما چه می گویند و همچنین بدانید کدامیک از سخنان شما در مورد خودتان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در این صورت شما می دانید که ظرفیت های مشتریان یا کارفرمایتان تا چه اندازه است و این را گوگل برای شما انجام می دهد.
اگرچه گوگل آلرت در حال حاضر به شبکه های اجتماعی دسترسی ندارد و این یک نقطه ضعف برای آن به شمار می رود و یک سری محدودیت هایی در گزینه های سفارشی دارد. اما خوشبختانه جایگزینهای زیادی برای این مورد وجود دارد. Mention یکی از همین جایگزین ها است که به طور رایگان در دسترس همگان قرار دارد.
من دوست دارم به سایت منشن «گوگل آلرت در استروئید» بگویم. چراکه در بسیاری از مواردی که گوگل ضعف نشان می دهد، توانسته ضعف های خود را برطرف کند. بدین صورت که مثلا شما می توانید محتوای مورد نیاز خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر و ... از میان پست های عمومی پیدا کنید. شما می توانید آلرت های خودتان را به مراتب سریعتر از گوگل آلرت و از طریق وبسایت، یادآوری های ایمیلی، یا یکی از نرم افزارهای موبایل آنها دریافت کنید.
استفاده دیگری که می توان از سایت منشن برد ردیابی نتایج هارو در فضای مجازی است. بیشتر روزنامه نگاران با اینکه از خبر شما استفاده می کنند آن را با شما در میان نمی گذارند. محتوای آنها در سایت های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. و شما می توانید قوی ترین نظارت را بر محتوای تولیدی خودتان در اینترنت داشته باشید.


3. BrandYourself
وقتی از منشن استفاده کردید و توانستید بر برند شخصی تان نظارت کنید، BrandYourself به شما اجازه می دهد که در مورد آن کاری انجام دهید. او ویژگی هایی از «بهینه سازی برای موتورهای جستجو» را با شما در میان می گذارد که باید برای جلوگیری از شکنندگی برندتان انجام دهید.
وقتی برای اولین بار در این سایت عضو می شوید، آن نتایج صفحه اول جستجوی گوگل را به شما نشان می دهد و شما می توانید از میان یافته های آن مشخص کنید که کدامیک از لینک ها برای شما محتوای مثتبی را منتشر کرده است و کدامیک محتوای منفی در مورد برند شماست. از آنجاست که شما حضور دیجیتال شما «کارنامه» ای را دریافت می کند. در یک طرح رایگان، شما می توانید لینک های مثبت ارسال کنید، و BrandYourself به شما پیشنهاداتی می دهد که می توانید رتبه خودتان را ارتقاء دهید.
شما همچنین می توانید از مزایای رتبه بالای سایت با ایجاد یک پروفایل از نمونه کارهایتان استفاده کرده و زندگینامه، رزومه و لینک های دیگری را به پروفایل های شخصی تان بدهید.


4. چت های توییتر
خوانندگان پیشین این وبلاگ، یا سایرینی که نوشته های من را خوانده اند می دانند که من عاشق چت های توییتری هستم. در واقع، هر کسی که به پروفایل توییتر من نگاه کند این را درخواهد یافت. از جاییکه من من زیاد درباره مشارکت ها در شبکه های اجتماعی جستجو نمی کنم. برای من این یکی از راه های جالب برای شبکه های آنلاین و ساخت برندم است.
شما می توانید خود را در یک جامعه حرفه ای از افراد همفکر خودتان وارد کرده تبدیل به چهره ای عمومی در میان گروه هوشمندان شوید. شما می توانید توصیه هایی از آنها دریافت کنید، در مقابل شما هم می توانید شغل خودتان و آخرین اتفاقات حوزه تخصصی تان را شرح دهید و تخصصان را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می توانید ارتباط هایی برقرار کنید که تبدیل به دوستی های واقعی شود.
برای دانشجویان و کارگزاران روابط عمومی، برخی از چت های توییتر که من پیشنهاد می کنم عبارتند از:
#PRSSA, #NPPRSA, #pr20chat, #PRstudchat, and #MuckedUp علاوه بر این موارد توصیه می شود حداقل 20 نفر اکانت دیگر را در فهرست توییتر خود قرار دهید.


5. گروه های لینکداین
یکی دیگر از فعالیت های مورد علاقه من در رسانه های اجتماعی، مشارکت در گروه های لینکداین است. من در مورد لینکداین بیش از یک مرتبه مطالبی را نوشته ام و اخیرا نیز در وبیناری که در پانل حضور داشتم و در آن در خصوص جوانب مثبت لینکداین در روابط عمومی بحث کردم.
گروه های لینکداین همانند چت های توییتر منافع فراوانی دارد. اینکه می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید، توصیه دریافت کنید و به اشتراک بگذارید، در مورد روند ها و مباحث داغ روز بحث کنید، برخی از این منافع هستند. با این حال برخی از مزایایی که چت همزمان توییتر دارد، در این نیست و همین کمی از ابهت آن می کاهد.


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/5-personal-branding-tools-pr-professionals-0853764#OCT2fOd0OCqOjBua.99

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد